AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Han har egentlig ingen andre enn meg og ungene i livet sitt. Jobber fortsatt hjemmefra, men ønsker å dra på kontoret. Der er det ingen, så lite vits å betale for kollektivtransport dit og bruke tid på reising. Dette har vært et problem i mange år, og jeg har prøvd å spleise han med venninners menn, men det funker ikke. Hva skal han gjøre for å finne seg venner? Han er en mann på 39 år, bosatt rett utenfor Oslo, interesser er gaming og teknologi. Finnes ikke sportslig. Er introvert og tilbakeholden. Men veldig morsom når han først føler seg trygg. Anonymkode: b0276...23f 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Er det noe sosialt via jobben hans da? Jobbfester? Utflukter? Gamer han online? Prater han eventuelt med de han gamer med? Det er i såfall noe sosialt Anonymkode: 81e0a...6c5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Partnere av dine venner? Begynne smått med parmiddager hjemme hos dere, der han allerede er komfortabel og trygg. Prøve å legge opp til samtaler rundt det han er god på og liker, gjerne med da noen som liker det samme Anonymkode: f4834...a21 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Er det noe sosialt via jobben hans da? Jobbfester? Utflukter? Gamer han online? Prater han eventuelt med de han gamer med? Det er i såfall noe sosialt Anonymkode: 81e0a...6c5 Veldig lite jobbgreier dessverre. Han gamer ikke online, han liker ikke de spillene. Jeg har foreslått det flere ganger tidligere ☺ Takk for forslag 😃 Anonymkode: b0276...23f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Partnere av dine venner? Begynne smått med parmiddager hjemme hos dere, der han allerede er komfortabel og trygg. Prøve å legge opp til samtaler rundt det han er god på og liker, gjerne med da noen som liker det samme Anonymkode: f4834...a21 Han møter venninners menn innimellom, når jeg arrangerer noe. Men vi har små barn alle sammen, så det er litt vanskelig å få til ting på kveldstid, og ungene tar så mye av fokuset. Blir noen treff på lekeplassen innimellom. Men som regel kommer bare venninnene mine uten menn, selv om jeg prøver å foreslå at de blir med... Anonymkode: b0276...23f
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Ønsker han det selv? Eller er det mest du som ønsker at han har venner? Jeg er sikker på at han skjønner at nye venner ikke ringer på døra helt av seg selv, så hvis han ikke gjør noe aktivt for å skaffe seg noen tipper jeg han er godt fornøyd med hvordan livet er. Anonymkode: 3ff31...d4e 3 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ønsker han det selv? Eller er det mest du som ønsker at han har venner? Jeg er sikker på at han skjønner at nye venner ikke ringer på døra helt av seg selv, så hvis han ikke gjør noe aktivt for å skaffe seg noen tipper jeg han er godt fornøyd med hvordan livet er. Anonymkode: 3ff31...d4e Helt enig. Tenker han klarer selv jeg, enn å bli gjetet av en kvinne. Anonymkode: fce30...9d3 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Veldig lite jobbgreier dessverre. Han gamer ikke online, han liker ikke de spillene. Jeg har foreslått det flere ganger tidligere ☺ Takk for forslag 😃 Anonymkode: b0276...23f AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han møter venninners menn innimellom, når jeg arrangerer noe. Men vi har små barn alle sammen, så det er litt vanskelig å få til ting på kveldstid, og ungene tar så mye av fokuset. Blir noen treff på lekeplassen innimellom. Men som regel kommer bare venninnene mine uten menn, selv om jeg prøver å foreslå at de blir med... Anonymkode: b0276...23f Se hvordan du svarer, behandler din mann som et barn. Eller som en pasient som ikke kan ta vare på seg selv. Stakkars mann, som blir kontrollert av sin kvinne på denne måten. Anonymkode: fce30...9d3 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Jeg vil bli vennen hans. Men da må han bli med ut. Ikke bare sitte inne å game. Anonymkode: 636df...816
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 Ikke gi han mer sex før han skaffet seg minst to nye venner. Da skal du se han får fart på ræva si. Noen menn presterer best under press. Anonymkode: 116ca...8f1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Kan han bytte til en jobb hvor han får fysiske kolleger? Anonymkode: 912d7...4b4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 Ts Herregud, for noen svar. Typisk kg 🙄 Takk til dere som svarer ordentlig. Han ønsker seg selvsagt venner selv. Han er svært ensom og deprimert. Jeg har gått tom for ideer til hva han kan gjøre. Han sier nei til det meste av forslag. Han ønsker nok at en bare skal ringe på døra 😄 Har foreslått jobbytte, men det er ikke aktuelt. Han er litt på gli til å gjøre noe frivillig arbeid. Anonymkode: b0276...23f 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Se hvordan du svarer, behandler din mann som et barn. Eller som en pasient som ikke kan ta vare på seg selv. Stakkars mann, som blir kontrollert av sin kvinne på denne måten. Anonymkode: fce30...9d3 Du er altfor hårsår. Hilsen mann Anonymkode: de1b4...33c 1
snillOnkel Skrevet 14. juli 2022 #14 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke gi han mer sex før han skaffet seg minst to nye venner. Da skal du se han får fart på ræva si. Noen menn presterer best under press. Anonymkode: 116ca...8f1 Dette er noe av det som er mest turn-off med damer. Sex som belønning, eller ikke-sex som straff. Heldigvis har jeg ikke opplevd det selv.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #15 Skrevet 14. juli 2022 snillOnkel skrev (1 minutt siden): Dette er noe av det som er mest turn-off med damer. Sex som belønning, eller ikke-sex som straff. Heldigvis har jeg ikke opplevd det selv. Mange kvinner bruker nok det som belønning for mannen sin. Gale feminister. Anonymkode: fce30...9d3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #16 Skrevet 14. juli 2022 TS sånn er det med min mann og. Høres ut som vi bor i noenlunde samme område, og de er like gamle. 😄 Men ingen av de vil vel møte en fremmed på vårt iniativ 🤭 Mannen min liker online spillene og er ikke teknisk, men liker sport. Så vet ikke om de hadde hatt kjemi. Hva slags frivillig arbeid har dere tenkt på? Anonymkode: 81376...9ee
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #17 Skrevet 14. juli 2022 En helt vanlig mann da med andre ord 🙂 Anonymkode: 5e00c...34e 3
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #18 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): TS sånn er det med min mann og. Høres ut som vi bor i noenlunde samme område, og de er like gamle. 😄 Men ingen av de vil vel møte en fremmed på vårt iniativ 🤭 Mannen min liker online spillene og er ikke teknisk, men liker sport. Så vet ikke om de hadde hatt kjemi. Hva slags frivillig arbeid har dere tenkt på? Anonymkode: Vi bor i Nittedal. Jeg er usikker på om jeg hadde fått han med på å møte en fremmed, men kunne alltids presentert det som en gammel venninnes mann 😜 Jeg tror ikke fritidsinteresser er avgjørende egentlig, heller personlig kjemi. Vi har ikke kommet så langt i tankene på frivillig arbeid. Så jeg er usikker. Jeg tenker automatisk på å dele ut mat til vanskeligstilte, men ikke sikkert det er det han vil ☺ Anonymkode: b0276...23f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #19 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Vi bor i Nittedal. Jeg er usikker på om jeg hadde fått han med på å møte en fremmed, men kunne alltids presentert det som en gammel venninnes mann 😜 Jeg tror ikke fritidsinteresser er avgjørende egentlig, heller personlig kjemi. Vi har ikke kommet så langt i tankene på frivillig arbeid. Så jeg er usikker. Jeg tenker automatisk på å dele ut mat til vanskeligstilte, men ikke sikkert det er det han vil ☺ Anonymkode: b0276...23f Kan du ikke like godt skrive navnet og adressen i samme slengen 😂 Tenker han er fornøyd med innsatsen din på KG. Anonymkode: fce30...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #20 Skrevet 15. juli 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kan du ikke like godt skrive navnet og adressen i samme slengen 😂 Anonymkode: fce30...9d3 Dårlig "forslag". Anonymkode: 35350...9a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå