Gå til innhold

Han vil ikke ha Sex med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hatt Sex med mannen jeg dater (enda) selv etter flere overnattinger..

Han har tilfredsstilt meg et par ganger men ikke mer enn det. 
han skylder på at han etter et langt samliv med noen andre ikke klarer å prestere  med en ny parterer men han jobber med det.

jeg begynner å bli dritt lei, og vil han skal ta meg nå… 

Dere menn, tips til hva jeg kan gjøre? 

Anonymkode: 4e7d0...933

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen råd?

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo sagt årsaken, så gi han litt tid. 

Anonymkode: 9f0ab...d10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han har jo sagt årsaken, så gi han litt tid. 

Anonymkode: 9f0ab...d10

Hvor lang tid? Har gått 2 mnd fra vi begynte å kysse osv 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tiden han trenger. Du kan ikke presse han. Godta han som han er, eller gå

Anonymkode: e3090...d3f

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Til han er klar vel? skulle likt å sett om kjønnene var motsatt her, da hadde du fått pepper :-). Hun jeg har nå måtte jeg vente en god stund med, da hun ikke ligger rundt og med hvem som helst, det var da jeg innså at hun var noe å samle på i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Han tilfredsstiller deg,men ikke du han? 

Spennende! 

Anonymkode: f9226...70f

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge burde jeg vente ? Ja han tilfredsstiller meg men skjeldnere enn det jeg skulle ønske (ikke hver overnatting ) jeg har lyst å føle «hele han» 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor lenge burde jeg vente ? Ja han tilfredsstiller meg men skjeldnere enn det jeg skulle ønske (ikke hver overnatting ) jeg har lyst å føle «hele han» 

Enten venter du til han er klar, eller så lar du ham finne noen som er villig til det. 

Å presse ham til noe han ikke vil, er faktisk overgrep! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, SlemUlv said:

Enten venter du til han er klar, eller så lar du ham finne noen som er villig til det. 

Å presse ham til noe han ikke vil, er faktisk overgrep! 

Men jeg presser han jo ikke ? Jeg bare lurer på hva er «normalt» å forvente å denne situasjonen 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg presser han jo ikke ? Jeg bare lurer på hva er «normalt» å forvente å denne situasjonen 

Det som er å forvente, er at han alt har fortalt deg hvorfor, og at han trenger tid. 

Nå er det din oppgave å være tolmodig, og la ham få ta den tiden han trenger. Uten mas og spørsmål. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør han når du tar i intiativ da ?

Anonymkode: 807a8...150

AnonymBruker
Skrevet

Mann her, og skeptisk til slike bortforklaringer.  Mannlig seksualitet er sjelden veldig komplisert, og jeg hadde nok likt å høre hva eksen hans sa om "prestasjoner" i det forrige forholdet. Jeg tipper det er det ts føler på her, og at hun er redd for å kaste bort tiden på en mann med lavt libido, eller en seksuell dysfunksjon.  Med rette, spør du meg.  

Anonymkode: c6c30...d48

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har ikke hatt Sex med mannen jeg dater (enda) selv etter flere overnattinger..

Han har tilfredsstilt meg et par ganger men ikke mer enn det. 
han skylder på at han etter et langt samliv med noen andre ikke klarer å prestere  med en ny parterer men han jobber med det.

jeg begynner å bli dritt lei, og vil han skal ta meg nå… 

Dere menn, tips til hva jeg kan gjøre? 

Jeg forstår det som at han har tilfredsstilt deg med hånd eller munn.

Det låser seg selvfølgelig oppi hodet på han, kanskje du kan gå gradvis inn med ting han kan gjøre og han kan erfare at det ikke er feil selv om han gjør det med andre enn ekskona.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Er han på den eldre fronten? Hvordan er han som person? 

Anonymkode: f956a...be1

Skrevet

Mann på 39 her. Jeg ville gitt han tid hvis det er det han spør om - for det kan være vanskelig nok å prestere med en ny partner, og trygghet kan ta lengre tid å oppnå for noen av oss.

Men hvis du virkelig føler det er et problem så kan du jo ta en seriøs samtale rundt det.

Og hadde det vært meg så hadde jeg fint kunne likt det om hun kom ut av badet med en hipster og bh og satte seg over meg mens vi så en dårlig film eller noe...sikkert lite som hadde hindret meg i å i det minste gjøre ett forsøk her altså.

Skrevet

Hvis dere skal reise sammen, så er det fint om dere starter fra samme flyplass.

At han snakker om sine behov for å venne seg til deg. Kan du prøve å tenke på det litt annerledes? Det betyr at du ikke bare er et tømmehull med litt attåt. Da ville han jo ikke merket spesiell forskjell på deg og sin forrige partner. Han skal bli vant til hele deg.

Hvis dere skal være sammen, så er et par måneder med emosjonelle behov ikke spesielt mye. Vær da heller glad for at det er mann som har kontakt med sine følelser og allikevel tilstrekkelig gangsyn til å være åpen med at det er han som her lener seg på deg og du som må dra ekstra vekt. 
Det er så mye bedre enn en mann som ikke aksepterer selv at han har emosjonelle behov og heller prøver å bortforklare det med kreative "feil" som han "finner" hos deg.

Hva du burde gjøre? Sånn rent seksuelt? Først og fremst burde du lytte til det han sier og vise aksept.
Men konkrete forslag til sengekosen? Tja. I og med at han tilfredsstiller deg så har dere jo noe. Kan du hjelpe han med å tenne han innenfor det han per nå er komfortabel med? Hvis han liker å slikke deg, kan du kombinere det med sexy undertøy (evt under foreplay)? Musikk? Duftsetting? Dominanse (holde hodet hans)? Submissiv(vri deg enda litt mer som om du er bundet)? Lage litt lyd?

AnonymBruker
Skrevet

Vær klar for et liv med impotens … dette hadee jeg ikke giddet isåfall

Anonymkode: c4425...18a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns det virker som dere har forskjellige behov. Av erfaring kan jeg si at det som regel ikke funker. Det er faktisk ekstremt viktig at man er på samme bølgelengde når det gjelder seksualitet og seksualdrift. Etter hvert blir det frustrerende for begge to. Jeg var i et langt forhold hvor han "aldri" hadde lyst. Prøvde det meste. Avtale tid slik at det ble mer forutsigbart for ham, forsøke å overlate det til ham for å ta presset bort... etter hvert gav jeg bare opp og det ble begynnelsen på slutten. Er nå i et forhold hvor begge har like mye lyst og det er helt annerledes. Tror du må bestemme deg for om du synes forholdet er verdt det på andre måter eller ikke, for dette tror jeg ikke kommer til å endre seg. Kanskje i en periode, men han er tydeligvis skrudd sammen slik at om han sliter med noe, så går seksualdriften ned. Ikke noe galt med det, men det funker ikke for alle. 

Anonymkode: 8e478...891

Skrevet

Det ser ut som største uenigheten her er hvorvidt han snakker sant eller ikke når han sier at dette har med overgang til ny partner å gjøre.

Dere kan jo ta en prat om hva dere oppfatter som normalt

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...