Gå til innhold

Menn på Tinder som kun svarer på spørsmål og ikke spør om noe tilbake

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått noen matcher i det siste, der jeg har startet samtalen. Og når jeg stiller spørsmål, så svarer de kun på spørsmålet og stiller ingen spørsmål tilbake. 

Typ, har du hatt en fin sommer? Eller, har du gjort noe gøy i sommer? Osv. De svarer at de har hatt det fint, eller hva de har gjort, og kun det. Ikke noe som fører samtalen fremover.

Er dette vanlig? Det er jo litt vanskelig å ha samtale som går én vei😅 Har foreløpig bare unmatchet disse, og håper å matche på en mann som er interessert tilbake. 

Anonymkode: fa702...f8d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan stille noen kontrollspørsmål, for å se om han er i live. "liker du analsex?",  "har du et sted å møtes", "venninna mi er giret på trekant, men du liker kanskje ikke sånt?".  

Hvis du skjønner?  Trolig er de ikke ute etter noen å skravle om ferien og været med. 

Anonymkode: a5bbb...544

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er langt mellom de som klarer å holde en samtale gående ja.

Anonymkode: 005b0...074

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Da er de ikke interesserte, du er bare en av de ørti de bare har sveipet til høyre. 

Jeg tok ikke kontakt med matcher etterhvert -jeg satt og ventet til de tok kontakt og fikk mye enklere samtaler enn akkurat slike du beskriver 

Menn sveiper nesten alt mulig til høyre og sorterer etterpå.

Anonymkode: c9811...248

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kan stille noen kontrollspørsmål, for å se om han er i live. "liker du analsex?",  "har du et sted å møtes", "venninna mi er giret på trekant, men du liker kanskje ikke sånt?".  

Hvis du skjønner?  Trolig er de ikke ute etter noen å skravle om ferien og været med. 

Anonymkode: a5bbb...544

Jeg vet at været og ferieplaner ikke er det mest spennende. Men et sted må man jo starte? Og så finner man (kanskje) noe begge er interessert i å snakke om etterhvert. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Menn sveiper nesten alt mulig til høyre og sorterer etterpå.

Anonymkode: c9811...248

Nøyaktig samme erfaring som jeg har med kvinner. Det er en skam at noen mennesker skal være så kåte på bekreftelser, at de ikke bryr seg om de bekreftelsene de sender til andre med sin oppførsel, kun fordi at de selv må føle seg bedre.

Anonymkode: eee59...b4f

• Liker 4
Gjest Ghostface
Skrevet

Har deg som nødløsning og ikke er spesielt interessert? Vet ikke. Bruker ikke TInder.

AnonymBruker
Skrevet
Ghostface skrev (Akkurat nå):

Har deg som nødløsning og ikke er spesielt interessert? Vet ikke. Bruker ikke TInder.

Det virker sånn. Men jeg unmatcher når de ikke spør om noe tilbake. Unmatchet to nå.

Har en igjen som virker oppriktig interessert og vi har en normal samtale som går begge veier. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke menn sin feil at du ikke er attraktiv og interessant nok til at de investerer tid i deg. Antageligvis fremstår du også som dørge kjedelig i samtalen noe som kommer frem i hva du spør om. Ingen gidder smalltalk på Tinder. Poenget er å få til et møte så snart som mulig. Skal du begynne å diskutere været og sommeren så er det ingen som gidder prioritere deg. 

Her er det du som er problemet. Vil du ha lange samtaler og en uattraktiv sjelevenn så bruk match.com

Anonymkode: 31bb9...b3e

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nøyaktig samme erfaring som jeg har med kvinner. Det er en skam at noen mennesker skal være så kåte på bekreftelser, at de ikke bryr seg om de bekreftelsene de sender til andre med sin oppførsel, kun fordi at de selv må føle seg bedre.

Anonymkode: eee59...b4f

Jeg er kvinne og sveiper høyre kun på de jeg finner interessant. Og så er det samtalen som videre avgjør hva jeg føler. Sveiper høyre på svært få. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke menn sin feil at du ikke er attraktiv og interessant nok til at de investerer tid i deg. Antageligvis fremstår du også som dørge kjedelig i samtalen noe som kommer frem i hva du spør om. Ingen gidder smalltalk på Tinder. Poenget er å få til et møte så snart som mulig. Skal du begynne å diskutere været og sommeren så er det ingen som gidder prioritere deg. 

Her er det du som er problemet. Vil du ha lange samtaler og en uattraktiv sjelevenn så bruk match.com

Men hvordan går man frem da?

Vi matcher. Mannen sender ikke melding. Så da sender jeg melding først og sier hei. De sier hei tilbake og kun hei. Så stiller jeg et spørsmål om de har en fin sommer. Og de svarer ja. Det er så langt jeg kommer liksom før jeg unmatcher. 

jeg: hei! 
matchen: hei 

Jeg: har du en fin ferie? 
Matchen: ja

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har fått noen matcher i det siste, der jeg har startet samtalen. Og når jeg stiller spørsmål, så svarer de kun på spørsmålet og stiller ingen spørsmål tilbake. 

Typ, har du hatt en fin sommer? Eller, har du gjort noe gøy i sommer? Osv. De svarer at de har hatt det fint, eller hva de har gjort, og kun det. Ikke noe som fører samtalen fremover.

Er dette vanlig? Det er jo litt vanskelig å ha samtale som går én vei😅 Har foreløpig bare unmatchet disse, og håper å matche på en mann som er interessert tilbake. 

Nett som dei samtalane eg har med damer på Tinder det. Eg spør, dei svarar, men aldri noko spørsmål attende. Stoppar eg å spørre stoppar alt opp.

Så ja, det er heilt vanlegt.

Anonymkode: 9c9d1...c84

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det kan være så enkelt at de ikke er interessert nok. 

Spør gjerne om noe konkret møte, eller noe interessant og de om de svarer annerledes da. 

Selv synes jeg det er ganske kjedelig å skrive om vær og vind på tinder. 

Anonymkode: 3449f...256

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd å stille spørsmål som ikke kan besvares med ja/nei?

Anonymkode: 4b6b0...818

AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange er veldig apptrøtte. De er vant til folk som ikke svarer, svarer sent, er uengasjerte i samtale, ikke vil møtes, avlyser møter, "ikke føler kjemi", ghoster. Det er lett å bli litt oppgitt og likegyldig etterhvert. Du må bare lære deg å sile ut sånne folk.

Anonymkode: 76c0d...978

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei vet du hva, det er menn som sveiper høyre på kvinner de ikke er interesserte i. Det starter faktisk der. 

Anonymkode: 005b0...074

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en igjen som virker oppriktig interessert og vi har en normal samtale som går begge veier. 

Og allikevel gidder du å lage en tråd om de mennene som ikke spør tilbake..? Holder det ikke med en?

Anonymkode: 37078...419

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er for puling. Snakke om været og vannpytter kan man gjøre på yr.

Anonymkode: d4aad...065

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan går man frem da?

Vi matcher. Mannen sender ikke melding. Så da sender jeg melding først og sier hei. De sier hei tilbake og kun hei. Så stiller jeg et spørsmål om de har en fin sommer. Og de svarer ja. Det er så langt jeg kommer liksom før jeg unmatcher. 

jeg: hei! 
matchen: hei 

Jeg: har du en fin ferie? 
Matchen: ja

Tja, det du må gjøre er rett og slett å vente på at mannen sender melding først. Gjør han ikke det så er han ikke interessert. Da er du bare en av matchene han har som enten bare er til for å booste egoet, skryte om hvor mange matcher han har eller han har sveipet alt til høyre og ikke har giddet å slette deg enda.

Menn som ikke sender først er rett og slett ikke interessert.

Anonymkode: 4f166...6c0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange sånne ja. Virker som de tror de er et intervjuobjekt? Veldig rart å være på en app, matche med en kvinne for så å være totalt uinteressert i å bli kjent med henne? 🙄

I tillegg til de mennene som ikke svarer i det hele tatt. Pussig at så mange menn på KG mener det er så få matcher for de vanlige mennene, når disse vanlige mennene ikke svarer på kontakt. 🤷‍♀️

Også har man sånne som jeg nettopp chattet med i nesten en uke, veldig hyggelig og han sa han ville treffes og jeg foreslo helgen.... og siden har jeg ikke hørt noe på to dager. Dette var en oppegående mann. Trodde jeg da. Kanskje han var gift og bare ville ha bekreftelse på at han var bra nok til at jeg ville treffe han. 

Sånn går no dagan... men jeg forventet vel ikke all verden av Tinder heller. Prøver en annen app til høsten og håper det er litt mer intelligente folk der. 

K45

Anonymkode: 8b846...a7b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...