Gå til innhold

Problem med nerver i underlivet, råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har et spørsmål som jeg håper noen andre her kan svare meg på. 

Jeg er en mann i 40-årene og samboeren min ca det samme. Etter en del problemer i forbindelse med en fødsel for ca 20 år siden ble hun aldri sydd og i dag kan det virke som om det er noen nerver e.l. i underlivet som er ødelagt.

Denne fødselen var før vi ble sammen så jeg er ikke helt sikker på hva som egentlig skjedde, men det er i hvert fall sånn hun har fortalt.

Dette har ført til kjenner lite / ingenting ved penetrering eller andre former for stimulering. Vi har prøvd penis, fingre, slikking, sleeve av forskjellige størrelser. Det eneste som hjalp bittelitt var kanskje sleeve, men var ingen voldsom suksess det heller. I tillegg har hun vært hos gynekolog og fått påvist en godartet svulst i livmoren som gjør at hun begynner å blø når vi bruker sleeve. 

Alt dette til sammen har gjort at hun helt har mistet interessen for sex. Kan ikke huske sist vi hadde det engang.

Jeg har prøvd å kommunisere at jeg har litt mer behov enn det vi har nå, men når hun bare ligger der som en potetsekk og ikke kjenner noe som helst de gangene vi prøver er det sikkert ikke så lett for henne heller da.

Er det noen her som har vært borti noe lignende? Eventuelt har andre tips?

Da forholdet stort sett er bra på andre områder ønsker jeg å prøve å løse dette på en eller annen måte.

Anonymkode: 8150c...b93

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

I tillegg har hun vært hos gynekolog og fått påvist en godartet svulst i livmoren som gjør at hun begynner å blø når vi bruker sleeve. 

Dette kan hun opereres for.

Anonymkode: 072b2...195

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det skal hun også. Men det er litt ventetid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og det skal hun også. Men det er litt ventetid.

Klar over det da jeg står i samme kø.

Tror du bare må godta at det er slik i en periode eller avslutte forholdet hvis sex er viktig for deg.

Anonymkode: 072b2...195

AnonymBruker
Skrevet

Sexolog?

Anonymkode: 02a53...65f

AnonymBruker
Skrevet

TA her, mulig at dette er et dumt spørsmål, men er det det står om i tråden jeg har linket til over noe som kan være en aktuell løsning her?

Det det gjelder er altså vaginaplastikk. Bare så det tilfeldig nå.

AnonymBruker
Skrevet

TS her skulle det være 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...