AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Jeg er skeiv, så jeg klager IKKE på det. Har trent i noen år, å ser stadig noen som liker å vise seg frem. Man ser at jeg er homo og jeg tror de liker oppmerksomheten. Er spesielt visse steder i Oslo hvor det vanker finansmenn som stadig liker å vise seg. Det kan være at de dusjer ovenfor meg å strammer muskler, vasker kuken mye osv. Dette er garantert menn som ikke er skeive. Tror derfor de liker oppmerksomheten fra oss! Er dette vanlig (streit) manneoppførsel? Anonymkode: 762eb...bb4
Snok1 Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Kan bare svare for bi-fleksible og ekshibisjonistiske meg: Ja. 1 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Snok1 skrev (15 minutter siden): Kan bare svare for bi-fleksible og ekshibisjonistiske meg: Ja. Spennende. Tenner det deg at menn ser på deg? Og det å vite at "vi aldri kan få deg?" Anonymkode: 762eb...bb4
Snok1 Skrevet 13. juli 2022 #4 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spennende. Tenner det deg at menn ser på deg? Og det å vite at "vi aldri kan få deg?" Anonymkode: 762eb...bb4 Jeg føler tilfredsstillelse ved å vise meg fram til både kvinner og menn. Det er slettes ikke alltid det seksuelle som er mest fremtredende ved følelsen, men det kan også føles eksplisitt seksuelt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #5 Skrevet 13. juli 2022 Bruker folk virkelig garderobene på treningssentrene? Skifter hjemme, trener, drar hjem og dusjer/skifter. Anonymkode: d72ee...24d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #6 Skrevet 13. juli 2022 Om en homofil mann beundret meg i dusjen ville jeg blitt smigret. Men hvordan skulle jeg vite at du beundret meg da? Anonymkode: 30ac2...ad4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #7 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er dette vanlig (streit) manneoppførsel? Nei. Disse er minimum bifile. Anonymkode: efae0...982
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #8 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Nei. Disse er minimum bifile. Anonymkode: efae0...982 Tror faktisk ikke det er tilfelle. Mange av de som trener på Bjørvika ser veldig streite ut, godt trente, kjekke og gifteringer. Men å vise seg frem, har de ingen problemer med! Anonymkode: 762eb...bb4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #9 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror faktisk ikke det er tilfelle. Mange av de som trener på Bjørvika ser veldig streite ut, godt trente, kjekke og gifteringer. Men å vise seg frem, har de ingen problemer med! Anonymkode: 762eb...bb4 Ok, annerledes i Oslo da. Mulig det er noe metroseksuell-greier. Anonymkode: efae0...982 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #10 Skrevet 13. juli 2022 Hvordan ser man på deg at du er homo? 🤔 Anonymkode: 46fb4...6b8
Mcdonald Skrevet 13. juli 2022 #11 Skrevet 13. juli 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ok, annerledes i Oslo da. Mulig det er noe metroseksuell-greier. Anonymkode: efae0...982 Tror nok dette er ganske så gjengs i hele landet. Det finnes en liten ekshibisjonist i oss alle... Og på et treningssenter bygger man jo selvtillit, så det er kanskje ikke så rart at man tar i mot/stjeler blikkene man kan. 😅Om det er mann eller dame som legger merke til en er ofte likegyldig 😉 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2022 #12 Skrevet 14. juli 2022 Menn med selvtillit anvender oftere felles dusj. Det impliserer ikke at menn med selvtillit er oftere skeive. Som tidligere svømmer og nå gymrotte har jeg til gode å kjenne på disse Oslo følelsene dere nevner. Her på Vestlandet er nok det å dusje noe en gjør for å bli ren. Østlendinger blir bare mer og mer tvilsomme, like tvilsome som de jevnt over lyse i stemmen. Vikinger, tja! Anonymkode: 94365...333
Snok1 Skrevet søndag kl. 06:11 #13 Skrevet søndag kl. 06:11 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 22.42): Ok, annerledes i Oslo da. Mulig det er noe metroseksuell-greier. Anonymkode: efae0...982 Ja, for legninger er annerledes i Oslo enn i Alvdal? Endret søndag kl. 06:14 av Snok1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:39 #14 Skrevet søndag kl. 06:39 AnonymBruker skrev (På 13.7.2022 den 20.20): Bruker folk virkelig garderobene på treningssentrene? Skifter hjemme, trener, drar hjem og dusjer/skifter. Anonymkode: d72ee...24d Så klart, det å vente med å dusje til man er hjemme er bare nasty. Vil du dusje hjemme, tren hjemme. Anonymkode: 1da99...c5e
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:40 #15 Skrevet søndag kl. 06:40 Snok1 skrev (27 minutter siden): Ja, for legninger er annerledes i Oslo enn i Alvdal? Klart de er. Er du homo så flytter du i større grad fra Alvdal og til Oslo enn om du er hetero. Anonymkode: 1da99...c5e 3
Snok1 Skrevet søndag kl. 06:43 #16 Skrevet søndag kl. 06:43 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klart de er. Er du homo så flytter du i større grad fra Alvdal og til Oslo enn om du er hetero. Anonymkode: 1da99...c5e Da er ikke legningen annerledes. Da bare forflytter den seg og som et resultat er Alvdal mindre fargerikt
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:51 #17 Skrevet søndag kl. 07:51 Snok1 skrev (1 time siden): Da er ikke legningen annerledes. Da bare forflytter den seg og som et resultat er Alvdal mindre fargerikt «Utvalget» av potensielle partnere er vel større i Oslo enn Alvdal vil jeg tro Anonymkode: 411b3...a7b
Snok1 Skrevet søndag kl. 08:31 #18 Skrevet søndag kl. 08:31 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): «Utvalget» av potensielle partnere er vel større i Oslo enn Alvdal vil jeg tro Anonymkode: 411b3...a7b Mest sannsynlig. Igjen: Det betyr ikke at legningen som sådan er forskjellig. Den er bare mer hyppig.
-jk- Skrevet søndag kl. 08:58 #19 Skrevet søndag kl. 08:58 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så klart, det å vente med å dusje til man er hjemme er bare nasty. Vil du dusje hjemme, tren hjemme. Anonymkode: 1da99...c5e Hvorfor er det "nasty"? Jeg har trent i kanskje 1,5 time i svette klær, hva betyr det om jeg bruker de klærne i 15 minutter til? Jeg dusjer alltid hjemme selv. Da slipper jeg å dra med meg en hel masse ekstra greier på senteret. Altså, skjønner greia om man må bruke kollektiv for å komme hjem, men for oss andre... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå