AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Del Skrevet 13. juli 2022 Hei! Ganske grønn, da vi ikke har erfaring med IVF fra før.. Noen som har erfaring med å bli satt i kunstig overgangsalder før lang protokoll IVF? Hvordan blir da prosessen? Er det samme fremgangsmåte for IVF som ellers, eller dropper man feks nesespray, siden kroppen er nedregulert fra før? Er satt på Procren i 12 uker, pga aktiv endometriose, og skal rett videre på IVF. Har dukket opp så mange spørsmål, men skal ikke på time igjen før om nærmere 2 mnd. 😅😅 Anonymkode: cdf10...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 14. juli 2022 #2 Del Skrevet 14. juli 2022 Jeg tror ikke du skal ha spray når du har tatt procren :-) da går du rett på sprøyter når du har hatt en kontroll for å påse at du er "tilstrekkelig nedregulert". Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #3 Del Skrevet 14. juli 2022 Takk for svar! Hadde selvfølgelig vært fint å slippe nesespray i tillegg. Nok bivirkninger allerede😂 Anonymkode: cdf10...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #4 Del Skrevet 14. juli 2022 Det er ulikt fra sted til sted, lege til lege. Ta kontakt med legen du går til. Jeg har endometriose og har vært borti ulike forsøk med medisiner. Alt fra kun nesespray og sprøyter til kunstig overgangsalder, kraftig betennelsesdempende og nesespray. Brukt medisiner i alt fra 4 uker til 4 måneder. Forsøket med 4 måneder var veldig vellykket, om det var tilfeldig eller ikke vet jeg ikke. Det var 4 tunge måneder, men verdt det Anonymkode: 031c1...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina_77 Skrevet 3. september 2022 #5 Del Skrevet 3. september 2022 Kan jeg spørre dere som har prøvd procren om hva slags bivirkninger dere opplevde før dere kom i overgangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå