AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Jeg har vært sammen med en mann i 8 år. Vi bor ikke sammen. Han har 1 barn. De ukene han ikke har barnet, er han hos meg. På søndag skulle han komme hit. Jeg ringte kl 12 og fortalte at jeg skulle lage pizza til han kommer. Han sa at han kommer kl 17. Men kl 15 ringer han å sier at han vil ut av forholdet Traff broren hans i dag. Han var flau når han fortalte at broren var på tinder og hadde allerede truffet ei fra der. Er dette en 50 årskrise? Han ble 50 i fjor. Det har vært litt opp og ned i forholdet, men jeg trodde ikke at han dumpet meg på den måten. Anonymkode: b71eb...9da 1
Gjest Less'is'more Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Dette var uventet ja, det forstår jeg godt. Hvordan har/tar du det? 🧡
Gjest Less'is'more Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 (endret) Jeg har ei venninne som har vært sammen med og etterhvert gift med sin mann siden dem var unge. Dem er nå i tidlig i 50 årene. Han fikk plutselig panikk etter fylte 50 år. Ut av det blå ville han skilles. Nettopp fått barnebarn og dem hadde kjøpt seg bobil og hadde alt på stell. Det viser seg at han har hatt ei på si før han ville skilles. Altså har han vært utro. Og hun andre damen hadde vært utro mot sin mann. Hva er det som skjer med enkelte menn (og damer) i den alderen? Er det panikk over at dem eldres? Jeg føler med deg, Ts🥺🧡 Endret 13. juli 2022 av Less'is'more
Maleficenta Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært sammen med en mann i 8 år. Vi bor ikke sammen. Han har 1 barn. De ukene han ikke har barnet, er han hos meg. På søndag skulle han komme hit. Jeg ringte kl 12 og fortalte at jeg skulle lage pizza til han kommer. Han sa at han kommer kl 17. Men kl 15 ringer han å sier at han vil ut av forholdet Traff broren hans i dag. Han var flau når han fortalte at broren var på tinder og hadde allerede truffet ei fra der. Er dette en 50 årskrise? Han ble 50 i fjor. Det har vært litt opp og ned i forholdet, men jeg trodde ikke at han dumpet meg på den måten. Anonymkode: b71eb...9da så barnslig. og så fjernt. 8 år sammen og så dumper han deg slik? 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 Er vel rundt 50 for mange at barna er ute av redet. Når den jobben er gjort tenker kanskje mange at livet bør ta en annen retning. Anonymkode: ba10e...50a 1
Maleficenta Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel rundt 50 for mange at barna er ute av redet. Når den jobben er gjort tenker kanskje mange at livet bør ta en annen retning. Anonymkode: ba10e...50a men på melding sånn plutselig ut av det blå?
Gjest Less'is'more Skrevet 13. juli 2022 #8 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er vel rundt 50 for mange at barna er ute av redet. Når den jobben er gjort tenker kanskje mange at livet bør ta en annen retning. Anonymkode: ba10e...50a Ja men Ts og kjæresten bodde jo ikke sammen og ikke hadde dem barn sammen. Veldig dårlig måte å gjøre det slutt på tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Bra broren hadde vett til å være flau! Anonymkode: 1d077...847
Brunhilde Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bra broren hadde vett til å være flau! Anonymkode: 1d077...847 Og hva hadde han å være flau over, mener du? Var virkelig ikke han som dumpet ts!
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Vi har hatt våres opp og ned turer. Har kranglet og sånt. Men det er vel vanlig? Jeg er litt frustrert ja. TS Anonymkode: b71eb...9da
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 Brunhilde skrev (47 minutter siden): Og hva hadde han å være flau over, mener du? Over å være i familie med noen som oppfører seg så dumt. Anonymkode: 1d077...847 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 Veldig dum måte å gjøre det på! Tenker forsåvidt at alle har lov til å gjøre sine egne vurderinger om hva de vil med livet sitt - en «midtlivskrise» handler jo i bunn og grunn som oftest om å se på sitt eget liv og oppdage at man kanskje ikke er helt fornøyd - noen gjør noe ut av disse tankene (enten med suksess eller bare noe dumt) mens andre ikke gjør det. Men han burde gjort dette med større integritet - snakket med deg, sagt hva han evt savner osv - og hvis han har hoppet over til en annen er han feig… Anonymkode: 27568...368 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #14 Skrevet 14. juli 2022 Hørte fra en bekjent nettopp at han har vært på tinder i minst ett par måneder. Jeg spurte han om det. Fikk til svar: ja, jeg lastet ned tinder for noen måneder siden, men har ikke vært aktiv før det ble slutt Idiot 😡 Anonymkode: b71eb...9da 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå