AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Har helt panikk. Har de siste ukene sett 2 forskjellige biller (fleskeklanner og pelsbille) i leiligheten jeg nettopp flyttet inn i, funnet 1 hvit mark/larve og skulle nå ta ut sovesofaen også er det titalls sånne larver mellom sofaen og sovedelen... hvilke larver er det og hva gjør jeg nå?? har støvsugd alle og kastet posen etterpå, men hjelper det å kaste hele sofaen?? Anonymkode: 66af2...aea
lillevill Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 hvaaaaaaaa... Tuller du`? det er LARVER i sofaen? Er det din sofa eller utleier? Jeg hadde klikka helt. Synes fluer og maur er ille nok. De larvene der ser litt ut som sånne man finner på kålhoder i åkeren foresten.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 lillevill skrev (3 minutter siden): hvaaaaaaaa... Tuller du`? det er LARVER i sofaen? Er det din sofa eller utleier? Jeg hadde klikka helt. Synes fluer og maur er ille nok. De larvene der ser litt ut som sånne man finner på kålhoder i åkeren foresten. Kjøpte sofaen brukt.... Anonymkode: 66af2...aea
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 trøndermann38 skrev (3 minutter siden): Hadde kaste hele sofaen jeg er på vei😵💫 Anonymkode: 66af2...aea
lillevill Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 https://www.fhi.no/nettpub/skadedyrveilederen/moll-og-sommerfugler/husfly-/ Kansje det er sommerfugl larve?
lillevill Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kjøpte sofaen brukt.... Anonymkode: 66af2...aea Håper du får tilbake pengene dine. stakkars deg.
lillevill Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 få den ut, kjøp deg heller noe fra jysk. Få tilbake pengene dine. De folka som solgte deg den kan komme å hente. 1
Lindiis Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Ser ut som fleskeklanne larve. Siden du sier at du har funnet mye fleskeklanner så er det nok det også. De gjemmer seg under matter og sofaer etc 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 lillevill skrev (1 time siden): https://www.fhi.no/nettpub/skadedyrveilederen/moll-og-sommerfugler/husfly-/ Kansje det er sommerfugl larve? Ligner, bare at den er sort.. ser ut som pelsbille larve... forrige eier av sofaen hadde hund, og sofaen var dekket i hårene. Anonymkode: 66af2...aea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå