Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Babyen vår blir en pumpe/flaskebaby, og jeg ønsker få kjøpt inn utstyr når før hun kommer. Hvor mange flasker trenger man for og få det til og gå rundt? :) Hvor mange flasker per dag ca. og hvor mange bør man ha? 
Håper på noen som vil dele erfaringer! 

Anonymkode: c06ae...1e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde 10 flasker. Brukte ca 8 om dagen, men da hadde vi alltid en ren i bakhånd.

Anonymkode: 377b0...4cf

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi hadde 10 flasker. Brukte ca 8 om dagen, men da hadde vi alltid en ren i bakhånd.

Anonymkode: 377b0...4cf

Takk! Høres smart ut og ha noen ekstra. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har seks stykker. Plass til seks i sterilisator, så da ble det med de.

Anonymkode: 98364...185

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi har seks stykker. Plass til seks i sterilisator, så da ble det med de.

Anonymkode: 98364...185

Samme her

Anonymkode: b0f49...54a

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Babyen vår blir en pumpe/flaskebaby, og jeg ønsker få kjøpt inn utstyr når før hun kommer. Hvor mange flasker trenger man for og få det til og gå rundt? :) Hvor mange flasker per dag ca. og hvor mange bør man ha? 
Håper på noen som vil dele erfaringer! 

jeg hadde en flaskebaby, kjøpte på forhånd 3-4 flasker, glad jeg ikke kjøpte flere med en gang fordi 2 av dem ikke funket for meg og baby i det hele tatt. Tror de var fra Brown eller et annenet merke. Endte med at vi kjøpte noen billigere fra et supermarked. Så bare ha det i bakhodet, er mulig dere oppdager at noen flaksker er upraktiske eller at baby ikke liker dem. 

AnonymBruker
Skrevet
Tanuki skrev (9 timer siden):

jeg hadde en flaskebaby, kjøpte på forhånd 3-4 flasker, glad jeg ikke kjøpte flere med en gang fordi 2 av dem ikke funket for meg og baby i det hele tatt. Tror de var fra Brown eller et annenet merke. Endte med at vi kjøpte noen billigere fra et supermarked. Så bare ha det i bakhodet, er mulig dere oppdager at noen flaksker er upraktiske eller at baby ikke liker dem. 

Gode råd! 

AnonymBruker
Skrevet

Vi startet med seks flasker. Kjøpte et nyfødt-sett som inneholdt fire flasker i to forskjellige størrelser, og fikk to baby-pakker som blant annet inneholdt en flaske hver. Fylte på med flere flasker etter hvert som behovet meldte seg.

Vi var mye på sykehuset på dagtid i perioden det gikk flest flasker i døgnet, og da var vi nødt til å ha mange siden vi ikke kunne vaske og koke før vi kom hjem. Da hadde vi veeeldig mange. 🙈

Nå spiser han fire til seks flflasker i døgnet, vi er hjemme hele tiden og har kjøpt dampsterilisator (for øvrig verdens beste oppfinnelse!), så nå har vi åtte, hvor en brukes til vann når han spiser grøten sin. 😄

Anonymkode: 8dd0c...d16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...