Gå til innhold

Trekant en dame to menn - hva forventer mennene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når en kvinne møter to menn for trekant, er det naturlig for mennene å tro at alle hull skal brukes da?

Skal selvfølgelig snakke med mennene om forventninger og sånt først, bare lurer på hva menn tenker om å ha trekant med en dame.

Anonymkode: 5c1fb...386

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventer å ha sex med den andre mannen, så ja. Alle hull.

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at du har hender, du har munn, du har pupper og du har generelt en kropp med mange erogene soner. Jeg tenker ikke at det er gitt at det skal bli DP. Heller ikke når det er "henne i sentrum".

Anonymkode: 5d5c5...ae8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette må kommuniseres og avtales. For vante fjellfolk er det kanskje uaktuelt å bli med på en slik trekant, uten anal og dp, men for meg som nybegynner, hadde jeg fint blitt med om jeg visste at det kun ble oralt og piv. Det samme gjelder graden av kontakt mennene i mellom. 

NRK Juntafil hadde en episode om trekant, der det var en godt vant dame som fortalte litt. Hun hadde hatt en dårlig opplevelse en gang, der begge mennene antagelig var litt sub, og det hele ble veldig tafatt. 

Anonymkode: c5f15...b63

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Når en kvinne møter to menn for trekant, er det naturlig for mennene å tro at alle hull skal brukes da?

Skal selvfølgelig snakke med mennene om forventninger og sånt først, bare lurer på hva menn tenker om å ha trekant med en dame.

Anonymkode: 5c1fb...386

For meg er det fristende å ha sex med ei kvinne og en annen mann. Det er fordi jeg elsker å gi kvinna nytelse og orgasmer. Det gjør meg veldig kåt. Men viktig av kvinna ønsker og at hun sier hva hun ønsker. Ikke nødvendig vis alle hull men hva som gir henne nytelse.

AnonymBruker
Skrevet

Forventer minimum anal, mens DP er 50-50.

Anonymkode: 36e42...d7a

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Jeg tror de fleste vaginal og oral som et minimum..

Anal er ikke så vanlig som enkelte vil ha det til. Mange prøver det en eller annen gang, men kun en mindretall har det som et vanlig innslag i sexlivet.

Det er et faktum, og ikke en mening.

Anonymkode: 64eb4...011

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Tog med den ene mannen fremst, han blir tatt analt av mann nummer to, og mann nummer to blir pegget av dama.

Anonymkode: b0be1...699

• Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Nei.

Jeg tror de fleste vaginal og oral som et minimum..

Anal er ikke så vanlig som enkelte vil ha det til. Mange prøver det en eller annen gang, men kun en mindretall har det som et vanlig innslag i sexlivet.

Det er et faktum, og ikke en mening.

Anonymkode: 64eb4...011

En trekant er heller ikke et vanlig innslag i sexlivet.  Anal kan jo gjøres nårsomhelst,  men akkurat den spesielle settingen en dp gir, er jo forbeholdt en situasjon med flere menn tilstede.  Kanskje er lysten større, blant dem som først er såpass utforskende? Det er en mening, og ikke et faktum. 

Anonymkode: c5f15...b63

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...