AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Jeg blir utrolig tent av å tenke på at andre, menn og kvinner, ser meg og tenker på alle måtene de vil knulle meg på. Tenker du noen ganger det om andre ukjente ute? Kler meg ikke i korte skjørt og dype utringninger akkurat, men håper noen tenker det om meg fordet.. blir ihvertfall ganske kåt av det.. Jeg vet ihvertfall at mannen min ofte tenker skitne tanker om meg hvor som helst, og det er også deilig å tenke på..🤩 Anonymkode: 64469...66d 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Selvsagt tenker jeg på det. En fin figur, god holdning, eller et pent smil, er alt som skal til. Jeg vet også at det er mange kvinner som ikke fordrar tanken på å bli seksualisert, og da er det som regel også noen motpoler der. Tanken på at hun jeg møter på gata, faktisk liker å tro at jeg fantaserer om å ha pikken i henne, er ganske spennende. Anonymkode: f6324...882 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Jeg har tenkt det mange ganger sjøl, og jeg vet om noen menn som er kåt på meg. Så deilig å tenke på. Anonymkode: 83dd3...80b
feliek54 Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg blir utrolig tent av å tenke på at andre, menn og kvinner, ser meg og tenker på alle måtene de vil knulle meg på. Tenker du noen ganger det om andre ukjente ute? Kler meg ikke i korte skjørt og dype utringninger akkurat, men håper noen tenker det om meg fordet.. blir ihvertfall ganske kåt av det.. Jeg vet ihvertfall at mannen min ofte tenker skitne tanker om meg hvor som helst, og det er også deilig å tenke på..🤩 Anonymkode: 64469...66d Når jeg ser på damer så tenker jeg ofte på å få lov å kose med henne. Spesielt om jeg ser ei med mørkt hår. Men hender jeg ser mer av henne og at det ikke frister like mye. Men tanken er å få knullet og gi henne minst en orgasme 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 feliek54 skrev (13 minutter siden): Når jeg ser på damer så tenker jeg ofte på å få lov å kose med henne. Spesielt om jeg ser ei med mørkt hår. Men hender jeg ser mer av henne og at det ikke frister like mye. Men tanken er å få knullet og gi henne minst en orgasme Hva med om du ser en med blondt langt hår? 😄 Anonymkode: 8e34d...f39
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Mann 39 Kvar gang eg ser ein fin dame tenker eg på hvordan det kan vere å knulle henne,og om hun er noe serlig kåt.. Anonymkode: 5bcca...541
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 feliek54 skrev (2 timer siden): Når jeg ser på damer så tenker jeg ofte på å få lov å kose med henne. Spesielt om jeg ser ei med mørkt hår. Men hender jeg ser mer av henne og at det ikke frister like mye. Men tanken er å få knullet og gi henne minst en orgasme Mange får ikke orgasme med en ny partner før det går en stund. Anonymkode: 11f60...bb6 1
feliek54 Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva med om du ser en med blondt langt hår? 😄 Anonymkode: 8e34d...f39 Blir kåt av det å men er mest svak for mørke. Kjenner du noen her så slår jeg til
feliek54 Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Mange får ikke orgasme med en ny partner før det går en stund. Anonymkode: 11f60...bb6 Ja. han må finne ut hva som gir henne nytelse
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Åpenbart tenker man på å knulle ukjente folk så lenge de er høyst attraktive! Og de her damene som er så opptatt av å ikke bli seksualisert er sjeldent veldig ettertraktet. Og de blir som regel kun seksualisert av lavmålsmenn. Så problemet er egentlig ikke at de blir seksualisert. Det er det at de ikke kan bli seksualisert av bra nok menn, og de legger så skylda på menn generelt. Anonymkode: 0f193...af6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2022 #11 Skrevet 17. juli 2022 Jeg kan bli skikkelig kåt av å tenke på at noen kanskje har hatt sex i de klærne de har på seg, vill og dyrisk sex oppetter veggen i hettegenseren en yngre mann har på seg, for eksempel, mens han nå har på seg den samme genseren mens han hjelper sin bestemor med helgehandelen på Rema. Eller hun pripne damen på cafeen som ble ridd hardt over kopimaskinen på jobben mens perlekjedet dasket mot silkeblusen. Slike ting kan få mine tanker og kåtheten til å ta av. Anonymkode: 8b474...161 1
Almond Skrevet 25. juli 2022 #12 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 22.07): Mann 39 Kvar gang eg ser ein fin dame tenker eg på hvordan det kan vere å knulle henne,og om hun er noe serlig kåt.. Anonymkode: 5bcca...541 Jeg skulle ønske menn viste/hintet når dem gjorde det. På en elegant måte 😅 1
bullehurk Skrevet 25. juli 2022 #13 Skrevet 25. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 19.19): Jeg har tenkt det mange ganger sjøl, og jeg vet om noen menn som er kåt på meg. Så deilig å tenke på. Anonymkode: 83dd3...80b Samme her, like godt å "blikkflørte" litt ute på by`n når jeg kjenner beg sexy og attraktiv.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2022 #14 Skrevet 25. juli 2022 Ser jeg en virkelig vakker dame på byen er sex omtrent det siste jeg tenker på. Det er de mer vulgært frodige og mindre pene som ofte tenner meg, men de kunne jeg selvsagt aldri ha tenkt meg som partnere. Litt madonna-hore kompleks må jeg vel innrømme. Anonymkode: 1069b...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå