AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 er ei på 22 sammen med en som er 33. sammen i nesten to år, men i skjul, venninnen min har funnet ut at vi er sammen og laget stor kaos av det, hun har spredt det til alle og nå sier vennegjengen min som jeg er så glad i at hvis jeg ikke slår opp med han så vil de bryte all kontakt med meg, foreldrene mine fikk også vite det, de vil at jeg skal slå opp. OK? hva er alternativet? hvis jeg slår opp med han? hvem sa at jeg kan finne noen som passer meg? kjenner mange som datet fra 21 til 26, gikk ut og inn i forhold og nå har problemer med seriøs forhold. vil ikke ende opp som ei som pusher 30 uten å finne en som liker meg. for det er ikke garanti for. Anonymkode: 4a80a...581 1
visp Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Ta dere en skikkelig rotbløytesammen og få ut alt dramaet med skriking og mascararenning. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Er din eneste innsigelse mot å slå opp med han at du tror du vil bli ødelagt og ikke finne kjærligheten før du nærmer deg 30? Menn på 33 kan du fortsatt date om 10 år. Anonymkode: 242e1...64f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er din eneste innsigelse mot å slå opp med han at du tror du vil bli ødelagt og ikke finne kjærligheten før du nærmer deg 30? Menn på 33 kan du fortsatt date om 10 år. Anonymkode: 242e1...64f det er jo det at det er ikke er noe garanti for. det er ikke sikkert jeg finner noen liker meg på samme måte heller. storesøstern min på 29 bestemte seg å gå in i seriøs forhold når hun ble 28, hun gikk ut av en forhold som var en stund da hun var 23. fordi hun ville leve livet.nå er hun 29. hun fikk ikke det hun ville og det blir bare verre med årene. ja er livredd jeg ender opp alene! 😮 for det kan fort skje Anonymkode: 4a80a...581
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Så hvis du lager en for og imot-liste for å være sammen med ham, så er "slippe å fylle 30 som singel" eneste pro? Anonymkode: 235cb...e8f 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 Hvis du elsker han så vær sammen med han og ikke tenk på de andre. Er i samme situasjon selv, men med større aldersforskjell (vi er eldre da). Ikke lett i en samfunn der alle er så dømmende. Heldigvis er det jo inn at alle kan elske alle.. Anonymkode: ff174...684 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så hvis du lager en for og imot-liste for å være sammen med ham, så er "slippe å fylle 30 som singel" eneste pro? Anonymkode: 235cb...e8f har ikke sagt at det er det eneste, men en viktig del slik jeg ser rundt meg. kjenner du ingen desperate venninner som gjerne ikke finner noen når de er 30? selv 30 åringer menn ville ha yngre Anonymkode: 4a80a...581
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 23.14): har ikke sagt at det er det eneste, men en viktig del slik jeg ser rundt meg. kjenner du ingen desperate venninner som gjerne ikke finner noen når de er 30? selv 30 åringer menn ville ha yngre Anonymkode: 4a80a...581 Folk flest jeg kjenner er sammen med folk på sin egen alder. Dersom en av mine kompiser hadde kommet drassende på ei ny dame 10 år yngre enn alle de andre venneparene hadde jeg oppfattet det som merkelig. Jeg hadde lurt på hvorfor han ville ha noen i en helt annen livsfase og med 10 år mindre erfaring med voksenlivet… Anonymkode: 242e1...64f
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #9 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Folk flest jeg kjenner er sammen med folk på sin egen alder. Dersom en av mine kompiser hadde kommet drassende på ei ny dame 10 år yngre enn alle de andre venneparene hadde jeg oppfattet det som merkelig. Jeg hadde lurt på hvorfor han ville ha noen i en helt annen livsfase og med 10 år mindre erfaring med voksenlivet… Anonymkode: 242e1...64f Fordi han har bra sex med ho? Anonymkode: 224e3...c65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå