AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Nå er jeg så lei alle menn på datingapper som spør meg om snapchat eller messenger etter å ha sagt hei omtrent. De mener at de sjeldent bruker appene og det er enklere å kommunisere på messenger. Bare jug! Man får jo enten varsling på e-post eller notification på mobilen. Hvorfor har de registert seg på den appen om de ikke vil bruke den? Er jeg den eneste som er ukomfortabel med å gi ut messenger, whatsapp, snapchat id osv til fremmede menn? Er de egentlig gift og vil skjule at de er på datingapper? Anonymkode: eafbd...cdf 6
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Når det er så vanlig for kvinner å ghoste, ignorere, glemme og slette tinderen så må man jo komme med slike tilbud slik at man ikke mister sjansen. Er vanskelig for mange menn å få damer for tida så man må gjerne spørre om snap/messenger før sjansen går bort. Anonymkode: ca255...0ed
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Jeg gir ut snappen. Den er fortsatt anonym slik at jeg ikke må gi ut telefonnummer og fullt navn. Og det er enkelt å slette og blokkere der. Samtalene dør fort ut da. Det eneste jeg ser er dumt er at man ikke kan late som man ikke har sett meldingen om man ikke orker å snakke på en stund. Selv om jeg ikke orker å snakke/snappe med "random-Jens" fra tinder så kan jeg jo ønske å snappe med andre. Da øker jo snapscoren og det er tydelig at han blir oversett, om han følger med på det. Anonymkode: 5581d...a22
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Jeg hadde ikke giddet å gått til andre chatte plattformer etter kun et hei. Men for meg er det ganske ufarlig å legge til på snap. Anonymkode: 45e67...312
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Jeg forbinder det med menn med litt lav IQ som nærmest er som roboter å regne, da de alle er kliss like. Skulle tro de var en robot, faktisk ... Ingen sjel eller personlighet. Anonymkode: 5239d...55e 2
Blått Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jeg så lei alle menn på datingapper som spør meg om snapchat eller messenger etter å ha sagt hei omtrent. De mener at de sjeldent bruker appene og det er enklere å kommunisere på messenger. Bare jug! Man får jo enten varsling på e-post eller notification på mobilen. Hvorfor har de registert seg på den appen om de ikke vil bruke den? Er jeg den eneste som er ukomfortabel med å gi ut messenger, whatsapp, snapchat id osv til fremmede menn? Er de egentlig gift og vil skjule at de er på datingapper? Anonymkode: eafbd...cdf Jeg sier nei. For det første så er det så sykt mange som spør at jeg føler at det blir veldig ubehagelig. Hvorfor ha ti-talls av mennesker på Snapchat når samtalen bare dør ut fort? Det må være noe mer enn det for at jeg skal gi den ut. For det andre, så er det så sinnsykt mange kryp på Tinder og jeg har vært borti mye ubehagelig. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 Messenger er for venner. Snapchat går bra. Men da får jeg penis bilder eller masse indirekte ekle hint, kyssebilder etc. Anonymkode: fe09a...762 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Det er for å sende bilder av greia si og annet snusk! Anonymkode: a541b...476 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå