Gå til innhold

Skjønner jeg har tatt et riktig valg om å forbli singel: Godt over halvparten av de som tar kontakt på Tinder er gifte/i forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er noe jeg mener dere som er i forhold bør tenke på. Pass på hva mannen/kjæresten deres gjør på telefonen. Lag gjerne en anonym profil for å se om han er der.

Er overrasket over dette. Alt hva kvinner i forhold må finnes seg i! Glad dette ikke gjelder meg. Menn er (søren meg) håpløse.

Dette er menn som har kone og flere barn! Som søker sex med ei på si! Fyfaen det er så kvalmt det!!!

Det kan faktisk være DIN mann!!!

Anonymkode: c3ae7...203

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå er ikke jeg på tinder, men at folk tør? Er det ikke sånn at en kan søke og finne naboer eller folk i en viss omkrets?  Sjansen er vel stor for at folk en kjenner finner en på tinder?! Eller?

Anonymkode: b8d59...3d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor har du lest dette? 

Og selv om det stemmer, så ser jeg ikke sammenhengen med at du er glad for å være singel? Selv om det skulle stemme at halvparten av tinderbrukere er i forhold - noe jeg tviler på at stemmer - så betyr jo ikke det at halvparten av de som er i forhold er på tinder.

Anonymkode: c1da3...587

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

sykt turn off.. 

Anonymkode: 36f79...fbe

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor har du lest dette? 

Og selv om det stemmer, så ser jeg ikke sammenhengen med at du er glad for å være singel? Selv om det skulle stemme at halvparten av tinderbrukere er i forhold - noe jeg tviler på at stemmer - så betyr jo ikke det at halvparten av de som er i forhold er på tinder.

Les overskriften en gang til. Si at 100 menn har skrevet til meg, har over 50 stk av de vært i forhold/er gifte. Så det er min egen statistikk det der. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hvor har du lest dette? 

Hun skriver at halvparten av de som tar kontakt med henne er i et forhold. Tipper at hun har skrevet noe i profilet om at hun ikke ønsker noe fast.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Dette er noe jeg mener dere som er i forhold bør tenke på. Pass på hva mannen/kjæresten deres gjør på telefonen. Lag gjerne en anonym profil for å se om han er der.

Er overrasket over dette. Alt hva kvinner i forhold må finnes seg i! Glad dette ikke gjelder meg. Menn er (søren meg) håpløse.

Dette er menn som har kone og flere barn! Som søker sex med ei på si! Fyfaen det er så kvalmt det!!!

Det kan faktisk være DIN mann!!!

Denne tråden handler jo ikke om at du har valgt å være singel, men at du sutrer pver at du ikke finner deg noen ved å ta det ut på folk som vil knulle. Tinder er ikke for kjæresterier - allerede der feiler du jo totalt. Og så er du sikkert i målgruppa til disse du nevner. Mao du ser ikke smashing ut. 

Og ifg deg så er det jo tydeligvis også kun menn som er utro online. Synes faktisk måten du poster på og forholder deg til dette er nesten værre enn de som bruker Tinder til sex.

Anonymkode: 0b561...04d

AnonymBruker
Skrevet

Håper evolusjonen en dag hjelper kvinner med å ikke bli såret og skuffet når mannen er utro. Det er som å skaffe seg en veldig lite trafikksikker bil og innbille seg at en er trygg på veien. Er det det kristelige ekteskapet som har villedet kvinner til å tro at menn er monogame og trofaste, og at det gjennom et par hundre år er mulig at kvinner kan avlære seg å tro at men kan holde seg til èn kvinne for alltid?

Anonymkode: 00a07...550

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er det det kristelige ekteskapet som har villedet kvinner til å tro at menn er monogame og trofaste, og at det gjennom et par hundre år er mulig at kvinner kan avlære seg å tro at men kan holde seg til èn kvinne for alltid?

Tunga rett i munnen, broder. Ekteskapet er en patriarkalsk institusjon, for å få kontroll på kvinnen, og det var de første bølgene av feminisme og kvinnefrigjøring, som sørget for nettopp: frigjøring. 

Anonymkode: 1e5b4...698

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Denne tråden handler jo ikke om at du har valgt å være singel, men at du sutrer pver at du ikke finner deg noen ved å ta det ut på folk som vil knulle. Tinder er ikke for kjæresterier - allerede der feiler du jo totalt. Og så er du sikkert i målgruppa til disse du nevner. Mao du ser ikke smashing ut. 

Og ifg deg så er det jo tydeligvis også kun menn som er utro online. Synes faktisk måten du poster på og forholder deg til dette er nesten værre enn de som bruker Tinder til sex.

Anonymkode: 0b561...04d

😂🤦‍♀️

Bitter-"mann" du..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Les overskriften en gang til. Si at 100 menn har skrevet til meg, har over 50 stk av de vært i forhold/er gifte. Så det er min egen statistikk det der. 

Jeg tror ikke på at 50% av menn på tinder er i et forhold.

De mennene som skriver til deg er menn som du har sveipet høyre på. Er det noe som går igjen med de du sveiper til høyre?

Anonymkode: 8ff4a...852

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var min mann gitt. 

Nå har jeg en ny mann og håper bare på det beste. Ikke mer man kan gjøre. 

Anonymkode: 30d6b...d4b

• Liker 1
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
Tvist skrev (8 timer siden):

Hun skriver at halvparten av de som tar kontakt med henne er i et forhold. Tipper at hun har skrevet noe i profilet om at hun ikke ønsker noe fast.

Tviler på det gitt. Menn på Tinder er noen fitteprinser som bare er ute etter en ting. Med en gang man sier man er ute etter noe seriøst så blir man slettet. Jeg har også blitt kontaktet av disse fitteprinsene og ble ghostet da jeg ikke ville ha vaginalt samleie. Ble kalt hore og. Kjempesjarmerende! 

Bare å holde seg unna menn egentlig. 

Anonymkode: a1274...597

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det var min mann gitt. 

Nå har jeg en ny mann og håper bare på det beste. Ikke mer man kan gjøre. 

Anonymkode: 30d6b...d4b

Er du ikke redd for å få aids? Og blir det ikke dyrt å sjekke deg for kjønnssykdommer hele tiden? Hvordan tør du stole på han, siden de fleste menn lyver? Dette er grunnen til at jeg er singel, jeg har ikke råd til å bruke 15.000 kr i året på gynekolog. Orker ikke gå rundt på å vente på å bli dumpa heller, siden menn bytter dame hele tiden. Det kan umulig være bra for psyken. 

Anonymkode: a1274...597

Skrevet

Er nok ingen grunn til å ta denne "statistikken" så veldig seriøst. 

Skrevet

:redd:

Siden jeg ikke vet så mye om tinder - så ble nyfiken hvordan vet du at "godt over halvparten" har kÅne m/flere barn, og søker en på si? Er det sånt man nevner i forbifarten, eller? 🤔  

-"Har kÅne og flere barn, men er du keen på å pule litt, lizm?"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff min nåværende samboer på tinder, og jeg må si at det ikke var ofte jeg opplevde at de som skrev til meg var i forhold. 

Nå sveipet heller ikke jeg 'liker' på de som hadde en profil som indikerte at de bare var ute etter sex, eller i forhold. Men, av resterende så var det utrolig sjeldent at noen av de jeg snakket med i alle fall sa at de var i forhold, så så vidt jeg vet, så var de fleste ikke det. 

Anonymkode: 16901...1d7

AnonymBruker
Skrevet
herzeleid skrev (5 timer siden):

Er nok ingen grunn til å ta denne "statistikken" så veldig seriøst. 

Kommer fra en mann såklart.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (6 timer siden):

:redd:

Siden jeg ikke vet så mye om tinder - så ble nyfiken hvordan vet du at "godt over halvparten" har kÅne m/flere barn, og søker en på si? Er det sånt man nevner i forbifarten, eller? 🤔  

-"Har kÅne og flere barn, men er du keen på å pule litt, lizm?"

De skriver ente opptatt i profilen. Eller : det er komplisert eller går ut med at de er single eller de bare vil ha noe uforpliktende og så finner ut etterhvert at de lever et vanlig familieliv med sambo og barn og da skjønner man hvorfor de så etter noe uforpliktende. 

Anonymkode: 37aaf...49a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg traff min nåværende samboer på tinder, og jeg må si at det ikke var ofte jeg opplevde at de som skrev til meg var i forhold. 

Nå sveipet heller ikke jeg 'liker' på de som hadde en profil som indikerte at de bare var ute etter sex, eller i forhold. Men, av resterende så var det utrolig sjeldent at noen av de jeg snakket med i alle fall sa at de var i forhold, så så vidt jeg vet, så var de fleste ikke det. 

Anonymkode: 16901...1d7

Ikke flagger at de er i forhold. Må vel se de mest ærlige sier de er i forhold 

Anonymkode: 37aaf...49a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...