AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Hvordan er det med bilparkering der? Noen som vet? Anonymkode: c49c9...fc9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Det er jo bare 10 min å gå fra t-banen. Ingen som kjører bil dit 🤣 Anonymkode: 2bbe7...6a7 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Parker langs gjerdet. Anonymkode: 175bd...7db
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det er jo bare 10 min å gå fra t-banen. Ingen som kjører bil dit 🤣 Anonymkode: 2bbe7...6a7 Noen gjør det, men svaret ditt blir nyttig til andre. AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Parker langs gjerdet. Anonymkode: 175bd...7db Takk. Anonymkode: c49c9...fc9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Gateparkering i området, f.eks. Sars gate eller Sofienberggata. Vet ikke om det fremdeles er mulig å parkere utenfor gamle Munch på plassen som er der? Anonymkode: 17a2f...127
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Det er unødvendig å kjøre bil til Botanisk hage. Best å komme med banen eller akseptere at du må parkere utenfor sentrum. Anonymkode: 62851...990
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er unødvendig å kjøre bil til Botanisk hage. Best å komme med banen eller akseptere at du må parkere utenfor sentrum. Anonymkode: 62851...990 Enig i 9 av 10 tilfeller. Unntaket er dersom man kommer utenbys fra i ens æren for Botanisk hage, har med små barn og er avhengig av å frakte barnevogn++ Da kan bil være enklere, og i dette området på Tøyen er gateparkering relativt ok. Anonymkode: 17a2f...127 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Noen gjør det, men svaret ditt blir nyttig til andre. Takk. Anonymkode: c49c9...fc9 Rettelse. Før kunne man enkelt parkere langs gjerdet utenfor botanisk hage. Nå er det færre parkeringer og flest til handikap og dyrere (50 kr/t). De måtte regulere området mer etter at romfolk slo seg ned der. Bæsjet og griset til området. Nå er romfolket borte fra området. Anonymkode: 175bd...7db 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 TS her. Det var ikke lett å finne, men jeg fant til slutt en plass. Det var som noen skrev over for det meste til de med handicapbevis. Men virkelig dyr parkering. Botanisk hage er tydeligvis ment kun til folk som bor i Oslo og ikke trenger bil. Det er vel byrådets politikk nå å utestenge oss som ikke bor i Oslo fra å besøke byen? Hagen var fin og museene var spennende, barna koste seg, men vi velger bort Oslo fremover siden vi er uønsket der. Anonymkode: c49c9...fc9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i 9 av 10 tilfeller. Unntaket er dersom man kommer utenbys fra i ens æren for Botanisk hage, har med små barn og er avhengig av å frakte barnevogn++ Da kan bil være enklere, og i dette området på Tøyen er gateparkering relativt ok. Anonymkode: 17a2f...127 Det går helt fint å benytte t-banen/tog/buss selv med barnevogn og små unger. Jeg reiser ofte med barn og barnevogner og gjør nettopp det. Hatt mange fine turer til og i Oslo på den måten. Anonymkode: 8e3ff...1e9 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): TS her. Det var ikke lett å finne, men jeg fant til slutt en plass. Det var som noen skrev over for det meste til de med handicapbevis. Men virkelig dyr parkering. Botanisk hage er tydeligvis ment kun til folk som bor i Oslo og ikke trenger bil. Det er vel byrådets politikk nå å utestenge oss som ikke bor i Oslo fra å besøke byen? Hagen var fin og museene var spennende, barna koste seg, men vi velger bort Oslo fremover siden vi er uønsket der. Anonymkode: c49c9...fc9 Ikke når det gjelder tilfellet rundt botanisk hage. De måtte regulere parkeringen mer der fordi romfolket slo seg ned der. De parkerte med sine varebiler, forsøplet rundt seg og dreit inni botanisk hage. Anonymkode: 175bd...7db
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hagen var fin og museene var spennende, barna koste seg, men vi velger bort Oslo fremover siden vi er uønsket der. Anonymkode: c49c9...fc9 Det var da fælt til overdrivelse! Har du ikke fått med deg at det blir vanskeligere og vanskeligere å parkere nær sagt overalt? Botanisk hage er virkelig blant de enklere stedene å komme seg til med offentlig transport. Vi bor i Lillestrøm og reiser ditt ofte, yngste er to, så vi har alltid med vogn. Er virkelig ikke noe problem. Det er bilen deres som er uønsket, ikke dere. Anonymkode: d2d3e...bb3 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 Trist at det stadig blir vanskeligere å parkere i byen. Jeg har nedsatt funksjonsevne. Ikke så mye at jeg kvalifiserer til handicap bevis men nok til at jeg ikke klarer å gå til og fra t-banen og samtidig klare å gå rundt i for eksempel botanisk hage. Det vil si at jeg er utesteng fra å besøke sentrum og ta del i bylivet. Jeg er i praksis en uønsket person i byen. Anonymkode: 98819...819
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå