Gå til innhold

Mannen fant meg på Grindr. Men han er jo der selv, så han er like utro..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Likevel vil han ikke mer. Selv om han lastet ned og har knulla noen bak min rygg selv? Ja, jeg har også brukt Grindr lenge, men han har jo også gjort noe der. Syns ikke det ble rett av han.

Anonymkode: dc3e7...1bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som dere bare bedriver spill med hverandre. Er det liv laga, da? 

Anonymkode: ccf7c...5a5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Høres fornuftig ut å bryte opp. Ingen av dere vil jo være trofaste.

Anonymkode: 67b4d...45f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Begge dere fortjener hverandre 

Anonymkode: 14858...b45

Skrevet

Har han innrømt dette, eller er det noe du tror? Kan være han lasta ned fordi han hadde mistanke til deg...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk sagt til min mann at dersom han er utro, og jeg finner ut av det, så sier jeg ikke nødvendigvis fra til ham om at jeg vet om at han er utro, men da har HAN valgt å oppløse løftet om å være monogame. Da er det fritt frem for meg også. Jeg trenger ikke å leve etter en avtale han har opphevet. 

Jeg kommer aldri til å være utro først, men jeg kommer ikke til å ta høytidelig en avtale om trofasthet, som han har opphevet ved handling først. 

Med tiden kommer jeg nok til å forlate ham også om så skjer, men jeg blir rimelig kald om noen svikter meg, så da hadde jeg nok tatt meg tiden til å planlegge bruddet, samt å føle på hvordan det var å være fri fra slike løfter innen jeg slapp bomben. 

Anonymkode: 53032...955

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg har faktisk sagt til min mann at dersom han er utro, og jeg finner ut av det, så sier jeg ikke nødvendigvis fra til ham om at jeg vet om at han er utro, men da har HAN valgt å oppløse løftet om å være monogame. Da er det fritt frem for meg også. Jeg trenger ikke å leve etter en avtale han har opphevet. 

Jeg kommer aldri til å være utro først, men jeg kommer ikke til å ta høytidelig en avtale om trofasthet, som han har opphevet ved handling først. 

Med tiden kommer jeg nok til å forlate ham også om så skjer, men jeg blir rimelig kald om noen svikter meg, så da hadde jeg nok tatt meg tiden til å planlegge bruddet, samt å føle på hvordan det var å være fri fra slike løfter innen jeg slapp bomben. 

Virker trist å planlegge hvordan man skal ta hevn om mannen svikter på en bestemt måte. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: 13a8f...e65

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Virker trist å planlegge hvordan man skal ta hevn om mannen svikter på en bestemt måte. 

Ikke hevn, men et felles gode 😎

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg kjenner meg selv på godt og vondt, og vet hvor kald jeg blir dersom noen svikter meg, så det er ikke å planlegge, men at jeg har god selvinnsikt i hvordan min reaksjon på slikt ville vært. 

Å være bevisst på hvor kald jeg blir ved svik er ikke engang noe jeg anser som en pluss, eller en bra side ved meg selv, men jeg har evne til selvrefleksjon og fornekter ikke mine sider som ikke er fantastiske. Jeg er svært pragmatisk anlagt, og når ting går veldig galt rister jeg det av meg og går videre. Jeg dveler i liten grad ved svik, men blir kald, og snur ryggen til personen som svikter. Først føleldesmesdig og mentalt, og så fysisk. Det er hvordan jeg er, ikke hvordan jeg planlegger. 

Jeg hadde reagert tilsvarende på økonomisk utroskap og andre grove svik. Jeg kunne ikke valgt å reagere på annen måte engang. Min eks sviktet på annen måte, og jeg ble kald, praktisk og gikk da jeg var klar rent praktisk. Slik er jeg laget. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

😂🍿

Anonymkode: 69275...b7d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er jo ikke trist, men en klok realitetsorientering. 

Anonymkode: 2e4a0...d1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er grindr? 

Anonymkode: 5c4cb...660

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er grindr? 

Anonymkode: 5c4cb...660

Datingsapp for homser og lesber..

AnonymBruker
Skrevet

Er dere et homofilt/lesbisk/bifilt par? Hvis ikke - har dere akkurat avslørt for hverandre at dere ikke er de dere tror…?

Anonymkode: b1dc2...682

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke grinder en sånn rompis-plass? Hva gjør hu som er trådstarter der?

Anonymkode: f1d45...70b

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke grinder en sånn rompis-plass? Hva gjør hu som er trådstarter der?

Anonymkode: f1d45...70b

Hvorfor antar du at TS er kvinne?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
MacadamiaNut skrev (På 14.7.2022 den 20.06):

Ikke hevn, men et felles gode 😎

Hvis man vil ha åpent forhold som et felles gode, kan man vel bare avtale det først som sist? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg kjenner meg selv på godt og vondt, og vet hvor kald jeg blir dersom noen svikter meg, så det er ikke å planlegge, men at jeg har god selvinnsikt i hvordan min reaksjon på slikt ville vært. 

Å være bevisst på hvor kald jeg blir ved svik er ikke engang noe jeg anser som en pluss, eller en bra side ved meg selv, men jeg har evne til selvrefleksjon og fornekter ikke mine sider som ikke er fantastiske. Jeg er svært pragmatisk anlagt, og når ting går veldig galt rister jeg det av meg og går videre. Jeg dveler i liten grad ved svik, men blir kald, og snur ryggen til personen som svikter. Først føleldesmesdig og mentalt, og så fysisk. Det er hvordan jeg er, ikke hvordan jeg planlegger. 

Jeg hadde reagert tilsvarende på økonomisk utroskap og andre grove svik. Jeg kunne ikke valgt å reagere på annen måte engang. Min eks sviktet på annen måte, og jeg ble kald, praktisk og gikk da jeg var klar rent praktisk. Slik er jeg laget. 

Jeg blir også kald ved svik, da går jeg i så fall automatisk min vei , jeg planlegger ikke elaborerte hevntokt selv før sviket har funnet sted. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvis man vil ha åpent forhold som et felles gode, kan man vel bare avtale det først som sist? 

Enig. Men hvis den bedratte part er enig med seg selv i at det kan bli et felles gode istedet, hvorfor ikke? 💁🏻‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...