AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Hei, dere som har dyr her La dyret deres merke til at du var gravid før du selv viste det? og hvordan oppførte den seg rundt deg osv? Jeg har en hund og en hest, hunden min begynte å følge etter meg overalt!! Hvor enn jeg gikk så skulle hun være med. Hesten er litt sta/vanskelig av seg, men plutselig en dag var han super snill, var ikke vanskelig å be i det hele tatt. Han var også veldig forsiktig rundt meg og SKULLE ha hodet sitt ved magen min. Tok en test 1 uke etter alt dette og 2-3 på clearblue digital 😭❤️ Ble også enda mer rørt siden dyrene mine skjønte dette og tok ekstra vare på meg, dyr er helt fantastiske❤️🥺 Anonymkode: 30f67...083
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hei, dere som har dyr her La dyret deres merke til at du var gravid før du selv viste det? og hvordan oppførte den seg rundt deg osv? Jeg har en hund og en hest, hunden min begynte å følge etter meg overalt!! Hvor enn jeg gikk så skulle hun være med. Hesten er litt sta/vanskelig av seg, men plutselig en dag var han super snill, var ikke vanskelig å be i det hele tatt. Han var også veldig forsiktig rundt meg og SKULLE ha hodet sitt ved magen min. Tok en test 1 uke etter alt dette og 2-3 på clearblue digital 😭❤️ Ble også enda mer rørt siden dyrene mine skjønte dette og tok ekstra vare på meg, dyr er helt fantastiske❤️🥺 Anonymkode: 30f67...083 Jeg tror de kjenner noe er på gang. Hunden er mer tålmodig med meg, jeg går saktere og han drar mindre i båndet. Katten har veldig lyst og ligge på magen, så jeg må legge meg på siden når den er her, men da ligger den inntil Anonymkode: 61f04...a03 1
Rainbow91 Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Katten min er like sær som hu pleier 😅 har ikke endret seg noe etter at jeg ble gravid. Men katten til ei venninne skulle plutselig sove med henne i senga, å da helst ligge oppå henne (på beina, magen, hoften, der det gikk). Å dette begynte hun med når min venninne var rundt 5-6 uker på vei.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 Katten min vil ligge oppå magen 🥰 Anonymkode: 91fcd...b23
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Rainbow91 skrev (6 minutter siden): Katten min er like sær som hu pleier 😅 har ikke endret seg noe etter at jeg ble gravid. Men katten til ei venninne skulle plutselig sove med henne i senga, å da helst ligge oppå henne (på beina, magen, hoften, der det gikk). Å dette begynte hun med når min venninne var rundt 5-6 uker på vei. Er nok ulikt ja🙈 foreldrene mine har 10 hunder, og var ikke alle av dem som «brydde» seg at jeg var gravid mens noen av dem ble mer kostete spesielt rundt magen min🙈 ts Anonymkode: 30f67...083
Rainbow91 Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er nok ulikt ja🙈 foreldrene mine har 10 hunder, og var ikke alle av dem som «brydde» seg at jeg var gravid mens noen av dem ble mer kostete spesielt rundt magen min🙈 ts Anonymkode: 30f67...083 Koselig 🥰
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 Hunden vår ble super klengete et par dager før jeg testet meg. Hun hoppet opp i sofaen og stod og luktet meg på magen før hun la seg inntil meg med hodet på fanget mitt 🥰 Hun er fortsatt veldig opptatt av å vite hvor jeg er hele tiden. Ligger utenfor badedøra og furter når hun ikke får være med inn 😅 Ikke like koselig er at hun nå skal passe på meg når vi er alene ute på tur, knurrer og bjeffer på alle hunder vi møter 🙊 Når samboeren er med oss på tur er det tydeligvis hans jobb å passe på meg, for da knurrer hun ikke 😅 Anonymkode: f5c14...0e0
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #8 Skrevet 14. juli 2022 Katten min legger seg innimellom rett oppå meg om natten nå, det har hun aldri gjort før. Ellers er far fortsatt favoritten 😔 Anonymkode: 4a966...915
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #9 Skrevet 14. juli 2022 Kattene mine ga nok blankt faen, som vanlig 😄 En periode sånn uke 9-18 sov den ene uvanlig mye på meg da, men tror det var mest fordi jeg var dårlig og lå veldig mye på sofaen + at jeg var ekstra varm. Hørt at katter gjerne sover på gravide og syke osv først og fremst fordi de er varme 😄 Når magen ble mer fremtredende sluttet den med det (men da måtte jeg også begynne å ligge på siden og da var jeg ikke lenger så god å ligge oppå tydligvis) Anonymkode: d7152...49a
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #10 Skrevet 14. juli 2022 Vet ikke om katten min merker noe, men en dag lå han på magen min og plutselig sparket babyen og katten skvatt, hoppet vekk og så snurt på meg akkurat som at jeg hadde gjort noe galt 😹 Tok lang tid før han nærmet seg magen igjen, men nå vil han helst ligge i nærheten av meg heeele tiden både dag og natt. Han har alltid vært avhengig av meg, så vet ikke om det faktisk er graviditeten som gjør det eller ikke, men koselig uansett 😻 Anonymkode: 189f2...d8e
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #11 Skrevet 14. juli 2022 Katten min henter mat til meg...halvdaue mus, fugler, edderkopper... 🤢 Anonymkode: 247fa...12b 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 Hannhunden min begynner å markere foran soveromsdøra om natta hver gang jeg nærmer meg termin (3.gangsgravid nå) 😤 Anonymkode: 7d8a9...c90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå