AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Etter nok en sommer i trange klær med flesk som dingler må jeg ta tak. Igjen. Trenger litt tips. Ser for meg noe ala dette: Frokost: Havregryn med bær og div. Lunsj: Egg av et slag, evt lompe med magert. Middag:Prøve sunnest mulig med barna, evt lesser på med grønnsaker om det ikke går å ha det så sunt. Men kveld? Har dere noe forslag her??? Og tips ellers? Hilsen bmi på 33 og hater det… Anonymkode: 0e35c...93b
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Dropp kveldsmat? Spiser du nok til middag trenger du ikke det. Lettere å forholde seg til færre måltider og. Og et tips: ha et kosthold du kan leve med, ikke sitt og maule cottage cheese selv om du ikke liker det, osv. Tenk mer på hva du kan tilføre kostholdet, som mer grønnsaker og proteiner i stedet for å fokusere på alt du skal unngå. Selv om du selvsagt også må unngå potetgull og sjokolade i mengder. Anonymkode: b8906...5d0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Du må telle kalorier. Finnes ingen enkel løsning. Anonymkode: 37bef...992 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Må du spise lunsj og kvelds? Jeg spiser frokost kl 12, middag rundt 19 og det er dagens måltider. Spiser ikke noe mellom måltidene. Spiser meg god og mett, og faster rundt 16 timer i døgnet. Gått ned 22 kg til nå. Spiser mest mulig råvarer. Har en vennine som har hatt veldig god effekt av ozempic, kunne det vært noe for deg? Anonymkode: 03281...1e7 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Må du spise lunsj og kvelds? Jeg spiser frokost kl 12, middag rundt 19 og det er dagens måltider. Spiser ikke noe mellom måltidene. Spiser meg god og mett, og faster rundt 16 timer i døgnet. Gått ned 22 kg til nå. Spiser mest mulig råvarer. Har en vennine som har hatt veldig god effekt av ozempic, kunne det vært noe for deg? Anonymkode: 03281...1e7 Sånn familievennlig vil jeg ikke sitte og ikke spise middag. Det sender ut feil signal til barna. Som noen og skriver må jeg kunne leve med det og, og realistisk sett må jeg spise middag. Er man alene føler jeg det er enklere. Ellers er jeg glad og takknemlig for svaret ditt (og andre❤️) Anonymkode: 0e35c...93b 1
Navani Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Hva spiser du til vanlig? Kan du endre porsjonen og fortsatt spise det, eller gjøre måltidene du har lyst på litt sunnere? Jeg gjorde det og gikk ned i vekt slik. Ingen nei-mat. Da er det også lett å holde vekta etterpå.
Gjest Muffin man Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Anbefaler deg virkelig sette deg inn i kalorier rundt ulike matvarer og prøve å finne mat du liker som også har et lavere kaloriinnhold. Som også metter. Det finnes også metoder som gjør at man kan fiffe opp mat man gjerne anser som kjedelige å spise. Man trenger ikke å gå rundt å være sulten heletiden selv om man slanker seg, . Heller ikke føle at man hater kostholdet sitt. Mange møter veggen pga. disse faktorene fordi viljestyrken varer kun så lenge når man føler at kvaliteten på livet taper seg. Høres for øvrig ut som en god ide og lesse på med ekstra grønnsaker når man spiser med familien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå