Gjest Bellatrix Skrevet 17. november 2005 #21 Skrevet 17. november 2005 Jeg er da vitterlig sikker på at det var Adeva Kedavra han sa! Ikke avakadavra. For det sa jeg også når jeg var liten! Jeg har ikke sett HarryPotter-filmene men hvis det var en drepeformel så blir jeg litt nervøs og skal snakke med foreldrene hans i morgen. ← Og si hva? At barnet leker seg med "trylleformler"?
Gjest Gjesta Skrevet 17. november 2005 #22 Skrevet 17. november 2005 Jeg er da vitterlig sikker på at det var Adeva Kedavra han sa! Ikke avakadavra. For det sa jeg også når jeg var liten! Jeg har ikke sett HarryPotter-filmene men hvis det var en drepeformel så blir jeg litt nervøs og skal snakke med foreldrene hans i morgen. ← Han skjønner vel ikke hva det betyr. Barn leker seg med slike uttrykk som de hører. Jeg ville latt det ligge.
Gjest Primula Skrevet 17. november 2005 #23 Skrevet 17. november 2005 Snakk om å overdramatisere... ( og forresten; en 6- åring går vel ikke i bhage?)
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #24 Skrevet 17. november 2005 Snakk om å overdramatisere... ( og forresten; en 6- åring går vel ikke i bhage?) ← kommer an på når på året ungen er født det da...
Gjest katti Skrevet 17. november 2005 #25 Skrevet 17. november 2005 kommer an på når på året ungen er født det da... ← Man trenger vell ikke se på Harry Potter for å lære seg Abrakadabra! Ungen kunne jo ha lært det hjemme av foreldre å søsken.Mange som leker at de tryller å sånt.Skjønner ikke hvorfor trådstarter skal overdramatisere dette.Ungen såg jo sikkert sur ut pga at han syns han var tøff.
søndagsengel? Skrevet 17. november 2005 #26 Skrevet 17. november 2005 kommer an på når på året ungen er født det da... ← Ikke på denne tiden av året vel? Etter nyttår, så. Jeg tror hovedinnlegget er et tulleinnlegg, jeg
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #27 Skrevet 17. november 2005 Ikke på denne tiden av året vel? Etter nyttår, så. Jeg tror hovedinnlegget er et tulleinnlegg, jeg ← Hvis det er en gutt i tillegg, de KAN jo være litt senere enn jenter; så kan det hende han har blitt holdt tilbake ett år. Dessuten stode det fem-seks år...
Gjest StoreSky Skrevet 17. november 2005 #28 Skrevet 17. november 2005 TULLEINNLEGG! man har da vanligvis ganske peil hvor gamle ungene i barnehagen er, dessuten, hvem i hel*** slarver til foreldrene om noe sånt...? ikke noe oppegående menneske i hvertfall!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #29 Skrevet 17. november 2005 TULLEINNLEGG! man har da vanligvis ganske peil hvor gamle ungene i barnehagen er, dessuten, hvem i hel*** slarver til foreldrene om noe sånt...? ikke noe oppegående menneske i hvertfall! ← jojo, fair enough. Ble kalt en variant av det kvinnelige kjønnorgan på jobb jeg, men jeg tok det med avsenderen (drittøff gutt i tredje klasse )
Gjest mamman Skrevet 17. november 2005 #30 Skrevet 17. november 2005 Jeg er overbesvist om at dette er et tulleinnlegg. Ingen som kaller seg barnehagetante i dag eller hva Det var da jeg gikk i barnehagen for over 30 år siden
Gjest Gjest_Tiril_* Skrevet 17. november 2005 #31 Skrevet 17. november 2005 Hvis dette er et seriøst innlegg, vil jeg foreslå at du ser deg om etter en annen jobb enn å jobbe med andres barn. Virkelig!
Gjest Gjest Skrevet 17. november 2005 #32 Skrevet 17. november 2005 Jobber selv i barnehage, for det første bør du vite alderen til de barna du jobber med, for det andre er dette absllutt ikke noe å bry seg om. Om du vil skape konflikter synes jeg du bør snakke med foreldrene til denne gutten, fortelle at du er veldig bekymret og at de kanskje burde ta kontakt med pp-tjenesten slik at gutten kan lære seg normal adferd. Desuten vil jeg ikke ha noen tante-tittel hengende over meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå