AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #1 Skrevet 14. juli 2022 Jeg er en 33 årig mann, som er lav (1,65m står det i passet), jeg er tidvis arbeidsløs, jobber litt frivillig, men et betalt arbeide er det lenge i mellom. Jeg har litt deltidsvakter som kirketjener, leksehjelper mv. Jeg er skallet, lav som sagt, og fullførte ikke min utdannelse til ingeniør pga manglende evner, og det var nok en tabbe å ikke finne et praktisk yrke før, istedet for å rote med akademia. Jeg er rar, men veldig snill, og alle jenter synes at jeg er en supersnill mann, fordi jeg stiller så sykt mye opp som frivillig, blant annet som økonomiansvarlig i diverse studentforeninger. Jeg har aldri hatt en kjæreste, jeg får alltid avslag på date selvom jeg er kjempesnill. Hvorfor får bare høye menn med god økonomi jenters interesser? Anonymkode: 5ae9e...9c7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #2 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er en 33 årig mann, som er lav (1,65m står det i passet), jeg er tidvis arbeidsløs, jobber litt frivillig, men et betalt arbeide er det lenge i mellom. Jeg har litt deltidsvakter som kirketjener, leksehjelper mv. Jeg er skallet, lav som sagt, og fullførte ikke min utdannelse til ingeniør pga manglende evner, og det var nok en tabbe å ikke finne et praktisk yrke før, istedet for å rote med akademia. Jeg er rar, men veldig snill, og alle jenter synes at jeg er en supersnill mann, fordi jeg stiller så sykt mye opp som frivillig, blant annet som økonomiansvarlig i diverse studentforeninger. Jeg har aldri hatt en kjæreste, jeg får alltid avslag på date selvom jeg er kjempesnill. Hvorfor får bare høye menn med god økonomi jenters interesser? Anonymkode: 5ae9e...9c7 Kunne lett funnet på å stigmatisere deg som en incel ja😔 Start med å kvitte deg med bitterheten. Kvinner skyr bitre menn. Og jobb med selvbildet og selvtilliten. Kvinner liker selvsikre menn. Så tar vi det der i fra. Anonymkode: ba611...bdf 12
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Skrevet 14. juli 2022 Drømmemannen min er 1,65 og har en lavtlønnet jobb, så det er nok ikke det som er greia. Ikke veldig godt utstyrt heller. Men fin mann er han, hadde lett valgt han om han ville ha meg. Anonymkode: 5737d...7a6 2 1
Tanuki Skrevet 14. juli 2022 #4 Skrevet 14. juli 2022 59 minutter siden, AnonymBruker said: jeg får alltid avslag på date selvom jeg er kjempesnill. 🚩🚩Nice guy alert!🚩🚩 Hva mener du med å være "snill", det er ikke en bragd å være snill. Å behandle folk med helt basic anstendighet og respekt er elementært i alle relasjoner. Hva har du ellers gående for deg? Arbeidsledig og "niceguy vibber er virkelig ikke attraktivt. Hvordan prøver du å møte kvinner? jeg er 168cm høy, og 2 av 3 ekser var lavere enn meg, høyde betyr ikke så mye som enkelte skal ha det til. 20
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #5 Skrevet 14. juli 2022 Tanuki skrev (1 minutt siden): 🚩🚩Nice guy alert!🚩🚩 Hva mener du med å være "snill", det er ikke en bragd å være snill. Å behandle folk med helt basic anstendighet og respekt er elementært i alle relasjoner. Hva har du ellers gående for deg? Arbeidsledig og "niceguy vibber er virkelig ikke attraktivt. Hvordan prøver du å møte kvinner? jeg er 168cm høy, og 2 av 3 ekser var lavere enn meg, høyde betyr ikke så mye som enkelte skal ha det til. Jeg sa jo det, jeg får ikke til studiene mine, så nå ble jeg kastet ut av universitetet. Prøver å finne meg et fast, betalt arbeide, men inntil videre er det vanskelig, jeg har bare vikarjobber med varierende arbeidstider. Som 40% av amerikanere og 30% av tyskere forventer en økonomisk kollaps innen 2023 på privatøkonomien. Jeg bor fortsatt på studentkollektiv, og sover på en madrass, det er av og til veldig slitsomt. Jeg får som regel ikke mulighet for å bli kjent med jenter på date, fordi de sier nei til kaffe osv. TS Anonymkode: 5ae9e...9c7
Tanuki Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sa jo det, jeg får ikke til studiene mine, så nå ble jeg kastet ut av universitetet. Prøver å finne meg et fast, betalt arbeide, men inntil videre er det vanskelig, jeg har bare vikarjobber med varierende arbeidstider. Som 40% av amerikanere og 30% av tyskere forventer en økonomisk kollaps innen 2023 på privatøkonomien. Jeg bor fortsatt på studentkollektiv, og sover på en madrass, det er av og til veldig slitsomt. Jeg får som regel ikke mulighet for å bli kjent med jenter på date, fordi de sier nei til kaffe osv. TS Anonymkode: 5ae9e...9c7 Hvilke jenter ber du på kaffe da? studenter? Du må jo nesten fortelle litt om hvordan du ber jenter ut, hvis du ønsker tilbakemelding/råd. 4
Gjest Some guy Skrevet 14. juli 2022 #7 Skrevet 14. juli 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er en 33 årig mann, som er lav (1,65m står det i passet), jeg er tidvis arbeidsløs, jobber litt frivillig, men et betalt arbeide er det lenge i mellom. Jeg har litt deltidsvakter som kirketjener, leksehjelper mv. Jeg er skallet, lav som sagt, og fullførte ikke min utdannelse til ingeniør pga manglende evner, og det var nok en tabbe å ikke finne et praktisk yrke før, istedet for å rote med akademia. Jeg er rar, men veldig snill, og alle jenter synes at jeg er en supersnill mann, fordi jeg stiller så sykt mye opp som frivillig, blant annet som økonomiansvarlig i diverse studentforeninger. Jeg har aldri hatt en kjæreste, jeg får alltid avslag på date selvom jeg er kjempesnill. Hvorfor får bare høye menn med god økonomi jenters interesser? Anonymkode: 5ae9e...9c7 Hva mer er det enn gener, status og penger? Det at du er snill betyr ikke noe. Du mangler baller, selvrespekt, og bokstavelig alt annet jenter ser etter. Det at du er «snill» er null verdt.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Tanuki skrev (10 minutter siden): Hvilke jenter ber du på kaffe da? studenter? Du må jo nesten fortelle litt om hvordan du ber jenter ut, hvis du ønsker tilbakemelding/råd. Jeg blir kjent med jenter via studentaktiviteter, selvom jeg begynner å dra på årene der. I tillegg bruker jeg mitt frivillig arbeide til å komme i kontakt med damer. Deretter spør jeg om det er en god kjemi, som regel sier de nei og vil ikke treffes med meg. Jeg bruker også datingsider, men uten store forhåpninger. Anonymkode: 5ae9e...9c7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Some guy skrev (15 minutter siden): Hva mer er det enn gener, status og penger? Det at du er snill betyr ikke noe. Du mangler baller, selvrespekt, og bokstavelig alt annet jenter ser etter. Det at du er «snill» er null verdt. Jeg vet det... Det er derfor jeg skriver innlegget mitt for å få utløp for frustrasjonen. Anonymkode: 5ae9e...9c7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en 33 årig mann, som er lav (1,65m står det i passet), jeg er tidvis arbeidsløs, jobber litt frivillig, men et betalt arbeide er det lenge i mellom. Jeg har litt deltidsvakter som kirketjener, leksehjelper mv. Jeg er skallet, lav som sagt, og fullførte ikke min utdannelse til ingeniør pga manglende evner, og det var nok en tabbe å ikke finne et praktisk yrke før, istedet for å rote med akademia. Jeg er rar, men veldig snill, og alle jenter synes at jeg er en supersnill mann, fordi jeg stiller så sykt mye opp som frivillig, blant annet som økonomiansvarlig i diverse studentforeninger. Jeg har aldri hatt en kjæreste, jeg får alltid avslag på date selvom jeg er kjempesnill. Hvorfor får bare høye menn med god økonomi jenters interesser? Anonymkode: 5ae9e...9c7 Jeg skjønner ikke helt? 1. Er du medlem av studentforeninger nå som du ikke er student? 2. Er det ikke sylskarp kamp om slike verv som cv-snacks der du bor? Anonymkode: a8659...01d 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en 33 årig mann, som er lav (1,65m står det i passet), jeg er tidvis arbeidsløs, jobber litt frivillig, men et betalt arbeide er det lenge i mellom. Jeg har litt deltidsvakter som kirketjener, leksehjelper mv. Jeg er skallet, lav som sagt, og fullførte ikke min utdannelse til ingeniør pga manglende evner, og det var nok en tabbe å ikke finne et praktisk yrke før, istedet for å rote med akademia. Jeg er rar, men veldig snill, og alle jenter synes at jeg er en supersnill mann, fordi jeg stiller så sykt mye opp som frivillig, blant annet som økonomiansvarlig i diverse studentforeninger. Jeg har aldri hatt en kjæreste, jeg får alltid avslag på date selvom jeg er kjempesnill. Hvorfor får bare høye menn med god økonomi jenters interesser? Anonymkode: 5ae9e...9c7 Du hadde ikke fått min interesse grunnet arbeidsløsheten, ikke det resterende. Hilsen ei som er gift med verdens flotteste rørlegger. Anonymkode: 32216...c39 2
Tanuki Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 23 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg blir kjent med jenter via studentaktiviteter, selvom jeg begynner å dra på årene der. I tillegg bruker jeg mitt frivillig arbeide til å komme i kontakt med damer. Deretter spør jeg om det er en god kjemi, som regel sier de nei og vil ikke treffes med meg. Jeg bruker også datingsider, men uten store forhåpninger. Anonymkode: 5ae9e...9c7 Du spør om det er god kjemi? da sier nok de fleste nei, og om du er 33 så er nok alt for gammel for de fleste studenter. 13 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 Tanuki skrev (1 minutt siden): Du spør om det er god kjemi? da sier nok de fleste nei, og om du er 33 så er nok alt for gammel for de fleste studenter. Enig. Så kleint Anonymkode: c2716...9da 7
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #14 Skrevet 14. juli 2022 Jeg er en smule ambisiøs og har nettopp blitt sammen med en fyr, men før dette datet jeg. For meg var det uaktuelt å date noen som tidvis var arbeidsledig. Det er der du mister meg, som hun som skriver over her sier. Det handler litt om stabilitet og hva man kan forvente i en hverdag. Jeg diskuterte dette med en kompis også. Vi hadde begge droppet folk vi datet som hadde provisjonslønn som var svært variabel. Det er fordi en måned lever de på din lønn og neste har de kjempegod råd. Man vet rett og slett ikke hvilken økonomi de har og det virker litt tiltaksløst. Beklager, men det er min mening. Anonymkode: 4144a...320 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #15 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du hadde ikke fått min interesse grunnet arbeidsløsheten, ikke det resterende. Hilsen ei som er gift med verdens flotteste rørlegger. Anonymkode: 32216...c39 Hei! Jeg har ikke drømt om denne situasjonen akkurat. Jeg skulle veldig gjerne ønske meg en fast ansettelse med en fast inntekt, både for min egen sikkerhet men også en potensiell dames sikkerhet. Min bror er stikk motsatt av meg, han jobber like hardt som meg, men i motsetning til meg har han suksess med absolutt han gjør, han er utdannet aktuar og en smarting, han er 29, tjener 900.000 kr. Han har en pen og rolig tysk dame, som jobbet som lege her i Norge en lengre periode etter sin utdannelse, hun ønsket å bli boende en stund til i Norge, og han takket blant annet nei til en fast jobb som manager i et stort tysk forsikringsselskap i München (en superfin by) med en årslønn på 170.000 Euro, tilsvarende 1.7 mio kr., det er mere penger enn jeg vil rekke å tjene i et liv som deltid kirketjener.... Anonymkode: 5ae9e...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #16 Skrevet 14. juli 2022 Tanuki skrev (5 minutter siden): Du spør om det er god kjemi? da sier nok de fleste nei, og om du er 33 så er nok alt for gammel for de fleste studenter. Misforståelse! Jeg spør en dame ut på date, dersom jeg har god kjemi med henne. Og nei, jeg spør ikke 18-åringer og førsteårsstudenter ut på date, naturligvis, herregud. Anonymkode: 5ae9e...9c7 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #17 Skrevet 14. juli 2022 For meg virker det som du jakter status selv. For all del, snakk om din bror og dama hans, men hva folk tjener har som regel ingenting å si til slutt. Anonymkode: 4144a...320 4
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #18 Skrevet 14. juli 2022 Det vil si, om de har en stabil økonomi, selvfølgelig. Så lenge de har en stabil økonomi og trives med det, så er det vel nok? Status er ikke alt. Anonymkode: 4144a...320
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #19 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hei! Jeg har ikke drømt om denne situasjonen akkurat. Jeg skulle veldig gjerne ønske meg en fast ansettelse med en fast inntekt, både for min egen sikkerhet men også en potensiell dames sikkerhet. Min bror er stikk motsatt av meg, han jobber like hardt som meg, men i motsetning til meg har han suksess med absolutt han gjør, han er utdannet aktuar og en smarting, han er 29, tjener 900.000 kr. Han har en pen og rolig tysk dame, som jobbet som lege her i Norge en lengre periode etter sin utdannelse, hun ønsket å bli boende en stund til i Norge, og han takket blant annet nei til en fast jobb som manager i et stort tysk forsikringsselskap i München (en superfin by) med en årslønn på 170.000 Euro, tilsvarende 1.7 mio kr., det er mere penger enn jeg vil rekke å tjene i et liv som deltid kirketjener.... Anonymkode: 5ae9e...9c7 Du må bare finne en løsning på situasjonen. Ok så akademia var ikke noe for deg. Synes du det var vanskelig å holde fokus? Kan det være andre årsaker til at du ikke klarte studiene enn ren logisk intelligens? Hvis nei, hva annet kan du bli god på som yrke- og trives i? Du trenger ikke å tjene masse som broren din- men et stabilt yrke med stabil lønn er en fordel. Ikke bare pga damer- men for å sikre din egen fremtid. Ikke for å skremme deg- men du har sikkert fått med deg verdenssituasjonen og økonomien? Uten fast jobb og utdannelse kan det fort skje mye verre ting enn å ikke få dame. Du sier du er snill, og det er kjempefint. Men hvis du virkelig liker å være snill for å hjelpe andre (og ikke som en del av en plan om å få dame) kunne kanskje helsearbeider (vernepleier, sykepleier etc) vært noe? Da har du garantert jobb, ihvertfall. Anonymkode: 13115...4ff 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #20 Skrevet 14. juli 2022 Du burde prøve å ta tak i livet ditt. Hva er ambisjonene dine? Med mindre du er syk så er vel ikke det å være en snill mann bra nok for din egen del heller? Dersom du jobber mest frivillig så tipper jeg du går på NAV. Man trenger faktisk ikke utdanning for å ha en fulltidsjobb. Anonymkode: 7ac7d...2d6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå