AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #21 Del Skrevet 15. juli 2022 Det kommer an på om du liker det. Liker du det kan det være spennende, liker du det ikke er det ikke digg. Ikke tenk så mye på hva andre sier. Tenk på hva du vil selv og hva du er komfortabel med. Anonymkode: c59bb...5f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #22 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kommer an på om du liker det. Liker du det kan det være spennende, liker du det ikke er det ikke digg. Ikke tenk så mye på hva andre sier. Tenk på hva du vil selv og hva du er komfortabel med. Anonymkode: c59bb...5f4 For å vite må en jo prøve og da. Anonymkode: f4b0a...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #23 Del Skrevet 15. juli 2022 Hva har det med sex å gjøre? Det er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: ffddc...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #24 Del Skrevet 15. juli 2022 Nei. Bare vondere. Anonymkode: cd9d8...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #25 Del Skrevet 15. juli 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hva har det med sex å gjøre? Det er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: ffddc...de2 Folk har ulike preferanser. Det som er sex for deg trenger ikke være det for andre, og omvendt. Så lenge ingen tvinger noen, er det vel ok for deg om voksne mennesker gjør ting de liker sammen? Anonymkode: c59bb...5f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxslaven Skrevet 15. juli 2022 #26 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva har det med sex å gjøre? Det er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: ffddc...de2 Men for de som er ekte slave eller sub, for dem er det en nytelse erotisk følelse og noen ganger for en orgasme, og orgasme og sex henger sammen.Så for oss suber følelse sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxslaven Skrevet 15. juli 2022 #27 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Handler vel mest om at folk kjeder seg. Anonymkode: ae917...bb7 Nei det er ikke for at jeg kjeder meg nei, Desuten er bdsm også en del knulling og slikking ved at mistrissa setter seg på ansikte ditt og for orgasmer,det ervel veldig sexy og deilig, så jeg driver ikke som sub for de jeg kjeder meg AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 12.53): Går det til overgangs(50 års) alderen, eller slutter man før? Anonymkode: ca1db...b17 visp skrev (På 14.7.2022 den 19.38): Bare legg deg i bunnen av en offentlig utedo. Det har faktisk vært tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 15. juli 2022 #28 Del Skrevet 15. juli 2022 Maxslaven skrev (41 minutter siden): Men for de som er ekte slave eller sub, for dem er det en nytelse erotisk følelse og noen ganger for en orgasme, og orgasme og sex henger sammen.Så for oss suber følelse sex Du kan bare legge vekk frasen "ekte slaver" med en gang. Det er ikke en ting. BDSM trenger ikke handle om sex, bare fordi det gjør det for deg. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16. juli 2022 #29 Del Skrevet 16. juli 2022 tasmus82 skrev (På 14.7.2022 den 23.55): Dette er jo veldig individuelt og bortimot umulig å svare fornuftig på. For meg så er BDSM uaktuelt, da jeg foretrekker nærhet, ømhet og intimitet. Mulig noen påstår at BDSM også kan være det, men jeg ser det ikke helt sånn. For oss ble vaniljesexen mer hyppig, mer intens og mer intim og kjærlighetsfylt etter at vi av og til inkluderte elementer fra BDSM i sexleken. For oss har ikke BDSM fortrengt ordinær sex, den har forsterket og intensivert den ordinære sexen og gjort den ekstraordinær. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tasmus82 Skrevet 16. juli 2022 #30 Del Skrevet 16. juli 2022 Snok1 skrev (10 timer siden): For oss ble vaniljesexen mer hyppig, mer intens og mer intim og kjærlighetsfylt etter at vi av og til inkluderte elementer fra BDSM i sexleken. For oss har ikke BDSM fortrengt ordinær sex, den har forsterket og intensivert den ordinære sexen og gjort den ekstraordinær. Ah, jeg trodde egentlig at BDSM tok over for det du kaller for vaniljesex - sånn at alt handlet om dominanse og underkastelse. Jeg har vært innom Fetlife og lest litt der, og jeg forstår litt hva det går i, og jeg forstår at en del liker dette og hvorfor - men for meg personlig så faller det nok utenfor. Men altså, jeg har en fetish som er mindre "akseptert" enn BDSM så jeg skal ikke dømme noen for deres ønsker og behov. Når det er sagt så ser jeg egentlig mer på min fetish som en psykologisk defekt, som jeg håper jeg kan bli kvitt fremfor å akseptere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #31 Del Skrevet 16. juli 2022 Kanskje mer spennende for noen, men om man ikke liker det så trenger man jo ikke gjøre det heller, er andre måter å være spennende i senga, og jeg tenker at man trenger ikke å bry seg om folk som mener alt annet enn bdsm er superkjedelig sex Anonymkode: 8e2df...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 16. juli 2022 #32 Del Skrevet 16. juli 2022 tasmus82 skrev (17 minutter siden): Ah, jeg trodde egentlig at BDSM tok over for det du kaller for vaniljesex Man velger hva innenfor BDSM man selv vil inkludere Det finnes ingen rett måte å drive BDSM på (Så lenge alle involverte har gitt informert samtykke seff). Så om noen vil ha vaniljesex, så gjør de det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #33 Del Skrevet 16. juli 2022 Bare hvis det er gjort med stil😉 Anonymkode: be7b0...684 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 16. juli 2022 #34 Del Skrevet 16. juli 2022 tasmus82 skrev (4 timer siden): Ah, jeg trodde egentlig at BDSM tok over for det du kaller for vaniljesex - sånn at alt handlet om dominanse og underkastelse. Jeg har vært innom Fetlife og lest litt der, og jeg forstår litt hva det går i, og jeg forstår at en del liker dette og hvorfor - men for meg personlig så faller det nok utenfor. Poenget mitt er at etter ar vi begynte med BDSM,jar allsex blitt bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå