AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Babyen vår blir en pumpe/flaskebaby, og jeg ønsker få kjøpt inn utstyr når før hun kommer. Hvor mange flasker trenger man for og få det til og gå rundt? Hvor mange flasker per dag ca. og hvor mange bør man ha? Håper på noen som vil dele erfaringer! Anonymkode: c06ae...1e2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Vi hadde 10 flasker. Brukte ca 8 om dagen, men da hadde vi alltid en ren i bakhånd. Anonymkode: 377b0...4cf 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi hadde 10 flasker. Brukte ca 8 om dagen, men da hadde vi alltid en ren i bakhånd. Anonymkode: 377b0...4cf Takk! Høres smart ut og ha noen ekstra. Anonymkode: c06ae...1e2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Vi har seks stykker. Plass til seks i sterilisator, så da ble det med de. Anonymkode: 98364...185 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vi har seks stykker. Plass til seks i sterilisator, så da ble det med de. Anonymkode: 98364...185 Samme her Anonymkode: b0f49...54a
Tanuki Skrevet 15. juli 2022 #6 Skrevet 15. juli 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Babyen vår blir en pumpe/flaskebaby, og jeg ønsker få kjøpt inn utstyr når før hun kommer. Hvor mange flasker trenger man for og få det til og gå rundt? Hvor mange flasker per dag ca. og hvor mange bør man ha? Håper på noen som vil dele erfaringer! Anonymkode: c06ae...1e2 jeg hadde en flaskebaby, kjøpte på forhånd 3-4 flasker, glad jeg ikke kjøpte flere med en gang fordi 2 av dem ikke funket for meg og baby i det hele tatt. Tror de var fra Brown eller et annenet merke. Endte med at vi kjøpte noen billigere fra et supermarked. Så bare ha det i bakhodet, er mulig dere oppdager at noen flaksker er upraktiske eller at baby ikke liker dem.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #7 Skrevet 15. juli 2022 Tanuki skrev (9 timer siden): jeg hadde en flaskebaby, kjøpte på forhånd 3-4 flasker, glad jeg ikke kjøpte flere med en gang fordi 2 av dem ikke funket for meg og baby i det hele tatt. Tror de var fra Brown eller et annenet merke. Endte med at vi kjøpte noen billigere fra et supermarked. Så bare ha det i bakhodet, er mulig dere oppdager at noen flaksker er upraktiske eller at baby ikke liker dem. Gode råd! Anonymkode: c06ae...1e2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 Vi startet med seks flasker. Kjøpte et nyfødt-sett som inneholdt fire flasker i to forskjellige størrelser, og fikk to baby-pakker som blant annet inneholdt en flaske hver. Fylte på med flere flasker etter hvert som behovet meldte seg. Vi var mye på sykehuset på dagtid i perioden det gikk flest flasker i døgnet, og da var vi nødt til å ha mange siden vi ikke kunne vaske og koke før vi kom hjem. Da hadde vi veeeldig mange. 🙈 Nå spiser han fire til seks flflasker i døgnet, vi er hjemme hele tiden og har kjøpt dampsterilisator (for øvrig verdens beste oppfinnelse!), så nå har vi åtte, hvor en brukes til vann når han spiser grøten sin. 😄 Anonymkode: 8dd0c...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå