AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Jeg trenger tips klarer ikke slappe av kan komme av at jeg ligger med ny fyr men mi har ligge sammen noen ganger nå å jeg klarer ikke slappe av Anonymkode: 24815...200
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Er ikke dette typisk for usikre damer uten selvtillit. Hva blir det neste, er det mannens ansvar å få deg slappe av, i tillegg til å få deg kåt, våt og gi deg orgasmer? Hvilke oppgaver har slike kvinner i en seksuell relasjon? Anonymkode: 07a7e...7a0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Jeg er like dan med ny mann...som stort sett er hver gang da jeg treffer samme mann alt for sjelden fordi de ikke vil ha noe seriøst. Men tenker at blir en vant til hverandre mer og snakker om det at han kanskje kan gi litt massasje og bare ta det med ro og ikke stresse men kose seg. Ting tar tid. Anonymkode: 47322...928
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Annet tips som jeg bruker noen ganger for å få ned guarden er å ta meg en slurk likør eller noe annet i full fart i bar skapet. Knis. Anonymkode: 47322...928
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Et godt tips: bruk tegnsetting når du skriver, da det lettere å forstå🙂 Det er vanlig å ikke klare å få orgasme i begynelsen av et nytt forhold, selv om man er forelsket. Jeg klarte det heller ikke de to første månedene med min kjæreste, og det var fordi han ønsket at jeg skulle komme og da fikk jeg prestasjons angst. Anonymkode: 73c54...fd5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 En mann som ikke klarer å få dama til å slappe av er ikke rett mann. Skaff en ny. Anonymkode: b4958...2f2
feliek54 Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trenger tips klarer ikke slappe av kan komme av at jeg ligger med ny fyr men mi har ligge sammen noen ganger nå å jeg klarer ikke slappe av Anonymkode: 24815...200 Sex bør være en nytelse for begge. Egentlig så skulle du ha sex med en snill, vennlig fyr som gjør deg trygg slik at du kan slappe av og bare nyte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå