Gå til innhold

KG fremfor søvn kl 2 på natta....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som jeg prioriterer KG fremfor søvn kl 2 på natta og skal på jobbe kl 9. Hvor gal er jeg på en skala fra 1 til 10?

Anonymkode: f9b34...40e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som ufrivillig våken med en unge hengende i puppen vil jeg si at du, på en skala fra 1-10, er på 10! Dersom du er gira på å være våken nå - har du lyst til å komme hit og henge med knøttet mitt så jeg kan sove?? 😇😂

Anonymkode: ccabd...50e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg sovner sjeldent før kl 02 og er oppe senest 09.15, da våkner jeg uten vekkerklokke. Så for meg hadde det gått å gå på jobb kl 09 hvis ikke det var for at jeg er så himla stiv i kroppen pluss diverse.

Anonymkode: 3b7d3...e7c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jobb nå. Må ha noe å gjøre på innimellom tilsyn😊

Anonymkode: 4f202...f71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er på jobb nå. Må ha noe å gjøre på innimellom tilsyn😊

Anonymkode: 4f202...f71

Samme her

• Liker 1
Skrevet

Eg på aap og har aldri hatt døgnrytme utenom når jeg faktisk hadde dagjobb. Ellers jobba mye fra formiddag til tidlig kveld eller fra ettermiddag til kveld. Så det å ikke jobbe i det hele tatt gjør ikke saken bedre 😂 Kommer meg opp når jeg skal på ting da. 

AnonymBruker
Skrevet

Evig singel mann som helst vil stramme beltet om halsen.. Er derfor jeg er her 2 om natta.

Anonymkode: 51413...132

Skrevet

Dette er jo de fredeligste timene i hele døgnet! Ikke no mas på telefonen, Facebook eller fare for at noen banker på døra. Endelig - en form for ro!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...