Gå til innhold

Vil høre en solskinnshistorie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Der hvor en dame hat vist interesse til en mann, og det faktisk ble et forhold ut av det :)

jeg er veldig betatt av en fyr, men sliter med å vise interesse eller hvordan jeg skal gå frem. Han er veldig sjenert og virker innadvendt 🙈

Anonymkode: b7735...c52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er veldig sjenert og virker innadvendt 🙈

= han er ikke interessert 

Anonymkode: f9155...0b6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ok 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det trenger nå ikke stemme. Typisk kg svar

Anonymkode: 2ece0...0ea

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

For noe tull

Anonymkode: 70833...8d6

AnonymBruker
Skrevet

Start med å prøve å bli venn med han først. Bruk tid så kanskje han tør opp litt etterhvert. 

Skrevet

Om dere har felles kjente eller felles interesser så er jo det en grei plass å starte. Snakke om det/de dere har felles. Invitere på kaffe, gå tur osv. Enklere å snakke om dere går tur enn når dere sitter og ska se på hverandre.

AnonymBruker
Skrevet
Blåjojo skrev (14 minutter siden):

Om dere har felles kjente eller felles interesser så er jo det en grei plass å starte. Snakke om det/de dere har felles. Invitere på kaffe, gå tur osv. Enklere å snakke om dere går tur enn når dere sitter og ska se på hverandre.

Jeg har også tenkt tanken på å spørre om han kunne tenke seg å være med å gå en tur :) jeg liker veldig godt å gå på tur, så tror det kunne vært en fin start. Syns bare det er skummelt og ta steget å spørre 🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har også tenkt tanken på å spørre om han kunne tenke seg å være med å gå en tur :) jeg liker veldig godt å gå på tur, så tror det kunne vært en fin start. Syns bare det er skummelt og ta steget å spørre 🙈

Det skal være litt skummelt. Viser bare at du er interessert.😊

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Kan stemme. Men om du merker at han anstrenger seg for å prøve å ha en samtale eller ta initiativ til å snakke, så kan det være et tegn på at han er interessert. 

Anonymkode: adc57...5c4

AnonymBruker
Skrevet

For noen mnd siden var jeg litt i samme situasjon. Jeg var interessert, men han viste ikke tegn til å ta noe initiativ. 

Ifølge svar på KG skulle jeg bare glemme det, han er ikke interessert, osv. Veldig glad jeg ikke hørte på rådene herfra. 

Begynte å sende han litt mer meldinger og snapper. Spurte om vi skulle se en film, gå på kino, spille et spill, ta en øl osv. Vi er begge introvert så det tok litt tid før det løsnet. Men små møter ble til lengre kvelder, klemmer og touches ble til sofakos og kyssing. Følg hjertet, det er alltid verdt det 🥰

Anonymkode: 7be43...77c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For noen mnd siden var jeg litt i samme situasjon. Jeg var interessert, men han viste ikke tegn til å ta noe initiativ. 

Ifølge svar på KG skulle jeg bare glemme det, han er ikke interessert, osv. Veldig glad jeg ikke hørte på rådene herfra. 

Begynte å sende han litt mer meldinger og snapper. Spurte om vi skulle se en film, gå på kino, spille et spill, ta en øl osv. Vi er begge introvert så det tok litt tid før det løsnet. Men små møter ble til lengre kvelder, klemmer og touches ble til sofakos og kyssing. Følg hjertet, det er alltid verdt det 🥰

Anonymkode: 7be43...77c

vel ja hjertet stemmer som regel ikke med virkeligheten i mitt tilfelle i hvertfall. Har fulgt hjerte nå i 5 år og ingen av de jeg har følt noe for har likt meg tilbake. Og siste får jeg bare ikke ut av hjerte mitt for det er den jeg føler sterkest for og at det er han jeg vil ha..men får han aldri så det er det jeg må leve med. 

AnonymBruker
Skrevet
On 7/13/2022 at 7:22 PM, AnonymBruker said:

Tro det eller ei, men det finnes faktisk også menn som er sjenerte og innadvente. Introverte menn finnes også.

Og nei, det er ikke bare et spill for å avvise enkelte kvinner. Herregud, hva får en til å tro noe slikt? 

Anonymkode: f0c35...65c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

vel ja hjertet stemmer som regel ikke med virkeligheten i mitt tilfelle i hvertfall. Har fulgt hjerte nå i 5 år og ingen av de jeg har følt noe for har likt meg tilbake. Og siste får jeg bare ikke ut av hjerte mitt for det er den jeg føler sterkest for og at det er han jeg vil ha..men får han aldri så det er det jeg må leve med. 

Det er nå heller ikke hjertet man skal lytte mest til, hjertet kan fortelle så mangt, men det er magefølelsen som guider en her i livet. Alltid lytt til magefølelsen, for den har alltid riktig :)

Anonymkode: 655d4...eeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...