AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Vi har en nabo som sitter ute på verandaen sin hverdag så lenge det er fint vær! De stirrer på alt som skjer i gata. Både på oss og barna våre. Man føler seg overvåket hele tiden, og vi begynner å bli ganske lei. Blir litt ukomfortabel av det og barna våre liker ikke å leke ute når de sitter ute. Anonymkode: 6fdd1...1f9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Flytt hit https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=263366446 Anonymkode: 739b8...922 3
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 (endret) Jeg hadde og en slik nabo, vinket til ham så sluttet han å stirre. Bare at han stod i vinduet å stirret. Endret 14. juli 2022 av Athena Catalina
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Athena Catalina skrev (6 minutter siden): Jeg hadde og en slik nabo, vinket til ham så sluttet han å stirre. Akkurat det vi har gjort også, barna spesielt mye når de har vært ute… blir litt fortvilet 😩 Anonymkode: 6fdd1...1f9
Deep Impact Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 La dem nå stirre så mye dem vil? Om dem sitter på halvtanen og koser seg, så må dem nå få lov og se hvor dem har lyst til? Er jo bare å ignorere dem. Om dem ikke har gjort noe så er det jo ingen skade som har skjedd. Selvfølgelig kan det være irriterende, men svelg surstøtet og move on. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Deep Impact skrev (8 timer siden): La dem nå stirre så mye dem vil? Om dem sitter på halvtanen og koser seg, så må dem nå få lov og se hvor dem har lyst til? Er jo bare å ignorere dem. Om dem ikke har gjort noe så er det jo ingen skade som har skjedd. Selvfølgelig kan det være irriterende, men svelg surstøtet og move on. Det kan jo oppfattes som veldig ubehagelig å ha noen som stirrer og overvåker deg hele tiden. Synes det er frekt også. Kan heller ikke begripe hva som er så spennende med å glo og glo på andre mennesker. Så typisk nordmenn Anonymkode: 06547...0be 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Sikker på dem ser på dere heletiden i det heletatt? Kan vell sitte ute får dem liker å sitte ute?😂 men om de stirrer så bare overse det Anonymkode: a96f2...450 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #8 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Sikker på dem ser på dere heletiden i det heletatt? Kan vell sitte ute får dem liker å sitte ute?😂 men om de stirrer så bare overse det Anonymkode: a96f2...450 er jo litt åpentbart når hodet dems går ditt vi går🤓 ts Anonymkode: 6fdd1...1f9
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 De følger bare med 😊 Anonymkode: c5f3d...d4e
Maskinfører Skrevet 15. juli 2022 #10 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Flytt hit https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=263366446 Anonymkode: 739b8...922 Fin eiendom den skulle jeg hatt
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #11 Skrevet 15. juli 2022 Deep Impact skrev (18 timer siden): La dem nå stirre så mye dem vil? Om dem sitter på halvtanen og koser seg, så må dem nå få lov og se hvor dem har lyst til? Er jo bare å ignorere dem. Om dem ikke har gjort noe så er det jo ingen skade som har skjedd. Selvfølgelig kan det være irriterende, men svelg surstøtet og move on. Det er da uhøflig å stå å glane på folk? Da vil man dem jo NOE. Da har man noe man vil si. Kjenner en dame som stadig er fornærmet over alt mulig andre gjør, men selv står hun å stirrer på mennesker. Feks på kroppene deres, eller om hun mener hun kjenner dem, osv. Jeg synes det er utrolig ubehagelig, når hun nistirrer på bena mine eller klærne mine, ser meg opp og ned. Hun gjør det helt åpenlyst, som om hun vil at jeg skal merke det. Da mener jeg det er en slags dominans greie. "jeg stirrer på deg, og bryr meg ikke om du ser det. Du er under overvåkning og jeg bryr meg ikke om du synes det er ubehagelig." typ tankegang. Det er jo ikke normalt. Jeg fikk ikke beste oppdragelsen i manerer når jeg vokste opp, vokste opp i bondeland. Men jeg vet at stirring er ufint. Det vet jo alle. Anonymkode: 03e8e...623 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #12 Skrevet 15. juli 2022 De sitter på sin egen veranda og ser ut? Det må de da få lov til å gjøre. Hvordan vet du dette forresten, har du sett tilbake kanskje? Når man bor nært folk med veranda så følger dette med. Vil du bo et annet sted er det bare å flytte. Å klage på naboene uten at de har gjort noe galt er bare sytete. Anonymkode: de9cc...29b 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #13 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): De sitter på sin egen veranda og ser ut? Det må de da få lov til å gjøre. Hvordan vet du dette forresten, har du sett tilbake kanskje? Når man bor nært folk med veranda så følger dette med. Vil du bo et annet sted er det bare å flytte. Å klage på naboene uten at de har gjort noe galt er bare sytete. Anonymkode: de9cc...29b Signeres Anonymkode: df846...bf8 2
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2022 #14 Skrevet 16. juli 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det er da uhøflig å stå å glane på folk? Da vil man dem jo NOE. Da har man noe man vil si. Kjenner en dame som stadig er fornærmet over alt mulig andre gjør, men selv står hun å stirrer på mennesker. Feks på kroppene deres, eller om hun mener hun kjenner dem, osv. Jeg synes det er utrolig ubehagelig, når hun nistirrer på bena mine eller klærne mine, ser meg opp og ned. Hun gjør det helt åpenlyst, som om hun vil at jeg skal merke det. Da mener jeg det er en slags dominans greie. "jeg stirrer på deg, og bryr meg ikke om du ser det. Du er under overvåkning og jeg bryr meg ikke om du synes det er ubehagelig." typ tankegang. Det er jo ikke normalt. Jeg fikk ikke beste oppdragelsen i manerer når jeg vokste opp, vokste opp i bondeland. Men jeg vet at stirring er ufint. Det vet jo alle. Anonymkode: 03e8e...623 Enig. Veldig unaturlig ting å gjøre. Slike folk må ha lite å tenke på. Normale folk trekker til seg blikket. Psykopater stirrer uten blygsel har jeg lest. Visse mennesker er vanskelige å lese -hvor de vil med stirringen sin. Ondsinnet eller vennlig stirring? Et mønster tilkjennegir seg ofte og lang livserfaring og intuisjon hjelper meg å holde avstand til dem som ikke vil meg vel Anonymkode: 47089...a67 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå