Smiliien Skrevet 13. juli 2022 #1 Skrevet 13. juli 2022 Hei! På mandag skal jeg vokse legger og under armene. Jeg har blitt spurt om å gå ut på en liten konsert med ei venninne på fredag. Siden jeg skal snart vokse meg så kan jeg jo ikke barbere meg til dette. Å ha en topp som dekker armhulene er null stress, men tenkte å kanskje bruke en sommerslig kjole. Problemet da blir leggene.. er det noen strømpebukser som kan dekke hårene, eller bør jeg bare droppe kjoletanken? Hadde vert gøy å kunne pynte seg litt, i og med at jeg aldri går ut. Har dere noen tips?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #2 Skrevet 13. juli 2022 Går du med tynne strømpebukser og har nokså lange hår så vil hårene etterhvert stikke ut og du vil få strømpebukser med pels, dessverre.. tykkere strømpebukser kan du fint bruke, det går jeg mye med på vinteren hvor jeg ikke er like nøye med shaving.. men det passer ikke helt med sommerkjole heller 😔 Anonymkode: a6cac...c0c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2022 #3 Skrevet 13. juli 2022 Hadde løst det ved å gå i fotside sommerkjoler inntil du skal vokse det bort Anonymkode: 39757...8b9 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå