AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 "Jeg er ikke så mye på tinder".... Har dere hørt den? De er vel mye på tinder likevel antar jeg? Anonymkode: 0e598...1e9 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Nei tviler. De har garantert ikke varsler på for tinder appen. Men har det for snap. Hvorfor irriterer det deg? Eller irriterer det deg?🤷🏼♀️ Whats the problem Anonymkode: 9ef0a...524 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Orker ikke slike SoMe-fyrer som skal flytte chatter over til andre apper umiddelbart. Tenker også at når de har valgt å være på Tinder, hvorfor skal de flytte det til Snap? Aner ikke selv, for jeg styrer unna SoMe menn Anonymkode: 350aa...0d2 4
Gjest AprilRyan Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Uff, hatet å få det eller andre teite unnskyldninger. Jeg har ikke snap heller og det var det flere som ikke trodde på. De trodde sikkert at jeg løy fordi jeg ikke ville legge dem til. Men det er nok bare for å flytte samtalen over på et annet sted. Hvis jeg skal gjøre det så ønsket jeg å chatte litt først og ser ikke helt problemet med å etablere en kontakt før man flytter samtalen over på et annet sted. Det er lett å tenke at de sikkert har lyst til å kjøre på med dickpicks også, men alle er nok ikke der vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Jeg har sagt det flere ganger og det har vært helt sant. Jeg har ikke varsler på for Tinder og går ikke inn der hver dag. Syns egentlig det er lettere å kommunisere og danne seg et bilde av personligheten til fyren på snap😊 Anonymkode: 9f855...e8f 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har sagt det flere ganger og det har vært helt sant. Jeg har ikke varsler på for Tinder og går ikke inn der hver dag. Syns egentlig det er lettere å kommunisere og danne seg et bilde av personligheten til fyren på snap😊 Anonymkode: 9f855...e8f Men når man har matchetm ed en person på Tinder, kan man jo bare ta på varsler om det er det som er problemet. Makan til unnskyldning... Anonymkode: 350aa...0d2 7
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 Hvis jeg oppdager at vi har en god skrivekjemi, så er alt annet bedre enn chatklienten til Tinder. Anonymkode: d73ea...312 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Det å flytte over på snap er antakelig for å enten a) sjekke at du er den du utgir deg for eller b) håper på nudes Anonymkode: 07c7c...2c8 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Ja har hørt den mange ganger, og de tror også at jeg skal være mer aktiv der enn jeg er på tinder 🙄 nei, jeg er ikke mer aktiv, det er ingen magi som skjer fordi man flytter seg til en annen app! Jeg hater å måtte slette igjen fordi de blir altfor masete når de først kommer over der. Skjønner ikke hvorfor jeg skal legge til masse med random dudes når de ikke engang har gjort et inntrykk på meg enda. Snapchat er mer personlig, men om du ikke er på det stadiet enda, så bare hold deg på tinder! Anonymkode: 97de1...869 3
anon01 Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 Den gangen jeg var på tinder og hørte den der, så endte det med å få dickpic som første bilde. Ikke en gang ett "hei". Så jeg er konsekvent med at jeg ikke legger til folk på snap før vi har hatt en samtale over "lengre tid", og at vi faktisk genuint har ei lita kjemi 5
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Jeg er litt likegyldig til det egentlig, og blir ca. like oppgitt over de som må over på snap så fort som mulig, som til de som roper "rødt flagg!!1" om noen vil chatte et annet sted på Tinder. Anonymkode: a040d...4bb 3
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 21.36): "Jeg er ikke så mye på tinder".... Har dere hørt den? De er vel mye på tinder likevel antar jeg? Anonymkode: 0e598...1e9 Jeg har ikke Tinder. Men har snap. Skjønte ikke helt innlegget ditt. Anonymkode: 79431...0c2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #13 Skrevet 14. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 21.36): "Jeg er ikke så mye på tinder".... Har dere hørt den? De er vel mye på tinder likevel antar jeg? Anonymkode: 0e598...1e9 Det er en klassiker. Selv må jeg innrømme at jeg har utallige jenter på snap som bare er der. Dette med å flytte samtalen over på en annen plattform er ikke alltid en suksess. En gjør jo dette for å ikke bli en i bunken, eller få se bilder. Om jeg tar en selfie får jeg gjerne en hårlokk, eller en fot tilbake. Vise ansiktet tør de iallefall ikke. Anonymkode: 97cc7...876
Pingvinen Skrevet 15. juli 2022 #14 Skrevet 15. juli 2022 anon01 skrev (På 14.7.2022 den 8.54): Den gangen jeg var på tinder og hørte den der, så endte det med å få dickpic som første bilde. Ikke en gang ett "hei". Så jeg er konsekvent med at jeg ikke legger til folk på snap før vi har hatt en samtale over "lengre tid", og at vi faktisk genuint har ei lita kjemi Samme her. Så det er ikke aktuelt. Kan ikke fordra dicpics
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2022 #15 Skrevet 15. juli 2022 Det der er bare en måte å lure folk over til en annen plattform sånn at de håper at jenta sletter tinder mens de selv kan sveipe videre. Og så vil de ha nudes og evige samtaler på en app der alt blir borte i løpet av 24 t. Det er helt håpløst. Sier alltid nei til det jeg. De får holde seg på tinder og lese meldinger. Det går da for pokker an å gå innom den appen et par ganger om dagen når man er på jakt?? Makan til sløve menn. Anonymkode: 075d1...bfb 2
*Mocca* Skrevet 15. juli 2022 #16 Skrevet 15. juli 2022 AnonymBruker skrev (På 14.7.2022 den 8.53): Ja har hørt den mange ganger, og de tror også at jeg skal være mer aktiv der enn jeg er på tinder 🙄 nei, jeg er ikke mer aktiv, det er ingen magi som skjer fordi man flytter seg til en annen app! Jeg hater å måtte slette igjen fordi de blir altfor masete når de først kommer over der. Skjønner ikke hvorfor jeg skal legge til masse med random dudes når de ikke engang har gjort et inntrykk på meg enda. Snapchat er mer personlig, men om du ikke er på det stadiet enda, så bare hold deg på tinder! Anonymkode: 97de1...869 This 👆👆👆 Spørsmålet om snap,insta, messenger osv osv kommer ofte innen 2-3 meldinger. De kan velge å skru på varsler eller være innom oftere hvis de er interessert i å få kontakt med folk, så enkelt er det egentlig. Har vi en god tone i chat der, så legger jeg gjerne til. Ofte mener menn at man bare kan legge til og slette ved behov.... Hvorfor skal jeg det? Når de mennene som maser sånn, blir ti ganger mer masete på snap, da skal de plutselig ha alt nøyaktig som de foretrekker....hvis ikke blir de ufine .... Jeg liker å finne ut om det er en match utover at begge sveipa, og det er noen felles interesser.... FØR jeg legger til andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå