Gå til innhold

Hvorfor er du opptatt av fasade og status?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

?

Anonymkode: e2a99...307

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jeg ikke. Kanskje derfor jeg ikke kjenner igjen dette pratet om "hamsterhjulet" heller.

Anonymkode: 69560...827

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hvem du spør som har fancy hus og bil så vil de alle benekte at de er opptatt av fasade og status.  Ellers så enig med den over. Glad jeg ikke har havna i hamsterhjulet eller i fasade og status jaget som er nå for tiden. Det kan nå fort gå nedover nå med stigende priser over alt. 

Anonymkode: 10c09...4b7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg og på, men som anonym over her skriver så insisterer de på at de ikke er opptatt av det. 

Anonymkode: 09ae0...2fb

AnonymBruker
Skrevet

Mange er det, nesten gøy å se på de, slik de holder på!

Anonymkode: e2a99...307

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er best å pusse fjæra LITT i hvert fall, ellers vil man tiltrekke åtseldyr. 

Anonymkode: d1f51...761

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle er det, det bare varierer med ulike miljøer hva som gir status.

Anonymkode: ee537...f5d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo forskjell på hva man bruser med fjærene med også da. Jeg er f.eks fra en litt harry bygd og veldig opptatt av bil, så vi har en ganske rå bmw. Føler meg alltid litt «på topp» når jeg kommer ut av den, samme om håret står til alle kanter og jeg har på meg flekkete joggings 😂 Min samboer er vestkantmann og veldig opptatt av egen fasade. Han kjøper merkeklær og bruker mye mer penger på personlig pleie og tid på badet enn hva som kunne falt meg inn. 

Så ja, opptatt av det fordi det gir en god følelse, men kanskje aller mest for å «høre hjemme i sin egen klan»?

Anonymkode: 9afdc...a15

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det er jo forskjell på hva man bruser med fjærene med også da. Jeg er f.eks fra en litt harry bygd og veldig opptatt av bil, så vi har en ganske rå bmw. Føler meg alltid litt «på topp» når jeg kommer ut av den, samme om håret står til alle kanter og jeg har på meg flekkete joggings 😂 Min samboer er vestkantmann og veldig opptatt av egen fasade. Han kjøper merkeklær og bruker mye mer penger på personlig pleie og tid på badet enn hva som kunne falt meg inn. 

Så ja, opptatt av det fordi det gir en god følelse, men kanskje aller mest for å «høre hjemme i sin egen klan»?

Anonymkode: 9afdc...a15

Jeg kan forstå denne. Dere er jo allerede i et miljø. Det jeg ikke kan forstå er de som prøver å få innpass i en «annen klan» ved å leke rik. 

Men gøy å se et sånn svar!

Anonymkode: 09ae0...2fb

AnonymBruker
Skrevet

Enda en tråd om dette ? 

Anonymkode: ef322...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...