AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Tekstforfatter - utdannelse? Innholdsmarkedsføring? Vil helst jobbe i et reklamebyrå, men litt usikker på veien inn. Jeg jobber som frilansjournalist, og har mye skriveerfaring. Har også tatt grafisk design for hundre år siden, så husker nada av det tekniske, men både interessen og øyet for det visuelle er der. (Tror jeg! 😅🙃). Har noen noe tips? 😊 Anonymkode: 421f1...79d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Man kan vel ikke bare «bli influenser»? Tenker et litt mer profesjonelt yrke enn det 😉 Men takk for tips. Ps: Jeg er snart 40 år, så influenser - yrket er ikke helt i min gate uansett. Anonymkode: 421f1...79d
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Hva med journalist, avistegner, eller redaktør? 🙂 evt. kanskje pråve deg litt som forfatter på sikt også Anonymkode: 8cd02...901 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Liker du tegneserier? Å lage tegneserier/ illustrerte historier er en fin måte å gjøre sitt navn kjent på, og sikkert bra å ha i porteføljen. Anonymkode: 3cf19...d8c