AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Jeg har i den siste tiden hatt ganske stor helse angst, har hatt noen sår på benet som jeg har pelt litt på og de har blitt litt svart. Har tatt blodprøve hos legen men alt var fint på den. Burde jeg bekymre meg? (Gutt 16) Anonymkode: f8c47...70c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Anonyme fremmede på internett uten helseutdanning vil ikke kunne gjøre en bedre jobb med å diagnostisere deg enn legen din som har tatt prøver av deg. Skjønner at du har helseangst og det er leit, men intellektuelt så forstår du vel at dette er helt noldus? Slutt å pille på sårene, så går de vekk. Anonymkode: d6aea...e21 1
Romilo Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Du lar det jo ikke gro... nei, det er ikke hudkreft, det er et sår. La det være i fred
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Du har allerede fått svar fra legen din. Hvorfor spør du vilt fremmede på en dameforum om det kan være noe annet? Anonymkode: d331d...a5d
Gjest Kastanjefrø Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har i den siste tiden hatt ganske stor helse angst, har hatt noen sår på benet som jeg har pelt litt på og de har blitt litt svart. Har tatt blodprøve hos legen men alt var fint på den. Burde jeg bekymre meg? (Gutt 16) Anonymkode: f8c47...70c Ser mest ut som ligma for meg
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #6 Skrevet 14. juli 2022 Det er forskjell på hudkreft og føflekkkreft! Kom deg til en hudlege og ikke spør på et forum fullt av lavutdannede mennesker med enda lavere IQ. Anonymkode: 9636a...66f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå