Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er gravid, uke 10+1. Siste uken har symptomene mine virkelig dempet seg, og det gjør meg mer enn bekymret. Puppene er mye mindre ømme, og det er kanskje det som bekymrer meg mest - det har vært mitt sterkeste symptom. Har det noe å si at jeg har et barn fra før? At puppene allerede er utvidet? 

Er det normalt at symptomer forsvinner i uke 9-10? Om jeg legger godviljen til, så tisser jeg oftere, er litt trøttere, og drømmer noen heftige drømmer (mest mareritt). Har hatt ligamentsmerter kanskje 5 ganger siden positiv test.. 

Jeg har 1 barn fra før, men husker ikke hvordan det var med han, da bekymret jeg meg ikke så mye for SA og MA. Men etter en MA i vinter, så klarer jeg ikke slappe av. 

Jeg bekymrer meg også for at jeg ikke kan kjenne livmor enda.. Har hørt at det er vanlig å kjenne den over skambeinet tidligere når man er annengangs.. Jeg har også bakovervendt livmor, så det er kanskje derfor? 

Var på UL 9+0 og da så alt fint ut

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nesten ingen symptomer når jeg gikk inn i uke 11. eneste var litt såre pupper. 

vi har en sprell levende frøken i magen nå, å jeg er 19+5 :) 

Anonymkode: c90a4...358

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Jeg hadde nesten ingen symptomer når jeg gikk inn i uke 11. eneste var litt såre pupper. 

vi har en sprell levende frøken i magen nå, å jeg er 19+5 :) 

Anonymkode: c90a4...358

Takk for svar! Hadde du mye symptomer før uke 11? 

AnonymBruker
Skrevet

Kvalme ved gatekjøkken lukt og svimmelhet.

Anonymkode: c3cb3...def

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...