AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Kan virke slik iblant. Anonymkode: 84604...284
navnet Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 er veldig mange som troller, veldig mange som kaster ut spørsmål som: er alle kvinner *påstand?* mange som bruker dette som en søppelbøtte hvor de kan spy ut alle mulighet tanker, da ofte i form av: jeg aldri brukt penger på falske øyenvipper, derfor synes jeg alle som gjør det er uansvarlige å dumme, veldig mange som søker bekreftelse på sine ideer og meninger, og mange som synes det er gøy å få svar på sine tråder bare for å lage litt blest tror jeg. Da blir det jo litt klaging. Så er det et fåtall som søker hjelp, trenger støtte, har genuine spørsmål eller har lyst til å diskutere noen temaer. Rett å slett litt som facebook, bare anonymt. 1
LessMiserable Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Jeg synes folk kan svare litt skarpt, men jeg finner ikke så mange bitre. Noen fisker etter komplimenter og de er slitsomme.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 LessMiserable skrev (1 time siden): Jeg synes folk kan svare litt skarpt, men jeg finner ikke så mange bitre. Noen fisker etter komplimenter og de er slitsomme. Det er de Anonymkode: 84604...284
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Nå får det være nok! Ja, det finnes unntak, men jeg opplever flesteparten av brukerne her inne som hederlige mennesker! Anonymkode: e19fe...a56
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Ja, er bitter og sur og trist. Ingen IRL jeg kan dele alt det vanskelige med. Her kan jeg være anonym. Anonymkode: 304cf...c43 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Sannsynligvis fordi hele forumet er overbefolket av kvinnfolk. Dermed blir det selvfølgelig mye mer bitterhet og grums over hele fjøla... Anonymkode: a5842...31a
Knirke Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 On 7/14/2022 at 8:21 PM, AnonymBruker said: Sannsynligvis fordi hele forumet er overbefolket av kvinnfolk. Dermed blir det selvfølgelig mye mer bitterhet og grums over hele fjøla... Anonymkode: a5842...31a Kjerringer finnes i alle aldre og kjønn😉 Jeg tenker at KG er et sted man går til for å "tømme seg" for frustrasjon. Og ja, da blir det en del eder og galle... Men det er jo bedre å ta det ut her, enn på partneren, barna eller hunden... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå