Kepaløk Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Etter en rydderunde i klesskapet ser jeg at jeg trenger nye basisplagg. Jeg går for det meste i kjoler, og høst/ vinter/ vår så bruker jeg trøyer under. Hittil har det vært for det meste bomull eller ull. Lurer på om jeg skal investere i noen i ull og silke-blanding. Noen som har erfaringer og kan anbefale merke? Jeg vil aller helst ha trekvart lange ermer, men google sier at det meste er enten langermet, kortermet eller singlet. Hvis det er vanskelig å få tak i trekvart lange, så kan jeg gå med på et kompromiss med noen langermete og noen kortermete. Takker for tips og erfaringer!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Vet ikke om noen med trekvart, men er veldig glad i oscalito i alle varianter. Også calida er bra. Ull og silke er så behagelig, så anbefales ! Anonymkode: 9bbff...545 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 jeg bruker ull/silke fra Calida, og bare silke fra Change Anonymkode: 6ab28...c39 1
Kepaløk Skrevet 15. juli 2022 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2022 Takk, da sjekker jeg opp Calida og Safa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå