Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenkte å manne meg opp og invitere en jeg liker på kaffe. Jeg pleier å være der hvor han jobber i ny og ne (sportsbutikk rett ved min favoritt klesbutikk og kafe) og det er der vi møttes.

Synes han i det siste har virka enda mer interessert enn før. Så jeg tenkte at nå snart kan jeg slå til.

Han så litt nervøs ut og spurte om vi kunne snakke litt da jeg egentlig bare sku gå forbi butikken tidlig i dag. Han var alene der. Han sa at han syntes jeg har så god aura, at jeg stråler, har så fine øyne og om vi skal finne på noe en dag. Sa endel annet jeg ikke var forberedt på og. Smigrende men..

Jeg ble litt satt ut og sa at jeg skal tenke på det. AURA??? Orker ikke sånt spirituelt pjatt. Virker ikke som en sånn type i det heletatt... Det er veldig hyggelig å prate med han, vi ler og det er koselig. Men vet ikke. Kanskje han bare er ute etter sex? Er ikke det typisk når en som absolutt ikke virker "alternativ" snakker om aura? Nesten så jeg lurer på om han hadde et veddemål med kompiser om hvor mye kødd man kan si til en jente ogallikvel få henne på kroken. Men han er søt da, og tror ikke han er en badboy heller.

Anonymkode: 48112...eac

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

God aura kan være noe man bare sier, bare et begrep som man ikke tenker så mye over. Betyr ikke at man er så veldig spirituell, tenker jeg. Syns det høres ut som han liker deg!

Anonymkode: 222fa...0fa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vist du tenker at det han tror på er pjatt ville jeg ikke tatt den daten værtfall. Aura er spirituelt ja å ikke bare de som tror men de som ser 

Anonymkode: fe964...56e

AnonymBruker
Skrevet

Med aura mente han vel bare utstråling, trenger ikke å være noe spirituelt ved det. Du kan jo snakke endel mer med ham før du bestemmer deg for om du vil bli med på noe som kan ligne en date eller noe. Når man er så usikker som det du virker, så trenger man å finne ut litt mer...

Anonymkode: b0200...82f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

sånt opplegg er røde flag

hvem i all verden bruker siden siden for å vandre rundt en butikk hvor det jobber en dame?

- folk uten tilgang til damer?

- folk som trenger informasjon fra deg

- og mye mer

hvorfor er det så viktig for deg om han liker deg? tror du kjenner mange menn som ikke er mindre kjekke enn han

Anonymkode: c4ea5...76e

AnonymBruker
Skrevet

Be han ut. Kan fort bli hyggelig👏👍🏻

Anonymkode: 5da8b...051

AnonymBruker
Skrevet

Synest du overtenker veldig mye.  Gå ut med han, le ha det kjekt, eller dropp det. Aura eller ikke aura.

Og om han bare er ute sex, det gjenstår jo å se. 

Anonymkode: 73035...eea

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

sånt opplegg er røde flag

hvem i all verden bruker siden siden for å vandre rundt en butikk hvor det jobber en dame?

- folk uten tilgang til damer?

- folk som trenger informasjon fra deg

- og mye mer

hvorfor er det så viktig for deg om han liker deg? tror du kjenner mange menn som ikke er mindre kjekke enn han

Anonymkode: c4ea5...76e

?????? Står jo at han jobber der???????? Jesus

Og jeg tror du overtenker dette veldig TS, bare finn på noe med han og ta han for den han er og ikke den du tror han er fordi han bruker ord som "aura"

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du vært rette dama, så hadde du ramla ned på kuken hans, i det øyeblikket du trodde han var litt spirituell av seg. Nå er ikke du helt der, så da kan dere trygt ta en kaffe. 

Som de andre sier; overtenking

Anonymkode: 4faef...e1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...