Gå til innhold

Er det hudkreft?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i den siste tiden hatt ganske stor helse angst, har hatt noen sår på benet som jeg har pelt litt på og de har blitt litt svart. Har tatt blodprøve hos legen men alt var fint på den. Burde jeg bekymre meg? (Gutt 16)

8D25C2B8-C807-4160-A75E-4191941FE9E7.jpeg

1AC386E1-5D01-4D51-87DE-BE3EB90C62CA.jpeg

Anonymkode: f8c47...70c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anonyme fremmede på internett uten helseutdanning vil ikke kunne gjøre en bedre jobb med å diagnostisere deg enn legen din som har tatt prøver av deg.

Skjønner at du har helseangst og det er leit, men intellektuelt så forstår du vel at dette er helt noldus?

Slutt å pille på sårene, så går de vekk.

Anonymkode: d6aea...e21

• Nyttig 1
Skrevet

Du lar det jo ikke gro... nei, det er ikke hudkreft, det er et sår. La det være i fred

AnonymBruker
Skrevet

Du har allerede fått svar fra legen din. Hvorfor spør du vilt fremmede på en dameforum om det kan være noe annet?

Anonymkode: d331d...a5d

Gjest Kastanjefrø
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har i den siste tiden hatt ganske stor helse angst, har hatt noen sår på benet som jeg har pelt litt på og de har blitt litt svart. Har tatt blodprøve hos legen men alt var fint på den. Burde jeg bekymre meg? (Gutt 16)

8D25C2B8-C807-4160-A75E-4191941FE9E7.jpeg

1AC386E1-5D01-4D51-87DE-BE3EB90C62CA.jpeg

Anonymkode: f8c47...70c

Ser mest ut som ligma for meg

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på hudkreft og føflekkkreft! Kom deg til en hudlege og ikke spør på et forum fullt av lavutdannede mennesker med enda lavere IQ.

Anonymkode: 9636a...66f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...