Gå til innhold

Hvor lett er det å finne en hunk uten forpliktelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

OK, det viser seg til at de fleste frustrasjoner her går ut på at man ikke får fatt i hunksene. Men hvor lavt går disse hunksene når de ikke vil ha noe mer, egentlig?? 

Da mener jeg de oppegående mennene, ikke de som grynter når de reiser seg fra sofaen… 

Jeg er temmelig allergisk mot forpliktelser selv. 😬 

jeg bare lurer på hvor lett det er? Min erfaring er at det ikke er lett. Lett når det kommer til menn jeg ikke vil ha, ja.. men jeg vil ikke ha dem! De er needy! 

Anonymkode: a359c...8fe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

OK, det viser seg til at de fleste frustrasjoner her går ut på at man ikke får fatt i hunksene. Men hvor lavt går disse hunksene når de ikke vil ha noe mer, egentlig?? 

Da mener jeg de oppegående mennene, ikke de som grynter når de reiser seg fra sofaen… 

jeg bare lurer på hvor lett det er? Min erfaring er at det ikke er lett. Lett når det kommer til menn jeg ikke vil ha, ja.. men jeg vil ikke ha dem! De er needy! 

Bare å ta kontakt med meg det. 

Elendig på tekst og kontakt, men god i situasjonen der og da😅

Anonymkode: e4f3f...51d

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Approach de på trening, i sitt rette element, fulle av selvtillit og musekl-pumps. Flørt med de der ;) Myyyye pent å se på trening! Mye!

Anonymkode: 6ce28...8ec

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva er galt med å grynte når man reiser seg opp fra sofaen etter en middagshvil?

Anonymkode: f27d1...b10

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Approach de på trening, i sitt rette element, fulle av selvtillit og musekl-pumps. Flørt med de der ;) Myyyye pent å se på trening! Mye!

Hvor trener du da? På et hipt og trendy sted? På min lokale SATS er det nok ikke så mange deilige menn, kanskje det er flere av dem i sentrumskjernen. 

AnonymBruker
Skrevet

Kan du oppklare hva denne relasjonen består i?  Hvorfor skal du trenge å oppleve mannen i sitt naturlige habitat; sofaen? 

Hva legger du i hunk, og hva legger du i oppegående? 

Anonymkode: 29d92...1c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer helt an på hvor bra du ser ut og hvor sjarmerende du er.

Anonymkode: 04a75...974

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer helt an på hvor bra du ser ut og hvor sjarmerende du er.

Anonymkode: 04a75...974

Lettere enn å finne noe seriøst. Til og meg som er godt voksen har ikke noe problem med å finne en kjekkas for sex. Har gjort det noen ganger men det ga meg egentlig ikke så mye annet enn at han var fin å se på. 

Anonymkode: d6d8e...b4d

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig lett. Så lenge du ikke ser ut som et troll, er det bare å gjøre det klart at du kun vil ha sex, er med på det meste og ikke legger deg opp i hvem de ellers ligger med. De aller fleste menn digger å ha ei tilgjengelig på si som ikke er komplisert på noen som helst måte, og hvor man ikke trenger å deale med at hun blir "forelsket" og "såret" og begynner å kreve ting.

Anonymkode: 03d39...960

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvor trener du da? På et hipt og trendy sted? På min lokale SATS er det nok ikke så mange deilige menn, kanskje det er flere av dem i sentrumskjernen. 

På Storo. Mange hunks der. Hvor trener du?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

På Storo. Mange hunks der. Hvor trener du?

Storo er jo i Oslo. Er vanskeligere i Åndalsnes.

Anonymkode: 02941...21e

AnonymBruker
Skrevet

Lett vil jeg si. Så lenge du ser litt bra ut og er tydelig på hva du er ute etter.

Anonymkode: 1fc2c...f0a

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Utrolig lett. Så lenge du ikke ser ut som et troll, er det bare å gjøre det klart at du kun vil ha sex, er med på det meste og ikke legger deg opp i hvem de ellers ligger med. De aller fleste menn digger å ha ei tilgjengelig på si som ikke er komplisert på noen som helst måte, og hvor man ikke trenger å deale med at hun blir "forelsket" og "såret" og begynner å kreve ting.

Anonymkode: 03d39...960

Ja, men min erfaring er at menn blir forvirret av det ….. de skjønner ikke hvorfor man ikke blir såret eller forelsket og laget et problem ut av det og. 😬 skal fiske ut emotions. Vet ikke hva jeg skal gjøre da. Virker så desperat… synes synd på dem. Vet ikke hva det gir dem for å være ærlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får tilbud på tinder hele tiden fra såkalte hunks. Jeg ser helt normalt søt ut, så er vel greit å starte der? Du kan alltids hinte om det i bio, så er det ingen sak i det hele tatt :) 

Anonymkode: c755a...cab

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Storo er jo i Oslo. Er vanskeligere i Åndalsnes.

Anonymkode: 02941...21e

Ja, hehe. Lykke til med den 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg får tilbud på tinder hele tiden fra såkalte hunks. Jeg ser helt normalt søt ut, så er vel greit å starte der? Du kan alltids hinte om det i bio, så er det ingen sak i det hele tatt :) 

Hinte? Hvorfor hinte? "Jeg vil pule", verre er det ikke. Eventuelt, "jeg vil ha en pulevenn".

Anonymkode: 71317...889

AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt mye lettere å få enn hunk for kun sex enn for forhold. Du trenger ikke være spesielt pen for å få til det, om det er kun sex du vil ha

Anonymkode: 2d18a...2f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hinte? Hvorfor hinte? "Jeg vil pule", verre er det ikke. Eventuelt, "jeg vil ha en pulevenn".

Anonymkode: 71317...889

Tenkte kanskje at de som normalt ikke ville ha høyresveipet henne høyresveiper likevel dersom hun hinter i bio? Når hun først er opptatt å ligge med hunks, mener jeg 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenkte kanskje at de som normalt ikke ville ha høyresveipet henne høyresveiper likevel dersom hun hinter i bio? Når hun først er opptatt å ligge med hunks, mener jeg 😅

Glem det, trodde du mente i chat :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Bevis på at kvinner bare bryr seg om utseende. 

Anonymkode: c8953...91f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...