Mabuse Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Sommer er høytid for oppussing. Her om dagen hadde jeg behov for en slipemaskin for hjørner og kanter. Jeg skaffet meg en såkalt deltasliper, som også går under navnet slipe-mus hos en del produsenter. Se bildet, den var kraftig og billig (kr 269) og gjorde jobben bra! Så hvorfor poster jeg her og ikke under hjem og hage? Jo, før jeg monterte slipepapiret skrudde jeg på maskina. Trekanthodet vibrerte kraftig, og hastigheten kunne lett justeres opp og ned. Nå er jeg mann og startet med jobben jeg skulle gjøre, men til dere handy-damer som vil ha det litt gøy under oppussinga: Denne vil garantert gi dere like bra orgasmer som Magic Wand og andre fancy produkter! Må nok legge et tøystykke mellom trekanthodet og det området som skal "bearbeides". Maskina er sterk og går på strøm og kan holde på i det uendelige. Den bråker ganske mye, men dere driver jo med oppussing, ikke sant? Husk bare på når du går på ***tema-butikken å spørre etter slipe-mus, og ikke muse-sliper;-)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 Mabuse skrev (3 timer siden): Sommer er høytid for oppussing. Her om dagen hadde jeg behov for en slipemaskin for hjørner og kanter. Jeg skaffet meg en såkalt deltasliper, som også går under navnet slipe-mus hos en del produsenter. Se bildet, den var kraftig og billig (kr 269) og gjorde jobben bra! Så hvorfor poster jeg her og ikke under hjem og hage? Jo, før jeg monterte slipepapiret skrudde jeg på maskina. Trekanthodet vibrerte kraftig, og hastigheten kunne lett justeres opp og ned. Nå er jeg mann og startet med jobben jeg skulle gjøre, men til dere handy-damer som vil ha det litt gøy under oppussinga: Denne vil garantert gi dere like bra orgasmer som Magic Wand og andre fancy produkter! Må nok legge et tøystykke mellom trekanthodet og det området som skal "bearbeides". Maskina er sterk og går på strøm og kan holde på i det uendelige. Den bråker ganske mye, men dere driver jo med oppussing, ikke sant? Husk bare på når du går på ***tema-butikken å spørre etter slipe-mus, og ikke muse-sliper;-) Når folk tar så kraftig i for å være morsom blir det bare patetisk. 😳 Anonymkode: b9268...0a7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå