AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Det er slutt mellom mannen min og meg, og vi bor sammen mens vi skal selge huset. Det har gått greit til nå, men plutselig kjenner jeg på en enorm uro og bare han kommer litt senere hjem fra jobb eller om han får en melding så tenker jeg at han har møtt en ny. Bruddet er helt ferskt, og jeg har jeg klart meg greit - helt til nå. Plutselig er det kjempevanskelig å omgås. Det gjør så vondt å se han. Jeg savner han selv om han er i samme rom som meg. Om han har en annen så vil jeg egentlig ikke vite det, samtidig som fantasien min forteller meg alt mulig rart nå. Det er helt forferdelig. Jeg vet at en av oss burde flytte ut, men han håper vi kan klare å bo sammen som venner enn så lenge, mens jeg klamrer meg fast til det lille som er igjen av et liv med han. Jeg klarer ikke gi slipp. Bare det å høre han puste om natten er sårt, og selv om vi har ekstra soverom så klarer jeg ikke flytte ut av vår seng. Jeg skjønner ikke hvordan jeg har klart å bli så tafatt og slem mot meg selv. Det er jo destruktivt, og jeg VET at jeg må gi slipp, men så lenge vi fortsatt deler hverdagen er det vanskelig. Bare han ser på meg så tenker jeg på at han ikke lenger elsker meg og tårene kommer. Hvordan kan jeg finne styrke i meg selv til å ikke torturere meg med alle tanker og følelser? Hilsen hun som har et knust hjerte Anonymkode: e011b...e79 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Tror du bare må komme deg ut, det er ikke bra å gå rundt og ha det sånn ❤️ Anonymkode: 99c7b...cf8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Det er nok best for deg å flytte ut, selv om det ikke kjennes sånn ut. Har vært i samme situasjon og det var helt forferdelig💔 Anonymkode: 34734...31b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Du må ut og vekk. Det er den eneste måten han evnt kan savne deg på også. Anonymkode: 058ea...dcb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå