Gjest Maxslaven Skrevet 14. juli 2022 #1 Del Skrevet 14. juli 2022 Sex er jo så mangt, og forsellige legninger, og lyster det er ingen grenser, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg syntes ikke det. Syntes det er mest komisk egentlig. Anonymkode: aaa81...058 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 14. juli 2022 #3 Del Skrevet 14. juli 2022 Det kommer an på de involverte. For meg handler ikke BDSM om sex, selv om det kan inneholde sex noen ganger. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Del Skrevet 14. juli 2022 Det kan være det. Anonymkode: bdeaf...e69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Del Skrevet 14. juli 2022 jo, sex i seg selv er ikke nødvendigvis så spennende Anonymkode: 90e8d...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tasmus82 Skrevet 14. juli 2022 #6 Del Skrevet 14. juli 2022 Dette er jo veldig individuelt og bortimot umulig å svare fornuftig på. For meg så er BDSM uaktuelt, da jeg foretrekker nærhet, ømhet og intimitet. Mulig noen påstår at BDSM også kan være det, men jeg ser det ikke helt sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 14. juli 2022 #7 Del Skrevet 14. juli 2022 tasmus82 skrev (17 minutter siden): Dette er jo veldig individuelt og bortimot umulig å svare fornuftig på. For meg så er BDSM uaktuelt, da jeg foretrekker nærhet, ømhet og intimitet. Mulig noen påstår at BDSM også kan være det, men jeg ser det ikke helt sånn. Selvfølgelig kan BDSM også være sånn. Vi er tross at vanlige mennesker som trenger disse tingene vi også, selv om vi tilfeldigvis også driver med BDSM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Del Skrevet 14. juli 2022 Hvis man liker bdsm sex, så ja, hvis ikke, nei. Burde jo være ganske åpenbart egentlig Anonymkode: feb62...b4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tasmus82 Skrevet 14. juli 2022 #9 Del Skrevet 14. juli 2022 SlemUlv skrev (6 minutter siden): Selvfølgelig kan BDSM også være sånn. Vi er tross at vanlige mennesker som trenger disse tingene vi også, selv om vi tilfeldigvis også driver med BDSM Jeg skjønner jo egentlig dette, men for meg så er det noe med både dominanse og underkasting som ikke klaffer - men bondage under de rette omstendigheter kan gå, for det kan jeg føle er noe spennende. Og det er en annen fetish jeg selv synes er spennende, men den tror jeg ikke faller helt i BDSM kategorien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Del Skrevet 15. juli 2022 tasmus82 skrev (7 timer siden): Jeg skjønner jo egentlig dette, men for meg så er det noe med både dominanse og underkasting som ikke klaffer - men bondage under de rette omstendigheter kan gå, for det kan jeg føle er noe spennende. Og det er en annen fetish jeg selv synes er spennende, men den tror jeg ikke faller helt i BDSM kategorien. Er ikke egentlig BDSM en fellesbetegnelse for fetisjer? Jeg har alltid tenkt det i såfall.. Anonymkode: 90e8d...06f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er ikke egentlig BDSM en fellesbetegnelse for fetisjer? Jeg har alltid tenkt det i såfall.. Anonymkode: 90e8d...06f Neinei. Definisjonen av bdsm: "BDSM er et samtykkende, avtalt og ofte erotisk samspill som involverer elementer av binding (på engelsk bondage) og disiplin, dominans og underkastelse (på engelsk submission), eller sadisme og masochisme." Kilde sml Anonymkode: feb62...b4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Del Skrevet 15. juli 2022 Jeg tror med rett partner så er det toppers. Men er redd det finnes mange useriøse dominante der og da kan det plutselig bli farlig. BDSM er noe jeg syns er spennende og har så vidt vært borti det med en fwb og ja er kun han jeg har stolt så mye på at jeg har blitt med på det uten å vite så mye om det på forhånd. Jeg er nok mest submissiv av natur og så man er avhengig av at man føler seg trygg og at man vet spillereglene man blir enig om og hva som skal skje. Men har og snakked med mannfolk som hevder de er dom som skal banke livskiten ut av meg og da blir det jo helt feil i mine øyne. Så her må en være veldig nøye på hvem en har som partner. Jeg og liker nærhet og kos og ømhet og alt det der men alt det er jo inkludert i bdsm også slik jeg ser det. Vanlig sex syns jeg blir fort kjedelig så i lengden er det greit å finne på noe mer som gir spenning. Jeg syns det lille jeg har prøvd ga meg ett skikkelig adreanlin kick og det likte jeg godt. Kvinne. Anonymkode: f4b0a...a37 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 15. juli 2022 #13 Del Skrevet 15. juli 2022 Maxslaven skrev (12 timer siden): Sex er jo så mangt, og forsellige legninger, og lyster det er ingen grenser, Frister ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxslaven Skrevet 15. juli 2022 #14 Del Skrevet 15. juli 2022 Hei feilek54 nei sex er jo så mangt, jeg tener på bdsmsex og som slave, men når det gjelder det å være dominant så frister ikke det i heletatt, men derimot å være slave det er herlig for meg, gleder meg over at Dom koser seg og om det er andre som ser kog gleder seg og koser seg, så koser jeg meg også, veit ikke om du sjønner meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Del Skrevet 15. juli 2022 Handler vel mest om at folk kjeder seg. Anonymkode: ae917...bb7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxslaven Skrevet 15. juli 2022 #16 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg syntes ikke det. Syntes det er mest komisk egentlig. Anonymkode: aaa81...058 Oki ja men for de som liker det tenner p det, komisk ja noe er jo det, vær med sin smak, Dominant er langt fra det å være slave, men begge liker bdsm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxslaven Skrevet 15. juli 2022 #17 Del Skrevet 15. juli 2022 SlemUlv skrev (10 timer siden): Det kommer an på de involverte. For meg handler ikke BDSM om sex, selv om det kan inneholde sex noen ganger. Nei vi har forsellige legninger på det,men for meg tener det volsomt inn i meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxslaven Skrevet 15. juli 2022 #18 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg tror med rett partner så er det toppers. Men er redd det finnes mange useriøse dominante der og da kan det plutselig bli farlig. BDSM er noe jeg syns er spennende og har så vidt vært borti det med en fwb og ja er kun han jeg har stolt så mye på at jeg har blitt med på det uten å vite så mye om det på forhånd. Jeg er nok mest submissiv av natur og så man er avhengig av at man føler seg trygg og at man vet spillereglene man blir enig om og hva som skal skje. Men har og snakked med mannfolk som hevder de er dom som skal banke livskiten ut av meg og da blir det jo helt feil i mine øyne. Så her må en være veldig nøye på hvem en har som partner. Jeg og liker nærhet og kos og ømhet og alt det der men alt det er jo inkludert i bdsm også slik jeg ser det. Vanlig sex syns jeg blir fort kjedelig så i lengden er det greit å finne på noe mer som gir spenning. Jeg syns det lille jeg har prøvd ga meg ett skikkelig adreanlin kick og det likte jeg godt. Kvinne. Anonymkode: f4b0a...a37 Enig med deg vanlig sex blir kjedelig i lengden, jeg liker bodde kos og straff, men om det er Men om Dom sier han skal banke livskiten ut av en, så er jo han ingen riktig Dom,Han er jo sadist og bølle da,Nei jeg må kjenne Domjnaene , Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxslaven Skrevet 15. juli 2022 #19 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Handler vel mest om at folk kjeder seg. Anonymkode: ae917...bb7 Det å være sub ligger noe dypere en å kjede seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxslaven Skrevet 15. juli 2022 #20 Del Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neinei. Definisjonen av bdsm: "BDSM er et samtykkende, avtalt og ofte erotisk samspill som involverer elementer av binding (på engelsk bondage) og disiplin, dominans og underkastelse (på engelsk submission), eller sadisme og masochisme." Kilde sml Anonymkode: feb62...b4a Enig det er jo det det er det er disiplin og samspill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå