heiheihaha Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Er ekstremt plaget med kviser. Har prøvd mange kremer og antibiotika piller. Det hjalp men kommer vare rett tilbake etter kuren. Legen sa det eneste som kan hjelpe er isotfetinoin. Har hørt at man må ha blodprøver og jevnlig oppfølging. Skal flytte til Filippinene i september. Noen som vet om det er mulig å starte med kuren nå og fortsette den der borte? Orker ikke å bruke masse penger på hudlegen bare for at de skal si at jeg ikke kan ta det nå. Har forresten prevensjon (man må ha hatt det i minst 1 måned før man starter på kuren)
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 heiheihaha skrev (4 minutter siden): Er ekstremt plaget med kviser. Har prøvd mange kremer og antibiotika piller. Det hjalp men kommer vare rett tilbake etter kuren. Legen sa det eneste som kan hjelpe er isotfetinoin. Har hørt at man må ha blodprøver og jevnlig oppfølging. Skal flytte til Filippinene i september. Noen som vet om det er mulig å starte med kuren nå og fortsette den der borte? Orker ikke å bruke masse penger på hudlegen bare for at de skal si at jeg ikke kan ta det nå. Har forresten prevensjon (man må ha hatt det i minst 1 måned før man starter på kuren) Det kan du virkelig ikke spørre oss om, det må du ta med fastlege eller hudlege. Man må ta jevnlige blodprøver og gå på prevensjon, ja. Og kuren koster veldig mye, men man kan få tilbakebetalt fra helfo. Det er langt ifra anbefalt å gå på kuren når man får mye sol på seg, dette er en kur de brukte mot hudkreft før i tiden - det er som cellegift, så det å gå på den samtidig som å være i Filippinene hadde jeg aldri turt. Huden din kunne blitt ødelagt av UV stråler. Anonymkode: 23c7c...44f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå