AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Mann 40 Kjæresten min elsker att eg masserer puppene hennes. Hun nyter det å blir veldig kåt av det. Hvor mange andre er det som synst det er deilig å blir kåt av slikt? Har aldri treffet ein dame som liker det så veldig godt... Anonymkode: 7ba69...7b9
feliek54 Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Mann 40 Kjæresten min elsker att eg masserer puppene hennes. Hun nyter det å blir veldig kåt av det. Hvor mange andre er det som synst det er deilig å blir kåt av slikt? Har aldri treffet ein dame som liker det så veldig godt... Anonymkode: 7ba69...7b9 Jeg har hat sex med kvinner som nyter veldig når jeg suger og fingrer med puppene så det er det nok mange som nyter.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Nei, dørgende kjedelig. Gir meg ingenting. Anonymkode: 61c1f...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Elsker det og det er ofte det som gir meg orgasme😛 Anonymkode: b09d8...6bf 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Hvor mange? Ca 42. Anonymkode: 83224...2ff
Bubo Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Tenker at dere er seksuelt kompatible, hun nyter av at du nyter. I tillegg er hun kanskje blant de kvinner som blir seksuelt stimulert ved riktig berøring av brystene. 👍Kjør på, nyt, dere er heldige ☺️
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Både og. Kommer nok an på hvem som gjør det og hvordan det blir gjort. Anonymkode: 6a32b...d4a 2
Gjest Drigo Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 Kona elsker å bli tatt på puppene og niplene under oppvarming. Hun liker også kjenne puppene mot kroppen min, eller la de bli berørt under elskov. Når vi ligger i sengen for å hvile eller sove (i skje), vil hun alltid ha en hånd over puppene. Hun liker også brystmassasje. Vi nyter det begge! Som mann synes jeg det å bli klypt i brystniplene er pirrende, men det er en annen sak..☺️
Jordbærogfløte Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 Mmmmmm.. Jeg elsker å bli tatt på puppene. Særlig å bli såpet inn bakfra i dusjen. Da kan det fort hende at det blir noe mer.. Ahhhh Kvinne 33 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Drigo skrev (10 timer siden): Kona elsker å bli tatt på puppene og niplene under oppvarming. Hun liker også kjenne puppene mot kroppen min, eller la de bli berørt under elskov. Når vi ligger i sengen for å hvile eller sove (i skje), vil hun alltid ha en hånd over puppene. Hun liker også brystmassasje. Vi nyter det begge! Som mann synes jeg det å bli klypt i brystniplene er pirrende, men det er en annen sak..☺️ Beste 🥰 Anonymkode: 6a32b...d4a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 Høres ekstremt sært ut. Brystvorter og pupper er to forskjellige ting. Første nevnte gir mening, siste gjør ikke det. Det er fett. Verken mer eller mindre. Er som å bli tent å få magen berørt. Anonymkode: b927c...499
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Høres ekstremt sært ut. Brystvorter og pupper er to forskjellige ting. Første nevnte gir mening, siste gjør ikke det. Det er fett. Verken mer eller mindre. Er som å bli tent å få magen berørt. Anonymkode: b927c...499 Dette er jo ABSIOLUTT mulig også! Det er erogene soner over hele kvinnekroppen! Da jeg hadde flat mage i mine yngre dager så eeeelska jeg at folk kose med magen min. Musklene inni der begynte å danse helt ukontrollert ☺️ Anonymkode: 6a32b...d4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå