Gå til innhold

Hvordan være sikker på å beholde mannen sin!


LessMiserable

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig glad i mannen min, men også redd for å miste ham. Jeg jobber hardt for å kunne være den beste personen jeg kan være ovenfor ham. Mannen min har aldri gitt inntrykk av at han skal forlate meg, men når jeg leser at 40% skiller seg blir jeg litt redd.

Jeg er flink til å lage mat, trene og vaske huset, men det er mange andre damer også.

Hva må menn ha for ikke å forlate kona?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker du primært må jobbe med å mestre din egen frykt. Det er ikke sunt å gå rundt og være redd på den måten.

Statistikk viser også at 100% av oss skal dø, men man må da kunne ha litt fred mens man lever.

Anonymkode: 3020a...f38

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det viktigste du gjør er at du er fornøyd med deg selv, med livet og med ham. Ikke gå for hardt inn for å please ham - la ham få både frihet og motstand. 

Anonymkode: 80c8d...402

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være det beste han kan få. Da vil han aldri forlate deg. 

Anonymkode: 27ef4...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er bra nok for ham akkurat som du er så er det ikke verdt det.. Et forhold skal være basert på gjensidig gi/ta - og ekte tilknytning mellom to mennesker som får lov til å være akkurat den de er

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er veldig snill og behandler meg bra. Jeg er ikke så pen, men det er masse pene damer han kunne valgt istedenfor meg. Da jeg spurte ham om han syntes jeg var pen så svarte han at han ikke var så opptatt av utsende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du fornøyd med deg selv så har du han. For han er fornøyd med deg, han valgte deg. 

I et forhold må man være to for å jobbe for å bevare, ikke bare én. 

Du må legge bort den tanken om å miste han og tenke at dere er de 60% som ikke skiller seg.

Ellers kan du ødelegge både deg selv og forholdet hvis du blir helt obsessed med dette. 

Anonymkode: 4335b...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (1 minutt siden):

Mannen min er veldig snill og behandler meg bra. Jeg er ikke så pen, men det er masse pene damer han kunne valgt istedenfor meg. Da jeg spurte ham om han syntes jeg var pen så svarte han at han ikke var så opptatt av utsende.

Wow, det var ikke noe hyggelig svar. 😳

Anonymkode: 4335b...268

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (1 minutt siden):

Mannen min er veldig snill og behandler meg bra. Jeg er ikke så pen, men det er masse pene damer han kunne valgt istedenfor meg. Da jeg spurte ham om han syntes jeg var pen så svarte han at han ikke var så opptatt av utsende.

Det var nå et litt teit svar, skjønner hvis du ble lei deg av det. Han synes nok du er pen på din måte. Kanskje han mente at han ikke var så opptatt at man skal være "modellpen". At det er andre ting som teller. Prøv å tenk sånn om det.

Anonymkode: 80c8d...402

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være sikker på å beholde mannen sin ved å velge rett mann. En god mann som er glad i kona si går ikke fra henne. En egosentrisk dust, derimot...

Anonymkode: 33260...7a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Wow, det var ikke noe hyggelig svar. 😳

Anonymkode: 4335b...268

Det var jo et idiotisk spørsmål da.

Anonymkode: 0f23f...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, LessMiserable said:

Jeg er utrolig glad i mannen min, men også redd for å miste ham. Jeg jobber hardt for å kunne være den beste personen jeg kan være ovenfor ham. Mannen min har aldri gitt inntrykk av at han skal forlate meg, men når jeg leser at 40% skiller seg blir jeg litt redd.

Jeg er flink til å lage mat, trene og vaske huset, men det er mange andre damer også.

Hva må menn ha for ikke å forlate kona?

Nå er det oftest kvinner som avslutter forhold for de ikke er fornøyde. Bare vær god med han og sørg for at dere bruker tid sammen hvor dere har det bra. Sex er limet i et forhold, uten det er man bare venner som bor sammen, prioriter det høyt og sørg for at det ikke dør ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var jo et idiotisk spørsmål da.

Anonymkode: 0f23f...874

Det er det vel ikke? 

Kommer helt an på settingen selvsagt, men jeg kan fint spør min mann om det samme. Han er ikke flink på komplimenter og jeg trenger av og til å høre det fra han, selv om jeg føler meg fin. 

Anonymkode: 4335b...268

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg spurte han hva han falt for med meg så sa han at jeg var impulsiv, morsom, hardtarbeidende og trygg. Etter han sa at han ikke brydde seg så mye om utsende følte jeg meg stygg så ingen komplimenter ville (fungert). Vi har det bra sammen, men jeg er blitt mye eldre de siste ti årene og mannen min kunne lett ha byttet meg ut. Jeg blir veldig sliten av å tenke på det, men klarer ikke helt å la være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Diezel said:

Hvis du ikke er bra nok for ham akkurat som du er så er det ikke verdt det.. Et forhold skal være basert på gjensidig gi/ta - og ekte tilknytning mellom to mennesker som får lov til å være akkurat den de er

Merkelig det der..

Kvinner = Accept me as i am.

Kvinner til menn = Nå må du bli voksen (slutte med ting han liker som hun ikke liker), begynne å gjøre ditt og datt osv som hun ønsker og han kun gjør for å bevare en viss husfred.

Endret av Diskusjon69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LessMiserable skrev (1 time siden):

Jeg er utrolig glad i mannen min, men også redd for å miste ham. Jeg jobber hardt for å kunne være den beste personen jeg kan være ovenfor ham. Mannen min har aldri gitt inntrykk av at han skal forlate meg, men når jeg leser at 40% skiller seg blir jeg litt redd.

Jeg er flink til å lage mat, trene og vaske huset, men det er mange andre damer også.

Hva må menn ha for ikke å forlate kona?

Du burde heller jobbe for å bli den beste personen du kan være overfor deg selv, i stedet for å please andre.

Å måtte jobbe hardt for å please andre blir krampaktig og unaturlig til slutt.

Og jeg tipper begge blir veldig lei. Mer sjanse for brudd.

 

Anonymkode: 3d0f7...31c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LessMiserable skrev (52 minutter siden):

Da jeg spurte han hva han falt for med meg så sa han at jeg var impulsiv, morsom, hardtarbeidende og trygg. Etter han sa at han ikke brydde seg så mye om utsende følte jeg meg stygg så ingen komplimenter ville (fungert). Vi har det bra sammen, men jeg er blitt mye eldre de siste ti årene og mannen min kunne lett ha byttet meg ut. Jeg blir veldig sliten av å tenke på det, men klarer ikke helt å la være.

Har du tenkt på at dette har med ham å gjøre, ikke med deg? Det er hva HAN falt for! Kanskje det er viktigere for ham å ha noe han kan le sammen med og være trygg på enn alt annet?

Ikke ødelegg forholdet ditt med å mas mer på ham om dette. Du ER pen nok for ham! Han vil bli irritert om du fokuserer mer på det. Kanskje sa han at utssende ikke er så viktig fordi du trakk det frem som viktig? Stol på ham!

Anonymkode: 80c8d...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Man kan være sikker på å beholde mannen sin ved å velge rett mann. En god mann som er glad i kona si går ikke fra henne. En egosentrisk dust, derimot...

Anonymkode: 33260...7a1

Så en mann kan aldri gå ifra kona si, for da er han en dust? Alt man skal lese før øyene faller ut.

Anonymkode: a58c4...66e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diskusjon69 skrev (9 timer siden):

Merkelig det der..

Kvinner = Accept me as i am.

Kvinner til menn = Nå må du bli voksen (slutte med ting han liker som hun ikke liker), begynne å gjøre ditt og datt osv som hun ønsker og han kun gjør for å bevare en viss husfred.

Nei begge må akseptere hverandre - og begge må bestemme seg for hva de vil endre/kompromiss for den andre. Hvis en mann f.eks gamer 4 timer til dagen og dama er sur så må begge bestemme seg for hva de er villig til å akseptere og leve med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...