AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Etter mange års sexlivproblematikk, har mannen min gitt meg lov til å ha sex med andre menn. Han ønsker heller det enn at vi blir skilt. Jeg har blandet følelser rundt dette. Føler at det virker så dysfunksjonelt og at dette forslaget ikke hjelper på de problemene vi allerede har. Han skal ikke ha sex med andre damer, så det er ikke et åpent forhold. Hva ville du ha gjort eller tenkt hvis du var i samme situasjon? Anonymkode: b59b0...14e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Her kommer du til å få masse kritikk. Men så bra! Ikke hør på alle de sure, negative kommentarene som kommer. Bra for deg! De andre er bare misunnelige. Det kan være en fin måte å unngå skilsmisse, ved å gjøre forholdet friere og åpnere. Er helt for det selv! Anonymkode: cd0eb...df7 2 1
Carrot Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 (endret) Hvis det eneste problemet deres er at han ikke vil ha sex og du vil så greit, men hvis dere har andre utfordringer i relasjonen i tillegg ville jeg ikke valgt en slik løsning. Spesielt ikke siden kvinner i veldig stor grad knytter sex til følelser, tiltrekning, spenning osv osv.. og ikke bare "tøm og røm" på samme måte som noen menn klarer.. I tillegg lurer jeg på, er dette noe han har gitt deg for å unngå miste deg? Ikke fordi dette er hans førstevalg? Endret 14. juli 2022 av Carrot 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Så mannen din trenger ikke sex er det jeg leser her. Om sex er viktig for deg, og mannen din har akseptert at du må ut for å ha sex med andre for å bli tilfredsstilt, så kjør på. Eller prøv det i det minste ut. Risikoen er at du ser at gresset kan være grønnere andre plasser, men sannheten er at gresset er grønnere der man vanner det. Anonymkode: 44221...83c 3
Goodtimes Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Høres ikke ut som en veldig god idè. Du kan gjøre hva du vil og han avtaler at han skal låse seg selv fast. For hans del tror jeg at dette kan slite veldig mentalt på han. Jeg sitter faktisk med en følelse av at han gjør alt han kan i sin makt for å beholde deg. Høres virkelig ut som han er redd for å miste deg og han ser faktisk ikke noen andre muligheter enn å la deg få leve livet utenfor, mens han har lovt deg å holde seg til kun deg. For meg høres ikke dette ut som ei god løsning... for noen av partene. 6
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Så han er ikke villig til å jobbe med annen type problematikk? Er det mulig at han anser forholdet som over, men velger denne løsningen for å slippe å være den som slår opp? Ts virker avtent på hele mannen, og kan relativt lett falle for en ny fyr, hvis hun benytter seg av frikortet. Sex er ikke bare sex. Anonymkode: f1ab5...ba1
NiceOrNothing Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Etter mange års sexlivproblematikk, har mannen min gitt meg lov til å ha sex med andre menn. Han ønsker heller det enn at vi blir skilt. Jeg har blandet følelser rundt dette. Føler at det virker så dysfunksjonelt og at dette forslaget ikke hjelper på de problemene vi allerede har. Han skal ikke ha sex med andre damer, så det er ikke et åpent forhold. Hva ville du ha gjort eller tenkt hvis du var i samme situasjon? Anonymkode: b59b0...14e Dette høres ut for meg, som et forhold som allerede er slutt . Han er enten en som vil beholde kontrollen over deg, å tilbyr åpent forhold ( for deg) , for å beholde deg . Evnt er han ekstremt selvutslettende og litt needy / dum. Ingen av delene høres ut som en optimal situasjon for noen av dere . 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Hvem vil du ha sex med? Anonymkode: 8c33e...bdb
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Var det han eller du som kom opp med dette som løsningen på utfordringene dere har? Hvis du har "tvunget frem" denne godkjenningen, så ville jeg gått tilbake på det. Hvis han selv foreslo det, så har han nok tenkt grundig gjennom det. Jeg synes at hvis det er det som skal til for at dere skal ha det bra, og at du kan trives med det, så er det verdt et forsøk. Så lenge det er din mann som har foreslått det. Kunne du tenkt deg å ha sex med en kvinne istedenfor? Mulig det ikke vil være så vanskelig for ham da. Anonymkode: cc155...114
Diskusjon69 Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 8 minutter siden, AnonymBruker said: Etter mange års sexlivproblematikk, har mannen min gitt meg lov til å ha sex med andre menn. Han ønsker heller det enn at vi blir skilt. Jeg har blandet følelser rundt dette. Føler at det virker så dysfunksjonelt og at dette forslaget ikke hjelper på de problemene vi allerede har. Han skal ikke ha sex med andre damer, så det er ikke et åpent forhold. Hva ville du ha gjort eller tenkt hvis du var i samme situasjon? Anonymkode: b59b0...14e Han er ikke en mann lengre, om han noensinne var, ingen menn godtar noe sånt. Han er en desperat etter å ikke miste deg, veldig lite attraktivt. Jeg hadde gått, det forholdet der blir ikke bedre. Om dette var en kink han har er det en ting, men han er bare desperat og dette vil plage han selv om han sier noe annet. 2
Tvist Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Det spørs jo hva du vil. Elsker du mannen din, men savner sex? Jeg tipper at det ikke bare er sex du savner, men sex og nærhet med mannen din. Hvis det er tilfellet vil dette antagelig ende i brudd uansett, og dette er bare en ordning som forlenger de vonde følelsene i et brudd. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 Dersom han gjør dette for å beholde deg, så gjør han det på tross av at han egentlig ikke ønsker det. Det kan ramme ham (og dere) hardt i etterkant. Følelsene er ikke like enkle å styre som "fornuften". Klarer du å ha " mekanisk" sex med andre uten følelser, og klarer han at du faktisk gjennomfører, uten at hans følelser for deg endres? Anonymkode: 1d571...a7c 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 Er i et lignende forhold selv. Alt i forholdet fungerer fint, med unntak av at jeg bare er dårlig i senga. Jeg bare rett og slett er ikke god til å ha sex, og utstyret strekker heller ikke til. Det bare blir ikke god sex når jeg er involvert. Er det da fair at samboeren min skal for alltid ikke kunne ha bra sex? Nei. Derfor er det helt greit at hun får sexen sin en annen plass. Faktisk er det mer tennende for meg enn at jeg selv har sex med henne. Jeg har heller ikke noe spesielt behov for å ligge med andre damer da det 1) tar sykt med tid å få en attraktiv dame til sengs 2) jeg kan ikke tilby god sex. Anonymkode: d9fbb...4f1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #14 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er i et lignende forhold selv. Alt i forholdet fungerer fint, med unntak av at jeg bare er dårlig i senga. Jeg bare rett og slett er ikke god til å ha sex, og utstyret strekker heller ikke til. Det bare blir ikke god sex når jeg er involvert. Er det da fair at samboeren min skal for alltid ikke kunne ha bra sex? Nei. Derfor er det helt greit at hun får sexen sin en annen plass. Faktisk er det mer tennende for meg enn at jeg selv har sex med henne. Jeg har heller ikke noe spesielt behov for å ligge med andre damer da det 1) tar sykt med tid å få en attraktiv dame til sengs 2) jeg kan ikke tilby god sex. Anonymkode: d9fbb...4f1 Vil si det er raust av deg. Men håper du får litt lell hjemme selv om du påstår du er elendig i senga. kvinne. Anonymkode: 25d37...d47
flusa Skrevet 14. juli 2022 #15 Skrevet 14. juli 2022 Så bra at dere har funnet noe aom fungerer for dere.
Mt3 Skrevet 14. juli 2022 #16 Skrevet 14. juli 2022 Alt mens du sier at det ikke vil bøte på de problemene dere har så bør dere vel heller løse de andre problemene først, også får dere se på denne avtalen etterpå. Men om det eneste problemet deres i forholdet var at den enes sexlyst var stor mens den andre ikke følte noen trang til sex så ville det jo kunne fungert, så sant den med sexlyst klarte å ha sex uten å få dypere følelser.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #17 Skrevet 14. juli 2022 Dette diskuterte faktisk forloveden min og jeg igår. Hva hvis én av oss en dag ikke kunne ha/ønsket et aktivt seksualliv? Er det da rett å frata den andre part et seksualliv? Nei, det er ikke det. Så vi konkluderte oss fram til at hvis den ene over laaaang tid ikke kan eller vil ha sex, er det greit at den andre finner det en annen plass. Vel og merke med det kriteriet at man er åpen om det, og at det snakkes om det i forkant. Det måtte være visse krav som skulle legges tilrette. Men man kan uansett ikke forvente at et annet menneske skal frastå et aktivt seksualliv sammen med et annet menneske, selv om du må/vil det. Anonymkode: 54a41...6bf
AprilLudgate Skrevet 14. juli 2022 #18 Skrevet 14. juli 2022 Jeg ville tenkt at det var veien mot skilsmisse. Du ønsker et fungerende sexliv med en partner - ikke åpent forhold. Og han kommer til å bli bitter, sint og forakte deg etterhvert. Teoretisk sett kunne jeg gjerne hatt seksuelt åpent forhold, men det fungerer jo ikke i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #19 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette diskuterte faktisk forloveden min og jeg igår. Hva hvis én av oss en dag ikke kunne ha/ønsket et aktivt seksualliv? Er det da rett å frata den andre part et seksualliv? Nei, det er ikke det. Så vi konkluderte oss fram til at hvis den ene over laaaang tid ikke kan eller vil ha sex, er det greit at den andre finner det en annen plass. Vel og merke med det kriteriet at man er åpen om det, og at det snakkes om det i forkant. Det måtte være visse krav som skulle legges tilrette. Men man kan uansett ikke forvente at et annet menneske skal frastå et aktivt seksualliv sammen med et annet menneske, selv om du må/vil det. Anonymkode: 54a41...6bf Min partner er syk, og sex er omtrent utelukket i lang tid. Jeg tar ingen skade av å gå uten. Jeg dør om jeg ikke får mat og drikke osv, men sexmangel dør jeg ikke av. Vi hadde et flott sexliv, og jeg håper det med tiden blir mulig igjen. Imellomtiden blir det kjærlighet, kos og omsorg som står i fokus. Anonymkode: 1d571...a7c 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #20 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er i et lignende forhold selv. Alt i forholdet fungerer fint, med unntak av at jeg bare er dårlig i senga. Jeg bare rett og slett er ikke god til å ha sex, og utstyret strekker heller ikke til. Det bare blir ikke god sex når jeg er involvert. Er det da fair at samboeren min skal for alltid ikke kunne ha bra sex? Nei. Derfor er det helt greit at hun får sexen sin en annen plass. Faktisk er det mer tennende for meg enn at jeg selv har sex med henne. Jeg har heller ikke noe spesielt behov for å ligge med andre damer da det 1) tar sykt med tid å få en attraktiv dame til sengs 2) jeg kan ikke tilby god sex. Anonymkode: d9fbb...4f1 Da får du øve. Det er deiligere å bli fingret enn å bruke penis. Hvis du ikke er lam i begge armer, så klarer du det. Anonymkode: 91adb...a8e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå