AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Jeg er familekjær og for meg er ikke alternativet bedre enn å være sammen med far til mine barn, selv om jeg vet at jeg forjener bedre. Det er over 6 mnd siden det ble slutt og jeg kommer ikke videre. Jeg er både sint og bitter på han, han har vært helt j.... i etterkant av bruddet og innimellom før. Han straffer barna med at han skal ikke ha noe med meg å gjøre enn kun dialog rundt når vi har barna. Han ville ikke være sammen med meg, men er bitter og skal straffe meg med alt han kan. Jeg har ingen familie her vi bor og alt jeg har drømt om at det skulle være oss for alltid. Det gjør så fryktelig vondt! Hvorfor kan jeg ikke bare komme over han å innse at vi to ikke er bra for hverandre? Selv om han er drittsekk, så elsker jeg han over alt på jord🥲 Noen som har gode tips til meg for hvordan man kommer seg videre? Tanken på at en ny dame skal erstatte meg knuser meg💔 Anonymkode: 87cb6...672
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Jeg har det som deg, men det har gått fire år…. Har lest boken «hekta på et håp om kjærlighet» , sett hundrevis av videoer om tema…. Men nei…. Så henger meg på tråden din og venter på kloke svar Anonymkode: a9266...7ad
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Ja, livet byr på mangt en utfordring! Hans oppførsel virker dog ganske ryddig og grei. Han er HELT ferdig med deg, og da er det kun dialog rundt barna som gjelder. Det er ikke en straff mot barna, men helt innafor. Det er vondt, men det er også en del av livet. Uheldigvis. Anonymkode: 9989e...727 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ja, livet byr på mangt en utfordring! Hans oppførsel virker dog ganske ryddig og grei. Han er HELT ferdig med deg, og da er det kun dialog rundt barna som gjelder. Det er ikke en straff mot barna, men helt innafor. Det er vondt, men det er også en del av livet. Uheldigvis. Anonymkode: 9989e...727 Nei han gir ingen info om hvor barna skal på ferie eller tom hvor han skal flytte. Det er kun når han må ha kontakt ang klær/fordeling + han har gjort mye for å straffe meg så han er absolutt ikke ryddig.... Anonymkode: 87cb6...672
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har det som deg, men det har gått fire år…. Har lest boken «hekta på et håp om kjærlighet» , sett hundrevis av videoer om tema…. Men nei…. Så henger meg på tråden din og venter på kloke svar Anonymkode: a9266...7ad 4 år ja huff, hvor gamle barn har du? Har du datet litt ila disse 4 årene? Den boka leste jeg for en god del år tilbake faktisk. Anonymkode: 87cb6...672
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Hvis han ikke gir deg mer informasjon så er det kanskje fordi du er for opphengt i ham og ikke greier å forholde deg saklig til informasjonen han gir? Pass på at du holder følelsene dine tilbake i møte med ham, og vær høflig, saklig og kortfattet tilbake. Så beholder dere et godt samarbeid om barna. Kanskje kan dere ha lengre samtaler etter hvert senere hvis følelsene er helt borte. Men ikke før. Det vil han merke og han ønsker ikke det. Ta vare på deg selv og plei ditt eget liv istedet. Anonymkode: 4154e...1ab
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvis han ikke gir deg mer informasjon så er det kanskje fordi du er for opphengt i ham og ikke greier å forholde deg saklig til informasjonen han gir? Pass på at du holder følelsene dine tilbake i møte med ham, og vær høflig, saklig og kortfattet tilbake. Så beholder dere et godt samarbeid om barna. Kanskje kan dere ha lengre samtaler etter hvert senere hvis følelsene er helt borte. Men ikke før. Det vil han merke og han ønsker ikke det. Ta vare på deg selv og plei ditt eget liv istedet. Anonymkode: 4154e...1ab Nei faktisk ikke, jeg holder meg rolig of saklig mens han er ufin/frekk. Får bare ta tiden til hjelp å håper det blir bedre med tiden. Tviler på vi får et godt samarbeid sånn han er nå, men håper det blir bedre! Anonymkode: 87cb6...672
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Finn deg en hobby, noe å være opptatt av. Gjerne noe helt nytt. Vær saklig med ham. Anonymkode: 40daf...e61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå