AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Det er en dame jeg kjenner jeg er veldig betatt av. Det er ikke slik at hun er så blendende vakker. Men hun har noen pupper som er så store og deilige at jeg blir helt svett. Tenker på puppene hennes før jeg sovner om kvelden. Er dette normalt? Synes damer det er ekkelt? Anonymkode: e5bbb...5f0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det er en dame jeg kjenner jeg er veldig betatt av. Det er ikke slik at hun er så blendende vakker. Men hun har noen pupper som er så store og deilige at jeg blir helt svett. Tenker på puppene hennes før jeg sovner om kvelden. Er dette normalt? Synes damer det er ekkelt? Anonymkode: e5bbb...5f0 Du er ikke betatt. Du er kåt, og ja det er normalt. Anonymkode: 5fb64...16f 15
Ratched Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er en dame jeg kjenner jeg er veldig betatt av. Det er ikke slik at hun er så blendende vakker. Men hun har noen pupper som er så store og deilige at jeg blir helt svett. Tenker på puppene hennes før jeg sovner om kvelden. Er dette normalt? Synes damer det er ekkelt? Anonymkode: e5bbb...5f0 Du er ikke betatt, men kåt. Det er helt normalt å være kåt på pupper. Det er ikke ekkelt at noen liker puppene mine, men jeg vil ikke nødvendigvis vite at du liker dem heller. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er ikke betatt. Du er kåt, og ja det er normalt. Anonymkode: 5fb64...16f Nei. Jeg er betatt. Kunne faktisk tenkt meg å gifte med henne kun pga puppene. Anonymkode: e5bbb...5f0
rundtfingern Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei. Jeg er betatt. Kunne faktisk tenkt meg å gifte med henne kun pga puppene. Anonymkode: e5bbb...5f0 Dette er vel grunnen til at folk skilles 8 3
I Grosny Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 rundtfingern skrev (2 minutter siden): Dette er vel grunnen til at folk skilles Ikke nødvendigvis. Puppene vil jo forandre seg med åra og få litt mer sleng, men sleng er også fint Skilsmissegrunner går nok mer på atferd.
rundtfingern Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 I Grosny skrev (1 minutt siden): Ikke nødvendigvis. Puppene vil jo forandre seg med åra og få litt mer sleng, men sleng er også fint Skilsmissegrunner går nok mer på atferd. Tenkte vel mer på at han gifter seg for puppene og ikke dama bak dem. Når han først er stuck med henne innser han vel et par tre ting og vil ut. 5
bullehurk Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei. Jeg er betatt. Kunne faktisk tenkt meg å gifte med henne kun pga puppene. Anonymkode: e5bbb...5f0 Haha... Hvor gammel er du egentlig ? 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 TS er sikkert en som påstår at damer lar seg sjarmere av høyden til en mann på en Internetprofil, så med den logikken er det naturlig å la seg sjarmere kun av pupper. Anonymkode: 97fd0...62b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Nei. Jeg er betatt. Kunne faktisk tenkt meg å gifte med henne kun pga puppene. Anonymkode: e5bbb...5f0 Store pupper varer ikke. Små pupper er en bedre investering på lang sikt. Anonymkode: 68b2a...349 2 1
rundtfingern Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Er mange menn jeg synes er fine å se på, men hvis de ikke har noe mellom ørene er de ikke noe å se på for min del. Nå er jeg ikke singel, men poenget er vel at man gifter seg med noen på grunnlag av alt annet enn utseende. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 bullehurk skrev (6 minutter siden): Haha... Hvor gammel er du egentlig ? Jeg er 25 år. Dama jeg er betatt av jobber på Kiwi. Veldig hyggelig dame. Men det er først og fremst puppene hennes jeg blir blendet av. De er fantastisk store, runde og vakre. Prøver veldig hardt å ikke kikke på de da jeg ikke vil oppfattes som en creepy fyr. Anonymkode: e5bbb...5f0
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 25 år. Dama jeg er betatt av jobber på Kiwi. Veldig hyggelig dame. Men det er først og fremst puppene hennes jeg blir blendet av. De er fantastisk store, runde og vakre. Prøver veldig hardt å ikke kikke på de da jeg ikke vil oppfattes som en creepy fyr. Anonymkode: e5bbb...5f0 Høres ut som starten på en stalker, eller seriemorderserie på Netflix. "Jeg kunne ikke la være å stirre hver gang" - Puppemannen. Anonymkode: 5fb64...16f 6 1
rundtfingern Skrevet 14. juli 2022 #14 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som starten på en stalker, eller seriemorderserie på Netflix. "Jeg kunne ikke la være å stirre hver gang" - Puppemannen. Anonymkode: 5fb64...16f 😂😂 Fra spøk til alvor… jobba fire år i butikk. Hadde jeg hatt en sånn fyr tror jeg ikke at arbeidsdagen ville vært særlig hyggelig. 3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #15 Skrevet 14. juli 2022 rundtfingern skrev (2 minutter siden): 😂😂 Fra spøk til alvor… jobba fire år i butikk. Hadde jeg hatt en sånn fyr tror jeg ikke at arbeidsdagen ville vært særlig hyggelig. Jeg stirrer ikke. Oppfører meg normalt. Men tankene mine er der. Jeg har hatt kjærester før. Men jeg har aldri noen gang blitt så betatt av en dame før. Og det er kun pga puppene hennes. Men selvfølgelig, pga puppene hennes har jeg lyst å bli bedre kjent med henne. Jeg kunne godtatt endel negativt med personligheten hennes, siden puppene hennes overskygger alt annet. Anonymkode: e5bbb...5f0
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #16 Skrevet 14. juli 2022 rundtfingern skrev (31 minutter siden): Dette er vel grunnen til at folk skilles Har faktisk gjort det Anonymkode: 4f7ad...c97
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #17 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg stirrer ikke. Oppfører meg normalt. Men tankene mine er der. Jeg har hatt kjærester før. Men jeg har aldri noen gang blitt så betatt av en dame før. Og det er kun pga puppene hennes. Men selvfølgelig, pga puppene hennes har jeg lyst å bli bedre kjent med henne. Jeg kunne godtatt endel negativt med personligheten hennes, siden puppene hennes overskygger alt annet. Anonymkode: e5bbb...5f0 Men kan aldri bli gravid, eller gammel da. Det er ulempen. Det er godt mulig at puppene ser annerledes ut uten bh da. Men herregud, folk har gifta seg med en tv og bil. Det kunne vært verre. Anonymkode: 5fb64...16f 1
rundtfingern Skrevet 14. juli 2022 #18 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men kan aldri bli gravid, eller gammel da. Det er ulempen. Det er godt mulig at puppene ser annerledes ut uten bh da. Men herregud, folk har gifta seg med en tv og bil. Det kunne vært verre. Anonymkode: 5fb64...16f Eller så må han bare kjøpe nye pupper til henne når de begynner å henge av ulike grunner. 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #19 Skrevet 14. juli 2022 rundtfingern skrev (6 minutter siden): Eller så må han bare kjøpe nye pupper til henne når de begynner å henge av ulike grunner. Mye vedlikehold da. Jeg ville gått for en dukke med oppblåsbare silikonpupper. Tidløst. Anonymkode: 5fb64...16f 3
rundtfingern Skrevet 14. juli 2022 #20 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mye vedlikehold da. Jeg ville gått for en dukke med oppblåsbare silikonpupper. Tidløst. Anonymkode: 5fb64...16f Høres mer praktisk ut i lengden. Også kan man jo bestemme personlighet selv! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå