Gå til innhold

nå drar sambo i 3 uker.

Anbefalte innlegg

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet (endret)

Mannfolk!!

Sambo skal nå på jobbtur til California i 3 uker. Og her sitter jeg, i hans hjemby for å innrede Villaen hans. Hele 2. etg på 110kvm skal jeg innrede. Med stue, 2 sov, bad og mer. Han la kun igjen kredittkortene sine, og nå skal JEG holde på med hans hus i 3 uker?

Hva skal jeg ta meg til? Altså, jeg vet jo det. Men tenker ikke mannfolk på at man trenger hjelp?

Så nå skal han bare reise imens han overlater alt til meg slik at jeg skal jobbe rævva av meg?

Hva med litt hjelp, takk????

egyptiske bomullslaken, my ass! :frustrert:

Endret av *Sexy*Cat*
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du vente til han kommer tilbake?

Hadde vært helt i himmelen jeg. Elsker å innrede. :sjenert:

Gjest Gamle Alex
Skrevet (endret)

Hvis ikke du har lyst, sier du vel bare det.

Endret av Gamle Alex
Skrevet

Jo, jeg kan vel vente til han kommer tilbake, men dette var ment som en "oppgave" for meg. Siden jeg hater jobbing og kun lever på arv og hans penger.

Kan jo ikke trene å dra til hudpleieren hele tiden heller. :ler:

Skrevet

Det er vel bare å vente til han kommer tilbake det....

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet
Jo, jeg kan vel vente til han kommer tilbake, men dette var ment som en "oppgave" for meg. Siden jeg hater jobbing og kun lever på arv og hans penger.

Kan jo ikke trene å dra til hudpleieren hele tiden heller.  :ler:

og her var jeg plutselig ikke innlogget.

Skrevet

Nei, den resterende tiden kan du bruke her inne.. ;)

Skrevet

Dersom han la igjen kredittkortene sine kan du vel bare leie inn noen til å gjøre det for deg.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Er jeg veldig slem hvis jeg kjøper inn en litt billigere sofa, seng og sånt, og shopper klær for de resterende? :klø:

Skrevet
Han la kun igjen kredittkortene sine

Bruk nå fantasien da jente........god tur. :ler:

Skrevet
Er jeg veldig slem hvis jeg kjøper inn en litt billigere sofa, seng og sånt, og shopper klær for de resterende?  :klø:

IKEA?

Skrevet
Er jeg veldig slem hvis jeg kjøper inn en litt billigere sofa, seng og sånt, og shopper klær for de resterende?  :klø:

Shop i vei!! :)

Skrevet

Du har aldri følt deg unyttig ettersom du ikke bidrar noe i/for samfunnet?

Og blir det ikke kjedelig?

Hadde jeg vært i din situasjon, hadde jeg skaffet meg en jobb, selv om det ikke var nødvendig økonomisk.

Gjest StoreSky
Skrevet

Herre..er dette seriøst??

En person som lever et slikt liv har da vel ikke behov for å sitte på KG og utbrodere : "ment som en "oppgave" for meg. Siden jeg hater jobbing og kun lever på arv og hans penger. Kan jo ikke trene å dra til hudpleieren hele tiden heller..."

men HVIS det er seriøst; get a life! redd barn i afrika, eller hold kjeft og gjør den lille "oppgaven" din så du blir sysselsatt for tre uker.

Skrevet
Herre..er dette seriøst??

En person som lever et slikt liv har da vel ikke behov for å sitte på KG og utbrodere : "ment som en "oppgave" for meg. Siden jeg hater jobbing og kun lever på arv og hans penger. Kan jo ikke trene å dra til hudpleieren hele tiden heller..."

men HVIS det er seriøst; get a life! redd barn i afrika, eller hold kjeft og gjør den lille "oppgaven" din så du blir sysselsatt for tre uker.

:ler::hoho:

Skrevet

Hvordan kan det være hans hus om dere er samboere? Da er det vel deres? Og om du ikke er i jobb eller studerer, hvorfor ikke da bruke tiden på å innrede hjemmet deres når du har muligheten?

Skrevet
Hvordan kan det være hans hus om dere er samboere?

Klart det kan være hans hus fordi om de er samboere.

Det kan jo tom være hans hus om de velger å gifte seg. (Særeie)

Skrevet
Klart det kan være hans hus fordi om de er samboere.

Det kan jo tom være hans hus om de velger å gifte seg. (Særeie)

Ja selvsagt, uttrykte meg litt klønete. Men om de er samboere er det da deres hjem i hvert fall, og da må det vel være greit å innrede sitt eget hjem. Det var det jeg tenkte i hvert fall. :ler:

Gjest Gjest_Tiril_*
Skrevet

Dette tror jeg faktisk er bare tull...

Dersom det er reelt, synes jeg du snarest bør skaffe deg litt innhold i livet ditt. Det høres virkelig tomt og nitrist ut, tror du fort kan bli deppa dersom du ikke får litt viktigere ting å tenke på!

Og hva er det egentlig du vil? Ha med deg en mann på slep som forteller deg hvilke gardiner du skal kjøpe?! Ellers takk.

Skrevet
Mannfolk!!

Sambo skal nå på jobbtur til California i 3 uker. Og her sitter jeg, i hans hjemby for å innrede Villaen hans. Hele 2. etg på 110kvm skal jeg innrede. Med stue, 2 sov, bad og mer. Han la kun igjen kredittkortene sine, og nå skal JEG holde på med hans hus i 3 uker?

Hva skal jeg ta meg til? Altså, jeg vet jo det. Men tenker ikke mannfolk på at man trenger hjelp?

Så nå skal han bare reise imens han overlater alt til meg slik at jeg skal jobbe rævva av meg?

Hva med litt hjelp, takk????

egyptiske bomullslaken, my ass!  :frustrert:

Er dette egentlig et innlegg for å fortelle hvor mye penger du har?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...