Gå til innhold

Har bokklubb noe for seg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller er det like greit å kjøpe de bøkene man vil ha selv?

Evt hvilken bokklubb er best?

Anonymkode: 7a4f6...763

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk medlemskap i Go'boken. Jeg er fornøyd med bøkene vi får, og ungen elsker å åpne døren og se at det ligger en pakke der. Så det er en hyggelig ting at de kommer på dørmatten, så ser vi litt i bøkene før barnehagen og leser de etter barnehagen. Så langt har hun likt alle bøkene vi har fått. 

Jeg tenkte opprinnelig at det var vel så greit å kjøpe bøker selv, men er positivt overrasket. Det eneste er jo at det blir ganske mange bøker etterhvert. Det hadde det gjerne blitt uansett da, her i huset er bøker veldig populært 

Anonymkode: a4236...80b

AnonymBruker
Skrevet

Bruk heller biblioteket. Ingen vits i å fylle huset med dyre barnebøker som barnet leser i et par år før det trenger noe mer. Vent heller med å kjøpe bøker til barnet blir eldre og du kan kjøpe bøker som varer. Biblioteket er gratis og de ansatte er kjempeflinke til å finne gode bøker ut fra alder og interesse. 

Anonymkode: b7e07...3bb

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker både biblioteket mye og har bokklubb.

En må jo ikke kjøpe hver gang. Kommer medlemsblad, og en kan avbestille.

Veldig stas å få de bokpakkene da :) 

Anonymkode: 60896...039

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker bokklubber for velkomstpakken. Ellers avbestiller jeg alt, med mindre det er bøker vi vil ha.

Dette krever litt disiplin og at man følger med, men fungerer greit for meg.

Anonymkode: bfe43...ac6

AnonymBruker
Skrevet

Vi er en over gjennomsnittet bokglad familie. Er medlem i goboken og i barnas egen bokverden. Bruker også biblioteket mye. 

i goboken får du som regel bøker som ikke selges i norske bokhandlere, og som har mye mer variert innhold enn bokhandlere. Vi har tatt i mot de fleste pakkene derfra. Får se bøker vi aldri hadde kommet over uten medlemskapet. Lett å utsette pakker om du ikke vil ha akkurat da, eller avbestille helt. Kjempefornøyd! 

barnas egen bokverden avbestiller vi nesten alltid. Er medlem for en får supre tilbud på ulike klassikere innimellom. Får reduserte priser på bøker som selges i bokhandleren. 

Bruker biblioteket en del, men sjeldent vi låner med oss hjem. Leser når vi er der.

Anonymkode: 0d342...b95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er bra om man er flink til å avbestille de bøker man ikke vil ha.
Det er uansett mye tilbud i bokhandlere med jevne mellomrom, så man sparer ikke egentlig penger.
Og som noen sier, bibliotekene har mye bra og er flinke til å finne gode bøker.

Anonymkode: 28726...cf8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...