AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Vi har en datter som er 17 som har sex ofte med hennes kjæreste. Minst 5x i uka. Hun har vært med ham siden hun var 15, og hatt sex helt siden da, noe som jo egentlig ikke var lovlig men som vi så gjennom fingrene med, ettersom han var fra klassen hennes og en hyggelig fyr. Er det ikke blitt bekymringsfullt at hun allerede i så ung alder har et slik stort behov for sex? Kan hun bli sexavhengig som voksen ? Anonymkode: 45e7a...e50
- Brian Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Vi har en datter som er 17 som har sex ofte med hennes kjæreste. Minst 5x i uka. Hun har vært med ham siden hun var 15, og hatt sex helt siden da, noe som jo egentlig ikke var lovlig men som vi så gjennom fingrene med, ettersom han var fra klassen hennes og en hyggelig fyr. Er det ikke blitt bekymringsfullt at hun allerede i så ung alder har et slik stort behov for sex? Kan hun bli sexavhengig som voksen ? Anonymkode: 45e7a...e50 Helt forferdelig. Tenk om hun blir så sexavhengig at hun til og med får barn før hun fyller 30. Ting var annerledes i gode, gamle dager - da ville man løst situasjonen ved å sende henne til et øde kloster, mens partneren ville bli sendt ut i en eller annen krig, der han ville trekke sitt siste sukk for konge og fedreland i stedet for å bli underlagt kjødets lyster. Har en liten mistanke om at dette er skrevet av noen som kjeder seg i sommerferien ... Endret 14. juli 2022 av - Brian 8
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 Høres normalt ut. Det er mindre normalt at foreldre har full oversint over sexlivet til ungdommene sine. Anonymkode: 690ff...ca4 32 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Høres veldig merkelig ut at du veit akkurat når hun har sex. 🤨 Anonymkode: 98c68...d90 14
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Er hun klar over at du er sykelig opptatt over sexlivet hennes? Anonymkode: 98c68...d90 14
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 Det går nok helt fint du. Anonymkode: 077aa...d72 3
flusa Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Det er helt normalt. Frisk ungdom👍De bruker sikkert prevensjon,også. Men hvordan vet du når datteren din har sex? Smyglytter du? DET er jo det som ikke er bra, tenker jeg.. Hun er 17 år,og må få lov til å ha et privatliv. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Hun er ung og full av hormoner. Hun er tydeligvis i ett fast forhold med en gutt på samme alder og modenhetsnivå, så jeg ville ikke vært bekymret. Så lenge de bruker prevensjon. Mer rart at du vet hvor ofte de har sex. Eller er du kanskje den 17år gamle jenta selv? Mye sexlyst når man er ung er helt normalt og man trenger ikke bli avhenging av sex selv om man har sex ofte nå. Anonymkode: e21b7...7b1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun er ung og full av hormoner. Hun er tydeligvis i ett fast forhold med en gutt på samme alder og modenhetsnivå, så jeg ville ikke vært bekymret. Så lenge de bruker prevensjon. Mer rart at du vet hvor ofte de har sex. Eller er du kanskje den 17år gamle jenta selv? Mye sexlyst når man er ung er helt normalt og man trenger ikke bli avhenging av sex selv om man har sex ofte nå. Anonymkode: e21b7...7b1 Jeg har ikke oversikt over dette, men jeg får med meg når datteren min har overnattingsbesøk og når hun overnatter hos en annen. Det er vel ganske normale ting å få med seg. Anonymkode: 45e7a...e50
Gjest Athena Catalina Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Noen kjeder seg vist i sommerferien.....
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 Det er ikke sikkert det er hun som har så stort behov. Mange unge jenter blir presset til ting de egentlig ikke vil, i frykt for å miste venner/kjæreste osv. Anonymkode: 9cb69...36a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #14 Skrevet 14. juli 2022 Merkelig at du som forelder er så opptatt av hvor mye barnet ditt har sex. Anonymkode: 19ad2...288 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #15 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ikke oversikt over dette, men jeg får med meg når datteren min har overnattingsbesøk og når hun overnatter hos en annen. Det er vel ganske normale ting å få med seg. Anonymkode: 45e7a...e50 Overnatting =sex hver gang? Anonymkode: a244d...cf0
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #17 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har en datter som er 17 som har sex ofte med hennes kjæreste. Minst 5x i uka. Hun har vært med ham siden hun var 15, og hatt sex helt siden da, noe som jo egentlig ikke var lovlig men som vi så gjennom fingrene med, ettersom han var fra klassen hennes og en hyggelig fyr. Er det ikke blitt bekymringsfullt at hun allerede i så ung alder har et slik stort behov for sex? Anonymkode: 45e7a...e50 Det som er bekymringsverdig, er at du katalogfører sexlivet til din datter. Anonymkode: 2968d...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #18 Skrevet 14. juli 2022 Det er vel ikke mer unormalt at jenter liker sex enn at gutter liker det. Det er dumt at de har sex, kun hvis han TVINGER henne til det. Eller hvis det går ut over nattesøvnen og dermed ut over skolen fordi de har sex halve natten. Jeg er kvinne, og har siden jeg startet som 16 åring hatt stor glede og nytelse av sex sammen med kjæresten min som jeg var veldig glad i. Han var ca like gammel som meg, og vi gikk veldig sakte frem, og han var veldig omtenksom. Sex trenger ikke være noe stygt. For oss var det noe deilig og en del av kjærligheten vår. Og jeg er fortsatt veldig glad i sex, og noe jeg liker å ha ofte med min nåværende mann. Anonymkode: ee4d5...a60 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #19 Skrevet 14. juli 2022 Sex minst 5 ganger i uka er da ikke voldsomt mye. Langt opp i 20-årene lå vi på 3 ganger om dagen. Anonymkode: cbafb...6e5 1
Jentegutt Skrevet 14. juli 2022 #20 Skrevet 14. juli 2022 Hvorfor gidder folk å svare på slikt tull 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå