Gå til innhold

Hvorfor så mye klaging og kommentarer på KG? Mange her som er misfornøyde med livet sitt? Bittre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan virke slik iblant.

Anonymkode: 84604...284

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er veldig mange som troller, veldig mange som kaster ut spørsmål som: er alle kvinner *påstand?* mange som bruker dette som en søppelbøtte hvor de kan spy ut alle mulighet tanker, da ofte i form av: jeg aldri brukt penger på falske øyenvipper, derfor synes jeg alle som gjør det er uansvarlige å dumme, veldig mange som søker bekreftelse på sine ideer og meninger, og mange som synes det er gøy å få svar på sine tråder bare for å lage litt blest tror jeg. Da blir det jo litt klaging. 

Så er det et fåtall som søker hjelp, trenger støtte, har genuine spørsmål eller har lyst til å diskutere noen temaer. 

Rett å slett litt som facebook, bare anonymt. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes folk kan svare litt skarpt, men jeg finner ikke så mange bitre.

Noen fisker etter komplimenter og de er slitsomme.

AnonymBruker
Skrevet
LessMiserable skrev (1 time siden):

Jeg synes folk kan svare litt skarpt, men jeg finner ikke så mange bitre.

Noen fisker etter komplimenter og de er slitsomme.

Det er de

Anonymkode: 84604...284

AnonymBruker
Skrevet

Nå får det være nok! Ja, det finnes unntak, men jeg opplever flesteparten av brukerne her inne som hederlige mennesker!

Anonymkode: e19fe...a56

AnonymBruker
Skrevet

Ja, er bitter og sur og trist. Ingen IRL jeg kan dele alt det vanskelige med. Her kan jeg være anonym.

Anonymkode: 304cf...c43

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis fordi hele forumet er overbefolket av kvinnfolk.     

Dermed blir det selvfølgelig mye mer  bitterhet og grums over hele fjøla...            

Anonymkode: a5842...31a

Skrevet
On 7/14/2022 at 8:21 PM, AnonymBruker said:

Sannsynligvis fordi hele forumet er overbefolket av kvinnfolk.     

Dermed blir det selvfølgelig mye mer  bitterhet og grums over hele fjøla...            

Anonymkode: a5842...31a

Kjerringer finnes i alle aldre og kjønn😉

Jeg tenker at KG er et sted man går til for å "tømme seg" for frustrasjon. Og ja, da blir det en del eder og galle... Men det er jo bedre å ta det ut her, enn på partneren, barna eller hunden...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...