Gå til innhold

Hvordan klarer noen å få flere barn med en mann de vet er utro?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser om Khloe Kardashian og hennes av og på forhold med den utro barnefaren Tristan.

Nå skal de to ha barn igjen men via en surrogatmor, og da må jo svangerskapet være planlagt siden det er hans sæ og hennes egg som har blitt plantet i surrogatmoren. Hvordan klarer noen å gå videre i forholdet (og særlig når det er barn involvert) med en mann som har såret de igjen og igjen, og også fått barn med andre kvinner i mellomtiden?

Er det fordi hennes kjærlighet er så sterk eller er det angsten for å bli forlatt?

Anonymkode: 3cac3...222

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg leser om Khloe Kardashian og hennes av og på forhold med den utro barnefaren Tristan.

Nå skal de to ha barn igjen men via en surrogatmor, og da må jo svangerskapet være planlagt siden det er hans sæ og hennes egg som har blitt plantet i surrogatmoren. Hvordan klarer noen å gå videre i forholdet (og særlig når det er barn involvert) med en mann som har såret de igjen og igjen, og også fått barn med andre kvinner i mellomtiden?

Er det fordi hennes kjærlighet er så sterk eller er det angsten for å bli forlatt?

De ønsker vel helsøsken da.

AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (Akkurat nå):

De ønsker vel helsøsken da.

Det skjønner jeg, men det må da være sabla stress og mye sorg å holde fast på en mann som er far til dine barn, når du vet at han står i med andre kvinner bak din rygg?

Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Fatter det ikke.

Anonymkode: 76b1f...117

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det går vel an å tilgi én gang. Men nå ble barnet her unnfanget i november, mens den nye utroskapen ble avslørt i desember. De er ikke sammen lenger nå så vidt jeg vet.

Anonymkode: ddbbf...b6f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det går vel an å tilgi én gang. Men nå ble barnet her unnfanget i november, mens den nye utroskapen ble avslørt i desember. De er ikke sammen lenger nå så vidt jeg vet.

Anonymkode: ddbbf...b6f

Å jo ifølge amerikanske medier så er de sammen.

Jeg så et bilde som ble tatt i går, og de gikk hånd i hånd på gaten.

Ts 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...