Gå til innhold

Tatovering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Torsdag om tre veker har eg fått ei vakker rune på utsida av leggen min!!!! Gleeeedar meg!! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cool :)

Jeg PRØVER å la være å ta min 3. men vet ikke om det blir så lett!

Skrevet
Cool :)

Jeg PRØVER å la være å ta min 3. men vet ikke om det blir så lett!

Hihi.. Kva slags tatoveringar har du? Og kor har du dei? Kor vondt var det? Korleis behandla du tatoveringen etterpå? Kor lang tid tok det før tatoveringen vart fin (såret grodd, og slikt).

Skrevet (endret)
Hihi.. Kva slags tatoveringar har du? Og kor har du dei? Kor vondt var det? Korleis behandla du tatoveringen etterpå? Kor lang tid tok det før tatoveringen vart fin (såret grodd, og slikt).

Vel, først tok jeg en for 12 år siden, den ble så blek i fargene etterhvert, så jeg har nå en cover-up utenpå, i svart. Øverst på armen/skulder. Den måtte jo av den grunn bli ganske stor for å dekke godt nok over og samtidig bli et helt nytt motiv. Men er fornøyd :) selv om f.eks mamma synes den er ALTFOR stor, hehe...

Så har jeg en tribal i korsryggen, den er vel ca 5-6 år gammel.

Syntes den i korsryggen var grusom vond, husker jeg holdt på å 'gi meg', men fikk da fullført den!

Min siste: cover-up, grua jeg meg veldig til pga minnet fra tribal i korsryggen, men den var slett ikke så vond som jeg trodde, øverst på armen er jo ikke det vondeste stedet å ta :)

Jeg smurte vel inn tattoo'ene med en krem som jeg fikk av tatovøren og sørget for å ikke ha SOL på tattoo'en på flere mnd. Så SMART å ta en tattoo i vinterhalvåret ja!

Det tok vel bare et par uker før tattooen var fin/grodd!

Lykke til! Jeg har lyst på en i nakken, en LITEN en, gjerne i rune :)

Endret av Smørblomsten
Skrevet

Runer er råtøft!!! :) Eg er norsk-entusiast, så denne runa eg skal ha betyr mykje for meg! Gledar meg vilt! Og håpar tatoveringen blir fin til jul! Hihi..

Gjest Anerikke
Skrevet

Man må vaske tatoveringen med parfymefri såpe, og smøre den inn med antiseptisk salve i en uke eller to. Da er den helt grodd. Du får plast på med en gang, og den skal være på det første døgnet eller så... Så må du holde den unna sola, men det blir vel ikke så vanskelig!

Skrevet
Man må vaske tatoveringen med parfymefri såpe, og smøre den inn med antiseptisk salve i en uke eller to. Da er den helt grodd. Du får plast på med en gang, og den skal være på det første døgnet eller så... Så må du holde den unna sola, men det blir vel ikke så vanskelig!

Med mindre det ikkje blir tropevarme her på Vestlandet i løpet av dei neste mnd-ane så blir det nok ikkje noko problem å halde seg unna sol nei.. Hehe..

Åååh, eg gledar meg sånn!!!! Grudde meg litt til "vondten" ei stund, men no berre gledar eg meg, for eg trur verkeleg det er verdt det altså!!!!

Skrevet

Ååå, så heldig du er. Har lyst på tatovering selv, men har ikke råd, og jeg vet ikke helt hvilket motiv jeg vil ha. Er så redd for å angre meg

Skrevet

Lykke til med tatoveringa...

Har også lyst på en tatovering, men har ikke fått rotet meg til å bestille time....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...