AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Del Skrevet 14. juli 2022 Hei. i helgen fikk jeg positivt digital graviditetstest med 1-2 på ukeindikatoren. Var da etter beregningen 1 dag etter IKM, og ca 4+1 på vei. Tok blodprøver på mandag (fikk svar på de i dag) som viste hcg på 6,5 (!!). Har siden tirsdag kveld blødd fra lite, til som en vanlig mens. Blødningen begynner å avta nå. Jeg kan ikke forstå av graviditetstesten ble positiv på så lav hcg.. Er det noen som har opplevd lignende og har erfaring å dele? Jeg skal ta nye blodprøver i dag, men er jo så forferdelig nysgjerrig om jeg har vært gravid, er gravid, eller om den digitale testen egentlig har slått ut på en kjemisk graviditet og at det derfor «bare» er forsinket mens nå🥵 Lege og gyn er på ferie og svarer (natruligvis) ikke så mye nå. PS, skjønner at jeg må ta tiden til hjelp å se hva testene viser - er bare utrolig nysgjerrig på hva som egentlig har skjedd her og er dermed utålmodig🫣. Anonymkode: de4bd...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 14. juli 2022 #2 Del Skrevet 14. juli 2022 Var nok en kjemisk / veldig tidlig SA. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå